abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108191081
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke wedstrijd dat ze hem zien spelen gaat er 1 miljoen af :').
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
  maandag 20 februari 2012 @ 16:36:03 #227
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108191191
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik meende ook zoiets gezien te hebben, maar ik hou maar op over scheidsrechters en aanverwant tuig, je schiet er niets mee op.
"Frank, waarom kregen jullie onterecht geen penalty?"
-- "Omdat zij Man U. zijn misschien?"

"Frank, waarom kregen jullie onterecht een penalty?"
-- "Omdat wij Ajax zijn misschien?"

:s)
Look behind you! It's your ass!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:37:01 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191226
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.

Dit is nu toch echt de tijd waarop zijn "uitzonderlijke klasse" het verschil zou moeten maken, maar hij speelt nonchalant en krachteloos.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108191257
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.

Dit is nu toch echt de tijd waarop zijn "uitzonderlijke klasse" het verschil zou moeten maken, maar hij speelt nonchalant en krachteloos.
Eens.
pi_108191277
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:40:01 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191357
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.
Ik doelde meer dat ik me niet druk maak, hij zei : pas maar op ;).

Ik blijf bij mijn standpunt mbt Eriksen. Hij kan echt wel wat, maar zal er ook iets voor moeten doen, en dat vertikt ie mijns inziens.
Get woke, go broke!
pi_108191373
Je kunt Eriksen afrekenen op een gebrek aan persoonlijkheid waardoor hij het team nu nog niet kan dragen, opzwepen en naar een hoger niveau kan pushen. Mede daarom vraagt hij ook om te weinig ballen als een willekeurige medespeler de bal weer 10 meter te ver naar achteren speelt, maar puur statistisch doet hij het individueel gewoon weer naar behoren.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:40:24 #233
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108191374
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Suk bij Ajax was een vreemde situatie. Aan komen waaien, contract gekregen, nooit een échte kans. Wat ik van hem zag vond ik niet verkeerd, hij deed me een beetje denken aan Luuk de Jong.

Uit die intervieuws en beelden van gisteren lijkt het me ook nog een erg lieve jongen. Goed bezig met z'n Nederlands bovendien. ^O^
Van Suk weet ik nog zijn eerste invalbeurt (of misschien zijn tweede, het was iets meer dan 10 minuten volgens mij), en dan doet iedereen een beetje lacherig over hem, want ja, raar koreaantje dat mee mag ballen enzo (hetzelfde wat destijds bij PSV gebeurde met Park en Lee in hun eerste wedstrijden), maar je zag hem toen leuk bezig, en niet alles lukte, maar er waren al 2-3 situaties waarvan je zag dat hij ook wel OVERZICHT/INZICHT had, en dat gaf ik toen ook al aan in mijn reactie op de wedstrijd enzo. Volgens mij sowieso met een kopbal die hij slim afgaf ipv voor eigen succes gaan, en nog een pass geloof ik waaruit ook bleek dat hij wel 'denkt' als hij bezig is...

quote:
Ozbiliz lijkt me nogal een gevoelige jongen. Moet vertrouwen krijgen, goed in zijn vel zitten, dan kan hij mooie dingen laten zien. Hij was trouwens érg blij met zijn assist gisteren, leuk om te zien. Heeft hij al eens gescoord voor Ajax?
Ik heb geen idee of hij al eens gescoord heeft in een officiele wedstrijd, maar ik vind het zoals gezegd een speler met potentie. In de voorbereiding toen hij zo goed speelde, speelde hij trouwens volgens mij als spits of valse spits, en toen scoorde hij 2-3x in de minuten die hij kreeg, en knappe goals ook. Wellicht zou hij op die positie dus het beste tot zijn recht komen, want toen maakte hij echt veel indruk.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:42:24 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191466
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kunt Eriksen afrekenen op een gebrek aan persoonlijkheid waardoor hij het team nu nog niet kan dragen, opzwepen en naar een hoger niveau kan pushen. Mede daarom vraagt hij ook om te weinig ballen als een willekeurige medespeler de bal weer 10 meter te ver naar achteren speelt, maar puur statistisch doet hij het individueel gewoon weer naar behoren.
Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.

Maar de fappertjes zien de 10% die wel lukt, en dan is ie bij hen geniaal.

Nogmaals, hij KAN het allemaal wel, maar hij loopt rond alsof ie al gearriveerd is, en dat is gewoon niet het geval.
Get woke, go broke!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:42:36 #235
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108191477
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat een aantal mensen hier de betekenis van het woord "haat" maar eens op moet zoeken in het woordenboek.

Zelfs de lichtste vorm van kritiek wordt door sommigen als "haten" afgedaan. En dat is lekker makkelijk, want dan hoeven ze niet inhoudelijk te reageren.

Vervolgens ontstaat er een voor/tegen-zwart/wit situatie van "haters" tegen "fappers" waarin mensen hun "mening" enkel nog ondersteunen met een "zie je wel, hij bakt er niks van", of een "fantastisch gespeeld, morgen voor 40 miljoen naar Barcelona", na afloop van een wedstrijd.

Gelijk hebben, "I told you so" en :') ...

Opzij, opzij, opzij, er komt een ego voorbij... :|W
Look behind you! It's your ass!
pi_108191536
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.

Maar de fappertjes zien de 10% die wel lukt, en dan is ie bij hen geniaal.

Nogmaals, hij KAN het allemaal wel, maar hij loopt rond alsof ie al gearriveerd is, en dat is gewoon niet het geval.
In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:44:44 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191567
Ik haat hem uiteraard niet nee :').

Ik vind het alleen enorm storend hoe er elke week met hem gedweept wordt alsof is het beste talent ooit is bij Ajax. Hij is een groot talent, nog helemaal niets meer. En we hebben nogal wat nieuwe "vul maar in" spelers gehad bij Ajax...

Brutil Hose, die zou het helemaal worden! om een voorbeeld te noemen. Voorlopig vind ik Eriksen stilstaan qua ontwikkeling.
Get woke, go broke!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:45:57 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108191607
Ik heb het al eens vaker gesteld maar Eriksen komt veel beter tot zijn recht op 10 in een systeem met de punt naar voren, nu mist hij gewoon de kracht om als "volledige" middenvelder te spelen waardoor veel van zijn aanvallende acties verloren gaan
  maandag 20 februari 2012 @ 16:46:12 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191616
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.
Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.

Daar issie echt niet de enige in bij Ajax, maar hij is de enige waarvan mensen klaarkomen als ie aan de bal is :').
Get woke, go broke!
pi_108191700
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.

Daar issie echt niet de enige in bij Ajax, maar hij is de enige waarvan mensen klaarkomen als ie aan de bal is :').
Wel de enige die een normale corner in de benen heeft iig, en al met al al 10 assists tegen 5 doelpunten. Er gaat inderdaad teveel mis, maar hij wordt ook te belangrijk gemaakt omdat Janssen zich niet durft te doen gelden als leider in het veld en hij kennelijk (nog) niet tegen die status kan.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:49:14 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191755
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wel de enige die een normale corner in de benen heeft iig, en al met al al 10 assists tegen 5 doelpunten.
Oh ja, hij kan ook echt wel iets hoor ;) Maar hij is vrijwel nooit beslissend, en ook niet iemand als Guidetti die zijn team op sleeptouw neemt.

Ajax zonder Eriksen wordt er niet zwakker op iig :).
Get woke, go broke!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:50:24 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108191817
Eriksen is zo'n speler die op de een of andere manier gewoon veel meer krediet krijgt en heeft als andere jonge talenten/spelers bij Ajax. Dat zie je trouwens bij wel meer clubs en de aanhang, omdat zo'n jongen dan een beetje het 'droomtalent' is waar iedereen zich aan vastgrijpt en waarvan men ook wil dat hij gaat slagen. Dat gunnen ze hem, ook qua persoonlijkheid.

Ik vind het een redelijk talentvolle jongen, maar sommigen zijn wel erg ver doorgeschoten in hun lofzangen over zijn kwaliteiten, terwijl andere jongens met soortgelijke kwaliteiten net zo makkelijk compleet afgebrand worden door bepaalde tekortkomingen die men dan ziet...
pi_108191824
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, hij kan ook echt wel iets hoor ;) Maar hij is vrijwel nooit beslissend, en ook niet iemand als Guidetti die zijn team op sleeptouw neemt.

Ajax zonder Eriksen wordt er niet zwakker op iig :).
:') Nee? Wie zou het binnen de Ajax selectie beter dan Eriksen doen op zijn plek dan?
  maandag 20 februari 2012 @ 16:51:35 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191868
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:') Nee? Wie zou het binnen de Ajax selectie beter dan Eriksen doen op zijn plek dan?
Zoals hij nu speelt maakt het niets uit of het Janssen, Anita of Aissatti is ofzo. Die zijn ook niet top, maar hij is gewoon echt (jaja, OP DIT MOMENT) niets beter dan die.

Hij speelt gewoon veels te vrijblijvend, nonchalant.
Get woke, go broke!
pi_108191892
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoals hij nu speelt maakt het niets uit of het Janssen, Anita of Aissatti is ofzo. Die zijn ook niet top, maar hij is gewoon echt (jaja, OP DIT MOMENT) niets beter dan die.

Wat een onzin.
pi_108191927
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja dan houdt het op. Het zegt wel genoeg dat jij je net zo blind staart op wat hij niet kan dan de fans op wat hij wel kan. Want wat je nu zegt is al weerlegt met zijn statistieken behaald dit seizoen.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:53:35 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108191947
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Nee, het is jouw mening niet, het is wel een feit dat hij niets toevoegt op dit moment. En nee, hij heeft dus ook niet af en toe een geniale actie die wel het verschil maakt.

Nogmaals, kan allemaal nog komen, op dit moment is het er niet.
Get woke, go broke!
pi_108192029
Ben er wel weer klaar mee. Zolang jij er dusdanig over uit bent gelijk te hebben. Je eigen gelijk als feit zien kan een discussie leuker en spannender maken, maar dit slaat gewoon nergens op.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:55:17 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108192032
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tja dan houdt het op. Het zegt wel genoeg dat jij je net zo blind staart op wat hij niet kan dan de fans op wat hij wel kan. Want wat je nu zegt is al weerlegt met zijn statistieken behaald dit seizoen.
Die statistieken zijn alleen zo "goed" omdat hij als een van de weinige niet geblesseerd is geweest hoor :').

Natuurlijk heeft ie een aantal aardige assists gegeven, ik zeg ook dat ie echt wel iets kan. Maar het is gewoon geen speler waarvan IK zoiets heb van, nou, zonder hem zouden we echt nergens zijn.
Get woke, go broke!
pi_108192045
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, het is jouw mening niet, het is wel een feit dat hij niets toevoegt op dit moment.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')