+0.5 , neerslaglijn schuift mijn kant op.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef tomaat52 het volgende:
-0,6 hiero.Morgen lekker glibberen op de fiets.
Hier ook, wordt krabben morgenquote:
Zomerjas maar weer aanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef INViCTuS het volgende:
Midden van de week wordt het al wat warmer met temperaturen tussen 10-13 graden.
[ afbeelding ]
Ik liep gisteren al in me vest over de oostvaardersdijk...quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is dat kruiend ijs wel een komisch gezicht
Schitterend om te zien. Dat geluid erbij ookquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is dat kruiend ijs wel een komisch gezicht
Urk en de dijk richting enkhuizenquote:
quote:Temperaturen omhoog: donderdag 13 graden
Teleurstellend nieuws voor wie hoopt op een snelle comeback van de winter: het voorjaar is in aantocht!
De vorst zit op sommige plaatsen nog in de grond na de lange vorstperiode van medio februari, maar die situatie zal snel voorbij zijn. Deze week loopt de temperatuur snel op tot boven de 10 graden.
Donderdag 13 graden
Donderdag worden temperaturen van 12, 13 graden verwacht, blijkt uit de voorspellingen van Buienradar.nl. Ook op vrijdag zal het zo warm zijn. In het weekeinde loopt de temperatuur terug tot gemiddeld 10 graden.
Zon blijft achterwege
Echt lekker weer wordt het echter niet deze week. de hoge temperaturen gaan gepaard met veel bewolking en buien. De zon zal slechts mondjesmaat te zien zijn.
Ruil maar in, ik heb het voorjaar nu al in de kopquote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Frutsel het volgende:
Winterbanden maar weer inruilen
of nog ff wachten
Ik zou nog even wachtenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Frutsel het volgende:
of nog ff wachten
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Frutsel het volgende:
of nog ff wachten
quote:
Daar wordt je wijs uitquote:Op maandag 20 februari 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruil maar in, ik heb het voorjaar nu al in de kop
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar wordt je wijs uit![]()
De enige oplossing is dan.... 2 laten zitten en de andere 2 inruilen
Prima temperaturen in Engelandquote:Op maandag 20 februari 2012 12:31 schreef aloa het volgende:
Donderdag en vrijdag boven de 10 graden..behalve aan de kust.
Op lange termijn lijkt het weer wat kouder te worden.
[ afbeelding ]
Die temperatuurstijging zal in ieder geval niet met zon gepaard gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 13:27 schreef kidkash19 het volgende:
Komt vast en zeker nog wat regen aan neem ik aan?
Die konijnen zijn nooit weggeweest hoor, die houden geen winterslaap.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef fotostarter het volgende:
Ik zag vanochtend konijntjes rennen, en zie nu bloemtjes groeien in de tuin....
Weer is maar een raar iets hahahhaha
ligt eraan waar je woont, maar op veel plekken wel aardig ver onder 0.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was de temperatuur vanacht? M'n kat was de hele nacht buiten en nu loopt hij vermoeid en vaag om zich geen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |