een gel-accu? Ik moet kennis eens updatenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:57 schreef R0N1N het volgende:
Werkt dat ook met een Gel accu ? Dat instralen ?
M'n auto ???quote:Op zondag 19 februari 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Leuke TT![]()
@Ronin, heb je het al met de startkabels van je auto geprobeerd?
Oh, ja, dan gaat dat niet. Maar misschien kan de buurman even helpen in dezequote:Op zondag 19 februari 2012 14:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
M'n auto ???
Ik heb geen koekblik op wielen. Ook het bijbehorende rijbewijs niet
Zonde zegquote:Op zondag 19 februari 2012 15:25 schreef R0N1N het volgende:
![]()
UcheUcheUche, meer komt d'r niet uit. Bijna, pakte die een keer of 2 a 3, kwam zelfs een pluimpje rook uit de pijp, maar nee hoor. Nu is ie nog verzopen ook zo te ruiken aan de benzine lucht![]()
Dat gaat weer geld kosten *zucht* ...
Op z'n minst, denk ik, maar lijkt er op dat er meer (of iets anders) aan de hand is.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zonde zeg![]()
Dat wordt een nieuwe accu?
Je kunt m niet aandouwen zeker?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:25 schreef R0N1N het volgende:
![]()
UcheUcheUche, meer komt d'r niet uit. Bijna, pakte die een keer of 2 a 3, kwam zelfs een pluimpje rook uit de pijp, maar nee hoor. Nu is ie nog verzopen ook zo te ruiken aan de benzine lucht![]()
Dat gaat weer geld kosten *zucht* ...
mn auto welquote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef R0N1N het volgende:
260 kilo... en de compressie van een 2 cilinder 1100cc ... I think not
(& een kickstart zit er ook niet op)
Juist vanwege het gewichtquote:
Aansteller.quote:
dit blijft een bangelijke plaatquote:
Altijd maar excuses he?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit blijft een bangelijke plaat
Zin om even naar FB te kijken ? Er lopen mensen rond met een aura dat zo negatief is dat licht er omheen afbuigt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een goedmiddag, allemaal!
Het wordt zowaar weer eens iets drukker
Wel wel wel ... je eerste dag terug en al direct in de slachtofferrol kruipen (wat je vroeger anderen verweet) en gaan wenen in FB ?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef _Led_ het volgende:
Zin om even naar FB te kijken ? Er lopen mensen rond met een aura dat zo negatief is dat licht er omheen afbuigt.
Neuh, het is alleen zo sneu als jij een topic verstiert enkel omdat je je schijnbaar bedreigd voelt door mijn aanwezigheid. Gaat goed trouwens he, met dat "ik post niet meer" van je !quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wel wel wel ... je eerste dag terug en al direct in de slachtofferrol kruipen (wat je vroeger anderen verweet) en gaan wenen in FB ?
dat vroeg ik me ook afquote:
Geen idee wat ik verwacht had eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef senesta het volgende:
Hehe, had je anders verwacht dan?
Hoe gaat het verder?
dankjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms wel.
Ook weleens wat stiller.
Iig van harte welkom
Hier wel hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dankjede meeste SC's zijn niet echt happig op nieuwe SC'ers .. jammer genoeg
Zoals je ziet soms ook niet op oude SC'ersquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier wel hoorhartstikke leuk om een nieuwe user te verwelkomen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet soms ook niet op oude SC'ers
Ja hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen idee wat ik verwacht had eigenlijk
Alles prima verder, bij jou ook ?
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt, net nogquote:Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoorDruk
Ik zit net jaloers te kijken hoeveel tweakers vandaag een beta key hebben gekregen voor Diablo 3
[..]
Dat valt wel mee toch?
Volgens mij heb ik je ook wel eens in de F&F SC zien binnenwandelen toch?
Bij sommige SC's is de drempel hoog hoor. Dan is het best moeilijk om binnen te vallen en mee te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoorDruk
Ik zit net jaloers te kijken hoeveel tweakers vandaag een beta key hebben gekregen voor Diablo 3
[..]
Dat valt wel mee toch?
Volgens mij heb ik je ook wel eens in de F&F SC zien binnenwandelen toch?
Ja inderdaad, meestal kun je ook niet meteen meepraten. Maar dat komt natuurlijk ook omdat die users elkaar al kennen enzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sommige SC's is de drempel hoog hoor. Dan is het best moeilijk om binnen te vallen en mee te doen
Op NWS?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja inderdaad, meestal kun je ook niet meteen meepraten. Maar dat komt natuurlijk ook omdat die users elkaar al kennen enzo.
Maar ik blijf het gewoon proberen![]()
Volgens mij heb ik jou ook al eens ergens anders gezien, kan dat kloppen?
Ik kom ook eigenlijk alleen hier en in F&F qua SCquote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij sommige SC's is de drempel hoog hoor. Dan is het best moeilijk om binnen te vallen en mee te doen
Oh okequote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kom ook eigenlijk alleen hier en in F&F qua SC
hm nee denk het niet.. geen idee meerquote:
Misschien op RLS. Of bij Secret Story. Maakt ook niet uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh oke![]()
![]()
ik kom uit de GRTDOJW, maar daar kom ik niet meer.. en een klein poosje in KSC..
[..]
hm nee denk het niet.. geen idee meer
Meer in dromenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien op RLS. Of bij Secret Story. Maakt ook niet uit.
Ben meestal hier, of op NWS of BNW.
Maar vertel, heb je interesse in kaartleggen, horoscopen of andere etherische zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |