Ach ik heb dat nu al vanaf September vorig jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:06 schreef KabulCuisine het volgende:
Is februari reorganisatiemaand ofzo? Jezus Christus nergens word ik aangenomen
Inderdaad, ze erop aanspreken heeft al geen zin, alsof je dan opeens wel wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het mag naar mijn weten niet, maar uiteindelijk is praktisch niets aan te doen.
QFT, en daarnaast moet je maar net iets met Ajax hebben...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik denk niet dat mensen hier precies gaan posten waar ze hebben gesolliciteerd.
Dat is zeker goed nieuws. Mocht er iets uitkomen kunnen ze je ook gelijk ondersteunen. Succes!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
OT: vanochtend gesprek met werkcoach gehad, zij gaan de komende 2 weken actief voor mij op zoek aangezien pogingen van mijzelf te vaak voortijdig strandden en zij meer ijzers in het vuur hebben
Ja zij zijn inderdaad echt heel gesloten. Je moet ook bij elke bank volgens mij 'ervaring' en 'kennis' hebben van bankzaken..quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Bleekvoort het volgende:
"Wil jij werken bij de Rabobank?"
Ja, waarom niet.
"Vereisten: recente werkervaring bij de Rabobank."
Ja, ik heb even gebeld is nu verzet naar de dinsdagochtend. Gelijk vrij gevraagd en gekregen. Maar ik was vooral bang dat ze het verkeerd zouden opnemen. Alsof ik onbetrouwbaar ben ofzo, snap je? Gelukkig was dit totaal niet het geval. Sterker nog, ze was bang dat, omdat ik belde, ik niet meer geïnteresseerd was.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan het niet verzet worden naar de middag?
Succes. Heb je het al geprobeerd bij een (telefoon) winkel? Zelf heb ik daar zonder verkoopervaring gestaan...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef FerryNL het volgende:
Pff het schiet allemaal niet op man, zelfs callcenter werk schiet niet op omdat ik ze zeggen dat ik geen verkoopervaring heb. En dat voor een outbound functie.
Dat wordt nu toch ook echt een uitkering aanvragen.
Dat vind ik nou juist zo leuk! Ik heb namelijk stage gelopen bij een Rabobank!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef Bleekvoort het volgende:
"Wil jij werken bij de Rabobank?"
Ja, waarom niet.
"Vereisten: recente werkervaring bij de Rabobank."
Ik heb bij mijn leidinggevende gelijk aangegeven dat ik aan het solliciteren ben, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Maar ik hoef dan ook niet te vrezen voor de negatieve consequenties.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb even gebeld is nu verzet naar de dinsdagochtend. Gelijk vrij gevraagd en gekregen. Maar ik was vooral bang dat ze het verkeerd zouden opnemen. Alsof ik onbetrouwbaar ben ofzo, snap je? Gelukkig was dit totaal niet het geval. Sterker nog, ze was bang dat, omdat ik belde, ik niet meer geïnteresseerd was.
[..]
Succes. Heb je het al geprobeerd bij een (telefoon) winkel? Zelf heb ik daar zonder verkoopervaring gestaan...
Ja, was voor mij ook prettiger geweest maar ik heb dingen gezien in dit bedrijf waardoor ik weet dat ik dat niet moet doen. Dan heb ik volgende week geen baan meerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb bij mijn leidinggevende gelijk aangegeven dat ik aan het solliciteren ben, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Maar ik hoef dan ook niet te vrezen voor de negatieve consequenties.
Gelukkig heb je het netjes kunnen oplossen. Succes.
Vervelendquote:
Op wat voor functies in de horeca solliciteer je dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef FerryNL het volgende:
Pff bij de Horeca lukt het ook al niet meer omdat ze me te oud vinden, terwijl ik juist in de Horeca het meeste ervaring heb.
Volgens mij wordt dit echt het zwaarste jaar wat ik ga krijgen qua werk en inkomen.
Op alles gewoon. Ik heb het meeste ervaring in de keuken, maar op dit moment ben ik bereid om alles te doen als ik maar enige vorm van inkomsten heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef jobbb het volgende:
[..]
Op wat voor functies in de horeca solliciteer je dan.
Nee. Maar het lijkt alsof niemand mij wilt of kan hebben. Ik ben bij zo'n 20 bedrijven langs geweest maar geen die me nodig heeft of waar ik word doorgestuurd naar een website waar je een sollicitatie moet invullen en nooit meer iets van te horen krijgt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Yesse het volgende:
VervelendWas je er al op gesprek geweest?
Dat is wel lastig danquote:Op maandag 27 februari 2012 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt alsof niemand mij wilt of kan hebben. Ik ben bij zo'n 20 bedrijven langs geweest maar geen die me nodig heeft of waar ik word doorgestuurd naar een website waar je een sollicitatie moet invullen en nooit meer iets van te horen krijgt.
Ik heb al werk voor in het weekend maar moet van m'n ouders een baan hebben voor doordeweeks tot de vakantie. Dan pas beginnen de nieuwe opleidingen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel lastig danSowieso overal op blijven reageren. Ik gebruik zelf een basis brief voor bepaalde functies waar ik zaken in aanpas als ik ze stuur. Daarnaast vooral de moed niet opgeven!! Soms moet je er gewoon tegen aanlopen en geluk hebben. Al snap ik dat de moed je soms in de schoenen zakt
Op wat voor functies solliciteer je dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al werk voor in het weekend maar moet van m'n ouders een baan hebben voor doordeweeks tot de vakantie. Dan pas beginnen de nieuwe opleidingen.
Zelf heb ik het geld niet eens hard nodig en heb ik eigenlijk ook geen zin meer de moeite te nemen iets te gaan zoeken. Toch niemand die je wilt en na een jaartje moet je weer doei zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |