Snel het topic vullenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep, malafide praktijken weer
Inderdaad, dit deed Peter al 10 jaar geledenquote:
Albertnoesssss!!quote:
paar jaar geledenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huh, wanneer was die vorige confrontatie?
John is wel wat 'pittiger' tegenwoordig.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef donald_dick het volgende:
Boeie die auto, CONFRONTATIE MET KLAPPEN willen we
hete juriste!quote:
en een hont?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft dat bedrijf een gastenboek
jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.liekendiek.nl/occasions/totaal_aanbod/ dit is hem?
je zit echt op liekendiek te kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef StephanL het volgende:
De prijzen van die auto's op die website. Veel te goedkoop
quote:U spreekt met: Alexa.
Welkom bij Liekendiek, met wie heb ik het genoegen?
Ik: hallo met piet
Alexa: Goedenavond Piet.
Alexa: Waarmee mag ik u helpen?
Ik: ik had een vraag
Ik: ik moest 1000 euro b etalen voor een proefrit, maar ik wilde de auto uiteindelijk niet, maar ik krijg de 1000 euro ook niet terug
dude, google eens op fok + liekendiekquote:
daarom doe ik alleen zaken met onbekenden, dan wordt je altijd verrast!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
En een louche aannemer, weer zo verrassend.
Ohquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dude, google eens op fok + liekendiek
Ja leuk, lekkend dak en zoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom doe ik alleen zaken met onbekenden, dan wordt je altijd verrast!
dat gezegd hebbende, mijn klusjesman levert ook elk jaar steeds slechter werkquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom doe ik alleen zaken met onbekenden, dan wordt je altijd verrast!
dit topic genas mij van mijn aids, dat was toch geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[Liekendiek] Klachten topic
Ik dacht dat, dat al veel ouder was eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[Liekendiek] Klachten topic
nee, meer, een heel uur lang!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die reclame van tekeningetjeshuid mag ook wel eens van de buis
Zeer vervelend ja!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die reclame van tekeningetjeshuid mag ook wel eens van de buis
Fixed.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die reclame mag ook wel eens van de buis
Hoe kom je daar bij? Ik zat daar vroeger vet veel op, eigen site makenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
wtf is www.kinderlines.nl voor een site
ja, jij kent de NUON legitimatie uit je hoofd en kan de 12 kenmerken van correct paspoort uit je hoofdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Nou ik laat niemand binnen zonder legitimatie.
ik zocht op groentezaad en kwam daar opquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik zat daar vroeger vet veel op, eigen site maken
Sowieso komen ze toch niet verder dan mijn halletje, daar zit de meterkast en de wc met watermeterquote:Op zondag 19 februari 2012 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, jij kent de NUON legitimatie uit je hoofd en kan de 12 kenmerken van correct paspoort uit je hoofd
Zo waarquote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Het zijn altijd dezelfde types die opgelicht worden.
maar dan zijn ze dus al binnen. Daarom weiger ik mensen binnen te laten, zelfs de politiequote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso komen ze toch niet verder dan mijn halletje, daar zit de meterkast en de wc met watermeter
Ik laat de voordeur openstaan. Het is heel gehorig ook hier, 1x gillen en iedereen hoort het.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar dan zijn ze dus al binnen. Daarom weiger ik mensen binnen te laten, zelfs de politie
nee, dakgelichtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Opgelicht voor 10.000 euro
Dan denken je buren dat je een leuke beurt krijgtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat de voordeur openstaan. Het is heel gehorig ook hier, 1x gillen en iedereen hoort het.
hoe check je een dakkapel van te voren?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je zoiets koopt dan check je alles van te voren
Met de voordeur open zekerquote:Op zondag 19 februari 2012 20:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan denken je buren dat je een leuke beurt krijgt
Ik ben te lang student geweest om dat normaal te vindenquote:
Bob de bouwer, kunnen we het maken!quote:
Nou en of!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bob de bouwer, kunnen we het maken!
hard wegrennen is het advies!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tokkie helpt met confronteren
hoi!quote:
Newb moet zijn plek kennenquote:
ik ben een smurf, ik kom uit de waterleiding!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Ik ben van de waterleiding'
here's johnnie!quote:
en daarna je lijk verkrachtenquote:
verkeerd programma, probeer het nog een keerquote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef Andyy het volgende:
Voor de RTL4'ers:
[RTL4] Obese #7 Going USA
Kutprogrammaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef Andyy het volgende:
Voor de RTL4'ers:
[RTL4] Obese #7 Going USA
Post 'm vol en verander de titel, dat is gewoon de RTL4 SC.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verkeerd programma, probeer het nog een keer
en dit is het SBS6 topic?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Post 'm vol en verander de titel, dat is gewoon de RTL4 SC.
en nu durft ze niet meer op tvquote:
gewoon meteen op haar bek slaanquote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja en wat als ze een (vervalste) legitimatie hebben, dat lijkt me stap 1 als je op deze manier wil roven
dat lukt je toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
Algemene SC topic waar standaard zondag Wegmisbruikers en Alberto geluld.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die administratiekosten mogen niet meer he
nee. prachtige uitkomst van de rechter. daar komt nog een hoop gezeur meequote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die administratiekosten mogen niet meer he
Welnee. Opstelten komt gewoon weer met één of ander noodwet. Wordt volgens mij nog steeds uitgeschreven.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee. prachtige uitkomst van de rechter. daar komt nog een hoop gezeur mee
allemaal rechtzaken tegen de staat aanspannenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welnee. Opstelten komt gewoon weer met één of ander noodwet. Wordt volgens mij nog steeds uitgeschreven.
kost allemaal hopelijk meer dan dat alle administratiekosten bij elkaar ooit hebben opgebrachtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
allemaal rechtzaken tegen de staat aanspannen
gelukkig kan de staat niet failliet!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kost allemaal hopelijk meer dan dat alle administratiekosten bij elkaar ooit hebben opgebracht
Omdat jij dat ook kijkt, en we willen niet bij jou horen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de legendarische geweldige fenomenale Koot en Bie ?
dat neem ik opquote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de legendarische geweldige fenomenale Koot en Bie ?
Dan pakken ze je wel weer op een andere manier terug als de 6 euro administratie niet meer magquote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gelukkig kan de staat niet failliet!
Omdat de legendarisch geweldige van Kooten en de Bie helaas is uitgelopen een historisch saaie documentaire met maar een paar leuke stukjes. Koot en Bie moet je naar kijken, niet over praten...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
omdat we geen oude lijken zijn met oudbollige humorquote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
in je schaamhaar zekerquote:
Dat lijkt maar zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat we geen oude lijken zijn met oudbollige humor
wordfeudquote:
niet snel genoeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |