Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke wedstrijd dat ze hem zien spelen gaat er 1 miljoen af.
"Frank, waarom kregen jullie onterecht geen penalty?"quote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik meende ook zoiets gezien te hebben, maar ik hou maar op over scheidsrechters en aanverwant tuig, je schiet er niets mee op.
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.
Dit is nu toch echt de tijd waarop zijn "uitzonderlijke klasse" het verschil zou moeten maken, maar hij speelt nonchalant en krachteloos.
Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de meningen van dekbadfappertjes. Je ziet nu ook overal dat ie wekelijks een 4-5 scoort in de media.
Ik doelde meer dat ik me niet druk maak, hij zei : pas maar opquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vandaar dat je er elke week op in gaat en weer een discussie start.
Van Suk weet ik nog zijn eerste invalbeurt (of misschien zijn tweede, het was iets meer dan 10 minuten volgens mij), en dan doet iedereen een beetje lacherig over hem, want ja, raar koreaantje dat mee mag ballen enzo (hetzelfde wat destijds bij PSV gebeurde met Park en Lee in hun eerste wedstrijden), maar je zag hem toen leuk bezig, en niet alles lukte, maar er waren al 2-3 situaties waarvan je zag dat hij ook wel OVERZICHT/INZICHT had, en dat gaf ik toen ook al aan in mijn reactie op de wedstrijd enzo. Volgens mij sowieso met een kopbal die hij slim afgaf ipv voor eigen succes gaan, en nog een pass geloof ik waaruit ook bleek dat hij wel 'denkt' als hij bezig is...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suk bij Ajax was een vreemde situatie. Aan komen waaien, contract gekregen, nooit een échte kans. Wat ik van hem zag vond ik niet verkeerd, hij deed me een beetje denken aan Luuk de Jong.
Uit die intervieuws en beelden van gisteren lijkt het me ook nog een erg lieve jongen. Goed bezig met z'n Nederlands bovendien.![]()
Ik heb geen idee of hij al eens gescoord heeft in een officiele wedstrijd, maar ik vind het zoals gezegd een speler met potentie. In de voorbereiding toen hij zo goed speelde, speelde hij trouwens volgens mij als spits of valse spits, en toen scoorde hij 2-3x in de minuten die hij kreeg, en knappe goals ook. Wellicht zou hij op die positie dus het beste tot zijn recht komen, want toen maakte hij echt veel indruk.quote:Ozbiliz lijkt me nogal een gevoelige jongen. Moet vertrouwen krijgen, goed in zijn vel zitten, dan kan hij mooie dingen laten zien. Hij was trouwens érg blij met zijn assist gisteren, leuk om te zien. Heeft hij al eens gescoord voor Ajax?
Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kunt Eriksen afrekenen op een gebrek aan persoonlijkheid waardoor hij het team nu nog niet kan dragen, opzwepen en naar een hoger niveau kan pushen. Mede daarom vraagt hij ook om te weinig ballen als een willekeurige medespeler de bal weer 10 meter te ver naar achteren speelt, maar puur statistisch doet hij het individueel gewoon weer naar behoren.
Ik denk dat een aantal mensen hier de betekenis van het woord "haat" maar eens op moet zoeken in het woordenboek.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas maar op met haten op Eriksen hoor, volgens iedereen hier is hij van het niveau Zidane of iets dergelijks..
In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij verprutst ook gewoon zelf heel veel hoor, echt niet alleen door zijn medespelers. Ik ben fan van hakjes, als het kan, maar hij doet het de hele wedstrijd door, en ze mislukken bijna allemaal.
Maar de fappertjes zien de 10% die wel lukt, en dan is ie bij hen geniaal.
Nogmaals, hij KAN het allemaal wel, maar hij loopt rond alsof ie al gearriveerd is, en dat is gewoon niet het geval.
Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn optiek is hij die periode alweer voorbij. Wat hem op zich alleen nog maar onzichtbaarder maakt.
Wel de enige die een normale corner in de benen heeft iig, en al met al al 10 assists tegen 5 doelpunten. Er gaat inderdaad teveel mis, maar hij wordt ook te belangrijk gemaakt omdat Janssen zich niet durft te doen gelden als leider in het veld en hij kennelijk (nog) niet tegen die status kan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie dus alleen mislukte schoten (ok, die tegen feyenoord zat er goed in) die echt zo kansloos in de handen van de keeper geschoten worden, passes die niet aankomen, verloren duels etc.
Daar issie echt niet de enige in bij Ajax, maar hij is de enige waarvan mensen klaarkomen als ie aan de bal is.
Oh ja, hij kan ook echt wel iets hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel de enige die een normale corner in de benen heeft iig, en al met al al 10 assists tegen 5 doelpunten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, hij kan ook echt wel iets hoorMaar hij is vrijwel nooit beslissend, en ook niet iemand als Guidetti die zijn team op sleeptouw neemt.
Ajax zonder Eriksen wordt er niet zwakker op iig.
Zoals hij nu speelt maakt het niets uit of het Janssen, Anita of Aissatti is ofzo. Die zijn ook niet top, maar hij is gewoon echt (jaja, OP DIT MOMENT) niets beter dan die.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nee? Wie zou het binnen de Ajax selectie beter dan Eriksen doen op zijn plek dan?
Wat een onzin.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals hij nu speelt maakt het niets uit of het Janssen, Anita of Aissatti is ofzo. Die zijn ook niet top, maar hij is gewoon echt (jaja, OP DIT MOMENT) niets beter dan die.
Hij speelt gewoon veels te vrijblijvend, nonchalant.
Tja dan houdt het op. Het zegt wel genoeg dat jij je net zo blind staart op wat hij niet kan dan de fans op wat hij wel kan. Want wat je nu zegt is al weerlegt met zijn statistieken behaald dit seizoen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals hij nu speelt maakt het niets uit of het Janssen, Anita of Aissatti is ofzo. Die zijn ook niet top, maar hij is gewoon echt (jaja, OP DIT MOMENT) niets beter dan die.
Hij speelt gewoon veels te vrijblijvend, nonchalant.
Nee, het is jouw mening niet, het is wel een feit dat hij niets toevoegt op dit moment. En nee, hij heeft dus ook niet af en toe een geniale actie die wel het verschil maakt.quote:
Die statistieken zijn alleen zo "goed" omdat hij als een van de weinige niet geblesseerd is geweest hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dan houdt het op. Het zegt wel genoeg dat jij je net zo blind staart op wat hij niet kan dan de fans op wat hij wel kan. Want wat je nu zegt is al weerlegt met zijn statistieken behaald dit seizoen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is jouw mening niet, het is wel een feit dat hij niets toevoegt op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |