Dankjewel!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een nieuwe user! Welkom op TRU Moeraskat. Het is een klein, maar vaak wel gezellig clubje
Thnx! ik had daar inderdaad al eens een keer zitten lezen jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je hier [TRU] Centraal dromentopic: Deel 6 een kijkje nemen
Pics!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef oudmeisje71 het volgende:
nah, het is bij mij alle dagen carnaval.
Heb tegenwoordig een gebreide muts met oren. heb nog nooit zo vaak gehoord dat ik een heel erg leuke muts heb.
Ik heb echt een hekel aan carnavalquote:Op maandag 20 februari 2012 19:57 schreef Flammie het volgende:
Hallo iedereen lang niet meer gezienWie viert er carnaval?
Dat is in ieder geval beter als van die verklede tokkies in boevenpakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan carnavalNiet mijn ding.
Maar dochterlief was vastbesloten om als prinses caramella haar zondag te vieren op een carnavalsfeest dus ben nog wel naar kindercarnaval geweest. Ach en al die verklede kindjes is dan wel weer leuk
Truequote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter als van die verklede tokkies in boevenpakken
Niet echt. Ben van boven de rivieren.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:35 schreef senesta het volgende:
Maar hier dus ook niet veel carnaval liefhebbers dus?
QFT.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
Carnaval, nee please bespaar me dat 'feest'
Oeh, dat is de originele. Leuk !quote:
Yeah in de zin van dat niets is wat het lijkt en dat je gevoel niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
www.youtube.com/watch?v=B3Om2n7bDG
http://www.yourdailymedia.com/video/watch/8576/
Optsche illusies... Echt zo fascinerend. En past wel een beetje bij TRU, toch?
Die youTroep link doet 't niet. (Onjuiste notatie van video-ID)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
www.youtube.com/watch?v=B3Om2n7bDG
http://www.yourdailymedia.com/video/watch/8576/
Optsche illusies... Echt zo fascinerend. En past wel een beetje bij TRU, toch?
Dat zijn geen boevenpakken. Dat is hun dagelijkse kledingquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter als van die verklede tokkies in boevenpakken
Komt. Moet ze uploaden en daarin ben ik zoooo lui. Heb ook heel mooie foto's van Donna gemaakt gister. Wil ik ook nog uploadenquote:
Dank voor het delenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:37 schreef Ferdo het volgende:
Spam! TR geplaatst!
Goedemorgen, altijd leuk om te zien hoe ze dit soort oude meuk opgraven op de radio:
Ik vond dat ik het met jullie moest delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |