quote:Over de gezondheidstoestand van prins Friso kan mogelijk pas aan het eind van de komende week een prognose worden gegegven. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten. Voor nu blijft de toestand zoals hij was: stabiel maar niet buiten levensgevaar.
Misschien is dat toch wel een slecht teken, zo langzamerhand. Zo lang niet buiten levensgevaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef jcdragon het volgende:
Voor nu blijft de toestand zoals hij was: stabiel maar niet buiten levensgevaar.
Verbaast me niks, als men op dag 1 al zeikt over teveel nieuwsmomentjes op tvquote:Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
Op twitter veel grappen en respectloze opmerkingen over Friso
Het verloop is niet altijd te voorspellen, dus zo zwart/wit kan je het niet stellen..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:01 schreef roos94 het volgende:
Denk dat ze niets zeggen totdat ze dingen zeker weten. Als ze nu zeggen dat het beter gaat, en dan gaat het ineens weer een stuk slechter, dat kunnen ze niet maken
Een of andere zangtroela die een kindje kreeg per keizersnede huurde het hele ziekenhuis af, andere zieken hadden pech. Hoorde ik niemand over.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als ik de media moet geloven dat het ziekenhuis hermetisch is afgesloten dan vraag ik me af wat er met de rest is gebeurt.
Maar misschien duurt het niet langer, misschien is hij morgen wakker, maar willen ze niet dat wij dat al weten. Willen ze eerst even afwachten hoe dat gaat zodra hij eventueel wakker wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Als ik de deskundigen van afgelopen dagen moet geloven Greys is de prognose slechter naarmate e.e.a. langer duurt. Vraag is alleen wat Leandra al zegt, gaat het hier om een levensprognose of een prognose mbt de mate van hersenschade... Als er nu nog steeds levensgevaar is zie ik dat niet als positief...
beyonce?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een of andere zangtroela die een kindje kreeg per keizersnede huurde het hele ziekenhuis af, andere zieken hadden pech. Hoorde ik niemand over.
Ik snap wat je bedoeld.... Het blijft gewoon heel erg triest allemaal...quote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien duurt het niet langer, misschien is hij morgen wakker, maar willen ze niet dat wij dat al weten. Willen ze eerst even afwachten hoe dat gaat zodra hij eventueel wakker wordt.
Ik weet er nul van uiteraard en heb er geen verstand van, maar dat is mijn voorzichtig hoopvolle invulling er van, dat het geen slecht nieuws HOEFT te zijn dat ze tegen 'ons' zeggen dat het nog wel even kan duren.
Serieus?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een of andere zangtroela die een kindje kreeg per keizersnede huurde het hele ziekenhuis af, andere zieken hadden pech. Hoorde ik niemand over.
Mij was dat vogeltje nooit opgevallenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twitter post url achterhalen. Klikken op twitter vogeltje bij een nieuw post. Url plakken en gaan.
Ja, stekker eruit trekken wordt zo een steeds waarschijnlijkere optiequote:Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien is dat toch wel een slecht teken, zo langzamerhand. Zo lang niet buiten levensgevaar.
Ik voel mezelf ineens een stuk minder blondquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij was dat vogeltje nooit opgevallen
Ah, die jaquote:
volgens mij betekent 'in levensgevaar' meer dat hij er nu dusdanig bijligt dat doodgaan een beste optie is. het is denk ik ook geen medische term, als in een formele term die een duidelijke definitie heeft. het is meer een oneliner om aan te geven dat het niet goed gaat nog, en de patiënt niet stabiel is.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
Vast een heel domme vraag (maar nul medische kennis)... hoe zit het in het algemeen met die term 'in levensgevaar'? Zou je iemand die bv inmiddels wel wakker is geworden maar die bv nog een bloeding zou kunnen krijgen oid ook nog steeds 'in levensgevaar' noemen?Hoe zit dat ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |