abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108462777
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb bij mijn leidinggevende gelijk aangegeven dat ik aan het solliciteren ben, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Maar ik hoef dan ook niet te vrezen voor de negatieve consequenties.
Gelukkig heb je het netjes kunnen oplossen. Succes.
Ja, was voor mij ook prettiger geweest maar ik heb dingen gezien in dit bedrijf waardoor ik weet dat ik dat niet moet doen. Dan heb ik volgende week geen baan meer ;) Meisje die hier tegelijk met mij kwam zei na een maand of 3 dat ze zichzelf dit niet altijd zag doen en dat ze het uitzendbureau opdracht had gegeven om verder te zoeken (ze had een detacheringscontract) binnen 2 dagen was ze verplicht weg..

quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
Afgewezen voor een sollicitatie.
Vervelend ;( Was je er al op gesprek geweest?
Fuck the EBU
pi_108465637
Volgens mij heb ik nu op alle vacatures hier in de buurt waarvoor ik ook maar enigszins in aanmerking kom gesolliciteerd.

Geen idee hoe nu verder. Wachten op reacties duurt lang en tijd is erg kostbaar als je geen bron van inkomsten hebt. :{
pi_108466079
Pff bij de Horeca lukt het ook al niet meer omdat ze me te oud vinden, terwijl ik juist in de Horeca het meeste ervaring heb.
Volgens mij wordt dit echt het zwaarste jaar wat ik ga krijgen qua werk en inkomen. ;(
pi_108466163
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef FerryNL het volgende:
Pff bij de Horeca lukt het ook al niet meer omdat ze me te oud vinden, terwijl ik juist in de Horeca het meeste ervaring heb.
Volgens mij wordt dit echt het zwaarste jaar wat ik ga krijgen qua werk en inkomen. ;(
Op wat voor functies in de horeca solliciteer je dan.
pi_108466261
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef jobbb het volgende:

[..]

Op wat voor functies in de horeca solliciteer je dan.
Op alles gewoon. Ik heb het meeste ervaring in de keuken, maar op dit moment ben ik bereid om alles te doen als ik maar enige vorm van inkomsten heb.
pi_108466562
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Yesse het volgende:
Vervelend ;( Was je er al op gesprek geweest?
Nee. Maar het lijkt alsof niemand mij wilt of kan hebben. Ik ben bij zo'n 20 bedrijven langs geweest maar geen die me nodig heeft of waar ik word doorgestuurd naar een website waar je een sollicitatie moet invullen en nooit meer iets van te horen krijgt.
pi_108467580
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nee. Maar het lijkt alsof niemand mij wilt of kan hebben. Ik ben bij zo'n 20 bedrijven langs geweest maar geen die me nodig heeft of waar ik word doorgestuurd naar een website waar je een sollicitatie moet invullen en nooit meer iets van te horen krijgt.
Dat is wel lastig dan ;( Sowieso overal op blijven reageren. Ik gebruik zelf een basis brief voor bepaalde functies waar ik zaken in aanpas als ik ze stuur. Daarnaast vooral de moed niet opgeven!! Soms moet je er gewoon tegen aanlopen en geluk hebben. Al snap ik dat de moed je soms in de schoenen zakt ;(
Fuck the EBU
pi_108470497
Ik ben in de afgelopen 5 weken voor 4 functies afgewezen. Mn huidige contract loopt woensdag af en ik heb me dus nu bij het UWV ingeschreven.

Ik heb nog 2 sollicitaties lopen, waarvan ik voor 1 zelfs op gesprek ben geweest (zover ben ik in een jaar al niet gekomen :') )

Oja en ik heb eigenlijk geen standaard brief. Wel 2 CV's: 1 voor de sociaal-culturele sector en 1 voor de detailhandel. En dan nog 1 waar alles in staat maar dat is meer een geheugensteuntje voor mezelf.
pi_108470637
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat is wel lastig dan ;( Sowieso overal op blijven reageren. Ik gebruik zelf een basis brief voor bepaalde functies waar ik zaken in aanpas als ik ze stuur. Daarnaast vooral de moed niet opgeven!! Soms moet je er gewoon tegen aanlopen en geluk hebben. Al snap ik dat de moed je soms in de schoenen zakt ;(
Ik heb al werk voor in het weekend maar moet van m'n ouders een baan hebben voor doordeweeks tot de vakantie. Dan pas beginnen de nieuwe opleidingen.
Zelf heb ik het geld niet eens hard nodig en heb ik eigenlijk ook geen zin meer de moeite te nemen iets te gaan zoeken. Toch niemand die je wilt en na een jaartje moet je weer doei zeggen. :')
pi_108472023
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb al werk voor in het weekend maar moet van m'n ouders een baan hebben voor doordeweeks tot de vakantie. Dan pas beginnen de nieuwe opleidingen.
Zelf heb ik het geld niet eens hard nodig en heb ik eigenlijk ook geen zin meer de moeite te nemen iets te gaan zoeken. Toch niemand die je wilt en na een jaartje moet je weer doei zeggen. :')
Op wat voor functies solliciteer je dan?
Misschien is productiewerk/inpakwerk iets voor je? Ik denk dat je je eisen wat moet laten gaan zakken gezien dat je blijkbaar geen opleiding hebt/tijdelijk beschikbaar bent? :)
Al bij een uitzendbureau geweest?
pi_108472144
Ik heb vrijdag sollicitatiegesprek bij PostNL.
Heeft iemand er ervaring mee? Met de vragen etc...
pi_108472441
Wat ga je qua werk doen dan? Post bezorgen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108472470
Voorbereider, vergeten erbij te zetten. :')
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 18:46:43 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108472542
Ben bij eentje eigenlijk aangenomen. Maar nummer 2 die TEGELIJKERTIJD zou moeten beginnen, ze hebben een tweede functie gecreeerd, die was niet geschikt. Nou zijn er geen sollicitanten meer en hang ik ondertussen op het reservebankje.

:r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_108472546
Hmm ik ga eens kijken of er iets is bij PostNL.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 18:47:13 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108472564
Maar weer twee sollicitaties de deur uitgezwiept. Bah.

Niet aangenomen worden door een ander :N
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_108472716
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm ik ga eens kijken of er iets is bij PostNL.
Helemaal niks dus.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:10:41 #108
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108473557
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb vrijdag sollicitatiegesprek bij PostNL.
Heeft iemand er ervaring mee? Met de vragen etc...
je moet een test maken (heel eenvoudig)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108474021
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Op wat voor functies solliciteer je dan?
Misschien is productiewerk/inpakwerk iets voor je? Ik denk dat je je eisen wat moet laten gaan zakken gezien dat je blijkbaar geen opleiding hebt/tijdelijk beschikbaar bent? :)
Al bij een uitzendbureau geweest?
Ik hoopte ergens bij een café in de bediening te kunnen staan. Inpakken of vakken vullen weiger ik te doen, al helemaal omdat ik het geld niet eens nodig heb en geen hersenloos werk wil gaan doen. Op 't moment werk ik in de elektronica als verkoper dus in de bediening moet zeker wel gaan lukken.
pi_108475682
Vanmiddag maar weer eens een paar uitzendbureaus opgebeld met de vraag of ze op korte termijn nog werk voor me hebben. Bij ELK uitzendbureau hetzelfde verhaal: "Nee, het is rustig op dit moment, maar hou onze website in de gaten."
Ja duh, er staan geen geschikte vacatures op jullie site, daarom bel ik even met de vraag of jullie dan misschien wat anders hebben. :( Lekker makkelijk ook, zo'n baantje als intercedent... de hele dag mensen met zulke excuusjes afschepen.
pi_108480764
Om die reden worden ze ook intercedent, zitten vaak ook nog eens een aantal gecreëerde banen tussen.
pi_108486170
Ik heb nu eindelijk mijn droom baantje, werk er al zo'n 4 weken !
Lekker tussen de vissen en reptielen staan in de dierenwinkel, collega's zijn super tof en vermaak mij er prima !

Heb een half jaar contract, dus over een half jaartje horen jullie weer een update ! *O*

Dit baantje kwam net op tijd, mijn ww liep net af en ik had geen recht op bijstand ( mijn vriend verdient blijkbaar te veel nou van zijn loon kunnen wij echt niet rond komen )

Mag van geluk in mijn handjes klappen :Y
pi_108487652
Ik word echt schijtziek van advertenties waar alle provincies zijn aangekruisd, en de titel luid "Wij zoeken mensen in heel Nederland!!!!!!!" maar vervolgens zoeken ze alleen mensen in een provincie.
pi_108487778
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Nezhi het volgende:
Ik word echt schijtziek van advertenties waar alle provincies zijn aangekruisd, en de titel luid "Wij zoeken mensen in heel Nederland!!!!!!!" maar vervolgens zoeken ze alleen mensen in een provincie.
Erg irritant inderdaad. Of dat je gaat zoeken op "Groningen en omgeving" en vacatures in bijvoorbeeld Utrecht krijgt.
pi_108488366
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Bleekvoort het volgende:

[..]

Erg irritant inderdaad. Of dat je gaat zoeken op "Groningen en omgeving" en vacatures in bijvoorbeeld Utrecht krijgt.
Omgeving is een breed begrip :P
pi_108490011
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omgeving is een breed begrip :P
Heel breed inderdaad.... Of Twente is veeeeeel groter dan ik dacht ;) Best wel irritant inderdaad. Daarom zoek ik steeds vaker op postcode + max afstand.
pi_108490012
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Renesite het volgende:
Ben bij eentje eigenlijk aangenomen. Maar nummer 2 die TEGELIJKERTIJD zou moeten beginnen, ze hebben een tweede functie gecreeerd, die was niet geschikt. Nou zijn er geen sollicitanten meer en hang ik ondertussen op het reservebankje.

:r
Vreemde gang van zaken. Het is toch makkelijker als er al iemand is ingewerkt zodat diegene (jij dus), wanneer ze iemand anders hebben gevonden, de ander wegwijs kan maken?

Iets met een dubbeltje en een eerste rang in ieder geval.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:21:10 #118
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_108492885
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef Aloria het volgende:
Ik heb nu eindelijk mijn droom baantje, werk er al zo'n 4 weken !
Lekker tussen de vissen en reptielen staan in de dierenwinkel, collega's zijn super tof en vermaak mij er prima !

Heb een half jaar contract, dus over een half jaartje horen jullie weer een update ! *O*

Dit baantje kwam net op tijd, mijn ww liep net af en ik had geen recht op bijstand ( mijn vriend verdient blijkbaar te veel nou van zijn loon kunnen wij echt niet rond komen )

Mag van geluk in mijn handjes klappen :Y
Gefeliciteerd!!! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Heel breed inderdaad.... Of Twente is veeeeeel groter dan ik dacht ;) Best wel irritant inderdaad. Daarom zoek ik steeds vaker op postcode + max afstand.
Ook dan krijg ik nog wel eens advertenties die toch veel verder weg liggen..
Fuck the EBU
pi_108493979
Motivaties verzinnen voor werk dat ik eigenlijk helemaal niet wil doen... Ik ben er zó slecht in. :{
pi_108494615
Iemand ervaring met het reageren op vacatures op werk.nl? Krijg je na de sluitingsdatum iets te horen, dus worden eerst alle sollicitaties verzameld, of daarvoor al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')