abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108259719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat komt erg vaak voor ja.

[..]

Ja dan ga je over je ambities tijdens een gesprek praten en dan kunnen zij dat niet bieden.
Het is niet eens tot een gesprek gekomen. Het uitzendbureau heeft 3 CV's voorgesteld aan het bedrijf (waaronder dus die van mij), op basis daarvan heeft het bedrijf gekozen voor de persoon met de minste (relevante) werkervaring om mee in gesprek te gaan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:13:21 #52
354577 qazplm
knowledge is power
pi_108259737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Vandaag kreeg ik een mailtje van een ander uitzendbureau of ik interesse had in exact dezelfde vacature. Is het normaal dat bedrijven/instellingen dezelfde vacature via meerdere uitzendbureaus laten lopen? Want dit is nu al de tweede keer.

Ja dat is normaal. Zo'n bedrijf wil niet op 1 paard wedden en vragen meerdere W&S-bureaus voor ze te zoeken.
Ik ben zelfs een keer 2x binnen 10 minuten gebeld door HETZELFDE W&S-bureau voor dezelfde functie. :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:13:53 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108259760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Het is niet eens tot een gesprek gekomen. Het uitzendbureau heeft 3 CV's voorgesteld aan het bedrijf (waaronder dus die van mij), op basis daarvan heeft het bedrijf gekozen voor de persoon met de minste (relevante) werkervaring om mee in gesprek te gaan.
DAn zoeken ze misschien gewoon iemand die ze nog kunnen kneden. Of je toekomstige leidinggevende komt ook net kijken, dan is het niet leuk als jij al meer ervaring hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:14:18 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108259770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef qazplm het volgende:

[..]

Ja dat is normaal. Zo'n bedrijf wil niet op 1 paard wedden en vragen meerdere W&S-bureaus voor ze te zoeken.
Ik ben zelfs een keer 2x binnen 10 minuten gebeld door HETZELFDE W&S-bureau voor dezelfde functie. :')
Same here, uiteindelijk was degene die het eerste kwam het geworden :D. Vond ik wel zo eerlijk. Daarna heb ik er nog 7 jaar gewerkt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108260511
Elke keer die motivatie die je moet invullen als je online wilt gaan solliciteren.
"Ik ben ontzettend gedreven en erg enthousiast over de functie waar ik naar solliciteer." en dat met een gevoel typen alsof je jezelf liever een coma inzuipt omdat je eigenlijk niet wil solliciteren. :')
pi_108281043
Damn hier word ik ook echt strontziek van. Dan wil je graag werken en dan maakt het reizen ook niet echt uit, maar dan krijg je telkens dit soort afwijzingen.

Bedankt voor je sollicitatie op de vacature aangaande werken in de callcenterbranche.

'In overleg met onze opdrachtgever heb ik besloten je niet verder op te nemen in de sollicitatieprocedure. De reden hiervoor is dat er meerdere kandidaten in procedure zitten die beter op het gevraagde profiel aansluiten en/of qua ervaring beter voldoen aan de gestelde eisen. Of je woont te ver van de werklocatie af.'

Terwijl er alleen 1 eis bijstond en dat was: Je moet gemotiveerd zijn.
En zover ligt Dordrecht toch niet vanaf Breda of Rotterdam. :?

-O- -O-
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:41:40 #57
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_108286991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef FerryNL het volgende:
Damn hier word ik ook echt strontziek van. Dan wil je graag werken en dan maakt het reizen ook niet echt uit, maar dan krijg je telkens dit soort afwijzingen.

Bedankt voor je sollicitatie op de vacature aangaande werken in de callcenterbranche.

'In overleg met onze opdrachtgever heb ik besloten je niet verder op te nemen in de sollicitatieprocedure. De reden hiervoor is dat er meerdere kandidaten in procedure zitten die beter op het gevraagde profiel aansluiten en/of qua ervaring beter voldoen aan de gestelde eisen. Of je woont te ver van de werklocatie af.'

Terwijl er alleen 1 eis bijstond en dat was: Je moet gemotiveerd zijn.
En zover ligt Dordrecht toch niet vanaf Breda of Rotterdam. :?

-O- -O-
Je wilt niet weten bij hoeveel bedrijven, die ook alleen maar "motivatie" vroegen ik op dezelfde gronden ben afgewezen. In de huidige markt zijn er voor jou nog 10 andere sollicitanten...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_108287493
Werkzoeken is echt naar en frustrerend. Leef met jullie mee..
Uitzendbureau's :r
pi_108287724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Je wilt niet weten bij hoeveel bedrijven, die ook alleen maar "motivatie" vroegen ik op dezelfde gronden ben afgewezen. In de huidige markt zijn er voor jou nog 10 andere sollicitanten...
Vind dat echt dom!
Nu denk ik ook echt van. Wat moet ik nu als ik al niet voor callcenters word uitgenodigd. -O-
Heb al zoveel geprobeerd, maar het wil gewoon maar niet lukken met werk vinden. Er moet toch wel IETS zijn waar je aan de slag zou kunnen. ;( ;(
pi_108298308
Vandaag gehoord dat een bedrijf me een bod zal gaan doen volgende week, zodat ik 1 april kan beginnen! Wat heeft dat ongelovelijk lang geduurd voor 1 sollicitatieprocedure. Ik ben al sinds eind november met dat bedrijf in gesprek, ben blij dat het einde in zicht komt.
pi_108303705
Ik merk bij mezelf dat ik, nu ik een 2e gesprek heb bij een bedrijf, toch minder ga solliciteren. Onbewust want ik wil niet al mijn geld op 1 paard wedden. Toch vind ik het een stuk lastiger mezelf aan te zetten te reageren op nieuwe vacatures..
Fuck the EBU
pi_108305609
derde sollicitatie de deur uit voor PostNL :') deze keer een net geplaatste vacature, in mijn woonplaats... hopelijk gaat het deze keer wel eens door.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:03:04 #63
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108305697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Bent u jonger dan 27 jaar en wilt u in 2012 een bijstandsuitkering aanvragen? Dan moet u eerst zelf vier weken actief naar werk zoeken. In die periode mag u nog geen bijstandsuitkering aanvragen. Ook moet u bekijken of u nog een nieuwe opleiding kunt gaan doen, of uw oude opleiding kunt afmaken.
en als je nou de uitkering alleen nodig hebt om een opleiding af te maken? :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:24:38 #64
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_108306530
Ik ga volgende week een paar dagen als vrijwilliger aan de slag met vakantieactiviteiten voor de kinderen in mijn wijk als vrijwilliger, en binnenkort ook nog met wat schoolprojecten helpen *O*. Het is weliswaar geen betaald werk, maar ik ben dan toch even een aantal dagen bezig :)

Nog leerzaam ook aangezien ik al een paar jaar zelf kinderen zou willen en dan iig. naast oppassen wat ervaring opdoe met buurtactiviteiten.

Qua werkgevers hoor ik daarentegen natuurlijk nog steeds niks, enige hoop is nu de werkcoach die ik begin volgende week ontmoet :{
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_108312878
'Hoe kunnen we je boos maken?'

Al 4x gehoord bij een sollicitatiegesprek, wtf :')
Wat moet je daarop antwoorden?
pi_108313024
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef KabulCuisine het volgende:

De waarheid? Iets waar je echt niet tegen kan, geïrriteerd door raakt, of dus zelfs boos wordt. In mijn geval is dat tegen me liegen, kan ik echt niet tegen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:25:09 #67
354577 qazplm
knowledge is power
pi_108313088
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef KabulCuisine het volgende:

"Door die vraag te stellen :(".
pi_108313286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Naamah het volgende:

[..]

De waarheid? Iets waar je echt niet tegen kan, geïrriteerd door raakt, of dus zelfs boos wordt. In mijn geval is dat tegen me liegen, kan ik echt niet tegen.
Ik zeg vaak maar als je mijn vriendin in brand steekt, dan kan ik een beetje emotioneel worden :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:31:10 #69
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108313452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Nezhi het volgende:
derde sollicitatie de deur uit voor PostNL :') deze keer een net geplaatste vacature, in mijn woonplaats... hopelijk gaat het deze keer wel eens door.
ook zo vaak meegemaakt
dat ik ging solliciteren later belden ze terug : vacature is niet meer beschrikbaar :')
ik duim voor je :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108314083
Solliciteer trouwens nooit op 2 verschillende vacatures bij een bedrijf en al helemaal niet dezelfde (soort) brief...
pi_108318700
er staat een leuke vacature open bij ajax :)
www.ajax.nl
pi_108357324
Ik werd vandaag over 2 verschillende sollicitaties teruggebeld waarbij ik toch wel vrij goede hoop had. Bij allebei afgewezen (de ene impliciet, de andere expliciet) vanwege mijn leeftijd. :(

Dit is toch gewoon verboden? Kun je dit niet ergens aangeven ofzo?
pi_108359186
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:37 schreef Bleekvoort het volgende:
Ik werd vandaag over 2 verschillende sollicitaties teruggebeld waarbij ik toch wel vrij goede hoop had. Bij allebei afgewezen (de ene impliciet, de andere expliciet) vanwege mijn leeftijd. :(

Dit is toch gewoon verboden? Kun je dit niet ergens aangeven ofzo?
Het mag naar mijn weten niet, maar uiteindelijk is praktisch niets aan te doen.
pi_108374056
Is februari reorganisatiemaand ofzo? Jezus Christus nergens word ik aangenomen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')