Nee als je dat Sulejmani gaat aanrekenen ben je aan het zoeken. In theorie had Aissati de bal zelfs weer kunnen terugspelen. Natuurlijk was het niet perfect afgelegd maar kom op zegquote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Sulejmani ging daar natuurlijk ook niet helemaal vrijuit. Oké, hij had de actie waardoor ze door konden op de keeper, maar hij haalde al het tempo er uit, en met zo'n pass kun je zelfs bij mijn bierteam niet mee aankomen.
Het kwam omdat Sulejmani zo aan het treuzelen was hoor. 0,0% zelfvertrouwen die gozer. Zo'n bal moet je toch zo binnen kunnen schuiven man, hij komt recht voor het doel aanlopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee als je dat Sulejmani gaat aanrekenen ben je aan het zoeken. In theorie had Aissati de bal zelfs weer kunnen terugspelen. Natuurlijk was het niet perfect afgelegd maar kom op zeg
Sulejmani deed het ook niet goed maar zo'n bal moet er wel inquote:Op maandag 20 februari 2012 13:08 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het kwam omdat Sulejmani zo aan het treuzelen was hoor. 0,0% zelfvertrouwen die gozer. Zo'n bal moet je toch zo binnen kunnen schuiven man, hij komt recht voor het doel aanlopen.
Hij had moeten kappen, terugleggen of de bal door het net heen rammen, maar niet zo'n slappe schuiverquote:Op maandag 20 februari 2012 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani deed het ook niet goed maar zo'n bal moet er wel in
Hij ging ook gewoon staan wachten. Ondertussen kan die keeper op z'n dooie gemak blijven staan zonder een keuze te hoeven maken. Sulejmani had gewoon wat naar rechts moeten trekken. Dan moet de keeper mee om het doel af te schermen en komt er alle ruimte voor Aissati.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:08 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Het kwam omdat Sulejmani zo aan het treuzelen was hoor. 0,0% zelfvertrouwen die gozer. Zo'n bal moet je toch zo binnen kunnen schuiven man, hij komt recht voor het doel aanlopen.
Hij heeft gewoon faalangst, ik denk niet meer dat het wat gaat worden bij Ajax. Aan z'n hele spel zie je dat hij voor zekerheidjes kiest, er zit geen lef meer in z'n spel. Een frisse start zou voor hem beter zijn denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij ging ook gewoon staan wachten. Ondertussen kan die keeper op z'n dooie gemak blijven staan zonder een keuze te hoeven maken. Sulejmani had gewoon wat naar rechts moeten trekken. Dan moet de keeper mee om het doel af te schermen en komt er alle ruimte voor Aissati.
Leest post 184 eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok Aissati deed het best goed het was de afspeelbal. Is goed joh.
daarom iedere avond ajax tv kijken op ELquote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik word een beetje moe van ajax.tv met hun exclusieve abonnement
ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo'n abonnement nemen
Vond het wel leuk voor die jongenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft Ajax trouwens al een miljoenenbod neergelegd bij Groningen voor Suk!?
Een heel stadion wat Suk Suk Suk roept, had dat wel gemist.quote:
Ze hoeven in elk geval geen andere yell te leren voor als hij waardeloos speelt...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een heel stadion wat Suk Suk Suk roept, had dat wel gemist.
Als dat gebeurd, dan heeft Feyenoord gewonnen dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Gnieperd het volgende:
Ik zie het nog best wel gebeuren dat we volgende week op 2 punten van PSV, AZ en Twente komen en dat Heereveen bovenaan komt te staan. Je weet het maar nooit
Ik wil ook maar ik kon geen vrij krijgenquote:
Bij nader inzien, jullie winnen toch niet. Guidetti is er nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, dan heeft Feyenoord gewonnen dus.![]()
Nou zeg...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Bij nader inzien, jullie winnen toch niet. Guidetti is er niet
Als ajax geen kampioen word dan zal ik het wel leuk vinden als hun dat worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Heerenveen maakt op dit moment net zoveel kans op de titel als Ajax, fey, twente, az..
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ajax geen kampioen word dan zal ik het wel leuk vinden als hunzij dat worden.
Verlaten weekend?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef dimmak het volgende:
Een weekend afgesloten gezeten van de bewoonde weekend bleek goed te zijn voor Ajax? Wat was ik blij dat ik alle uitslagen vanmorgen zag. Maar die zure avond van donderdag enigszins goed.
en fisherquote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Gnieperd het volgende:
Geruchten dat Ferguson Eriksen wil voor 18M euro? Hoe betrouwbaar zijn die?
Geen idee, hoop heel ergquote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Gnieperd het volgende:
Eriksen wil die zeker wel hebben, geruchten over een prijs zijn niet waar lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Gnieperd het volgende:
Elke wedstrijd dat ze hem zien spelen gaat er 1 miljoen afquote:
Uiteraardquote:
In principe vond ik een 0-0 wel verdiend.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verlaten weekend?![]()
En donderdag, zuur? Naar vermogen gespeeld, denk ik. Of vind je dat er meer in zat?
Gelukkig is Theo weer (bijna) fit. Waar zullen we die eens neerzetten?
Sir Alex wil wel meer, maar Man U. heeft op dit moment niet erg veel centjes te besteden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen wil die zeker wel hebben, geruchten over een prijs zijn niet waar lijkt me.
Toch aardig bekend dat hij gecharmeerd van Eriksen is. Als ik hem was zou ik het eerst een stapje lager proberen. Everton ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Gnieperd het volgende:
Niet iemand afrekenen op anderhalve wedstrijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
UiteraardDie jongen toont inzet en kan voetballen. Je kunt mij niet wijsmaken dat hij in het huidige Ajax niet mee zou kunnen doen, als je bijvoorbeeld Ozbilliz een basisplaats eindelijk een kans ziet krijgen...
Vermeer hield er een paar ballen goed uit, anders was het al veel eerder 0-1 geweest, en uiteindelijk veel meer van 0-2 geworden. Een beetje "wensvol denken" van jouw kant, denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef dimmak het volgende:
[..]
In principe vond ik een 0-0 wel verdiend.
Van Ozbilliz zei ik laatst al dat ik hem in de voorbereiding erg goed vond spelen, maar ook dat hij dat afwisselt met erg matige optredens, en dus erg wisselvallig is.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet iemand afrekenen op anderhalve wedstrijd.
Suk bij Ajax was een vreemde situatie. Aan komen waaien, contract gekregen, nooit een échte kans. Wat ik van hem zag vond ik niet verkeerd, hij deed me een beetje denken aan Luuk de Jong.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van Ozbilliz zei ik laatst al dat ik hem in de voorbereiding erg goed vond spelen, maar ook dat hij dat afwisselt met erg matige optredens, en dus erg wisselvallig is.
Als je dan kijkt naar de inzet die Suk vorig seizoen bij Ajax liet zien, en nu bij Groningen, en hij kan echt wel ballen, dan is het voor ieder team fijn om zo'n jongen in de selectie te hebben, alleen al omdat je weet dat er dan iets gebeurt want die gozer die geeft 100% en dat jaagt de rest van het team op, wat dit Ajax toch wel kan gebruiken volgens mij...
Mijn post was dus ook niet bedoeld om Ozbilliz af te serveren, want ik zie echt wel dat die jongen op goede dagen prima kan voetballen en dus potentie heeft, maar meer om te zeggen dat zo'n Suk iets te makkelijk eruit gegooid is bij Ajax.
Wat trouwens goed is voor Suk zelf, want anders had je wellicht zo'n situatie gehad als destijds met Manucharyan... die daar jaren heeft verspild (ook mede door blessures natuurlijk)
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dat ze hem zien spelen gaat er 1 miljoen af.
"Frank, waarom kregen jullie onterecht geen penalty?"quote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik meende ook zoiets gezien te hebben, maar ik hou maar op over scheidsrechters en aanverwant tuig, je schiet er niets mee op.
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.
Dit is nu toch echt de tijd waarop zijn "uitzonderlijke klasse" het verschil zou moeten maken, maar hij speelt nonchalant en krachteloos.
Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.
Ik doelde meer dat ik me niet druk maak, hij zei : pas maar opquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.
Van Suk weet ik nog zijn eerste invalbeurt (of misschien zijn tweede, het was iets meer dan 10 minuten volgens mij), en dan doet iedereen een beetje lacherig over hem, want ja, raar koreaantje dat mee mag ballen enzo (hetzelfde wat destijds bij PSV gebeurde met Park en Lee in hun eerste wedstrijden), maar je zag hem toen leuk bezig, en niet alles lukte, maar er waren al 2-3 situaties waarvan je zag dat hij ook wel OVERZICHT/INZICHT had, en dat gaf ik toen ook al aan in mijn reactie op de wedstrijd enzo. Volgens mij sowieso met een kopbal die hij slim afgaf ipv voor eigen succes gaan, en nog een pass geloof ik waaruit ook bleek dat hij wel 'denkt' als hij bezig is...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suk bij Ajax was een vreemde situatie. Aan komen waaien, contract gekregen, nooit een échte kans. Wat ik van hem zag vond ik niet verkeerd, hij deed me een beetje denken aan Luuk de Jong.
Uit die intervieuws en beelden van gisteren lijkt het me ook nog een erg lieve jongen. Goed bezig met z'n Nederlands bovendien.![]()
Ik heb geen idee of hij al eens gescoord heeft in een officiele wedstrijd, maar ik vind het zoals gezegd een speler met potentie. In de voorbereiding toen hij zo goed speelde, speelde hij trouwens volgens mij als spits of valse spits, en toen scoorde hij 2-3x in de minuten die hij kreeg, en knappe goals ook. Wellicht zou hij op die positie dus het beste tot zijn recht komen, want toen maakte hij echt veel indruk.quote:Ozbiliz lijkt me nogal een gevoelige jongen. Moet vertrouwen krijgen, goed in zijn vel zitten, dan kan hij mooie dingen laten zien. Hij was trouwens érg blij met zijn assist gisteren, leuk om te zien. Heeft hij al eens gescoord voor Ajax?
Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kunt Eriksen afrekenen op een gebrek aan persoonlijkheid waardoor hij het team nu nog niet kan dragen, opzwepen en naar een hoger niveau kan pushen. Mede daarom vraagt hij ook om te weinig ballen als een willekeurige medespeler de bal weer 10 meter te ver naar achteren speelt, maar puur statistisch doet hij het individueel gewoon weer naar behoren.
Ik denk dat een aantal mensen hier de betekenis van het woord "haat" maar eens op moet zoeken in het woordenboek.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.
Maar de fappertjes zien de 10% die wel lukt, en dan is ie bij hen geniaal.
Nogmaals, hij KAN het allemaal wel, maar hij loopt rond alsof ie al gearriveerd is, en dat is gewoon niet het geval.
Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.
Wel de enige die een normale corner in de benen heeft iig, en al met al al 10 assists tegen 5 doelpunten. Er gaat inderdaad teveel mis, maar hij wordt ook te belangrijk gemaakt omdat Janssen zich niet durft te doen gelden als leider in het veld en hij kennelijk (nog) niet tegen die status kan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.
Daar issie echt niet de enige in bij Ajax, maar hij is de enige waarvan mensen klaarkomen als ie aan de bal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |