SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 20-02-2012 14:35:45 ]Thinking about thinking of you. ♫
de wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja en dan krijg je hem niet meer van de lclok af zeker
huh? lul niet zo slapquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
Ook wat, op zoek zijn naar 2 mensen en die niet tegenkomen door falende techniek, maar wel een andere fokker (DuTank) en... mijn oude labpartner van school die in Utrecht woont.
nee maar oeteldonk welquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is Den Bosch morgen ook nog leuk?
Hoe herkende je m dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
Ook wat, op zoek zijn naar 2 mensen en die niet tegenkomen door falende techniek, maar wel een andere fokker (DuTank) en... mijn oude labpartner van school die in Utrecht woont.
Zondag/maandag zijn de mooiste dagenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is Den Bosch morgen ook nog leuk?
quote:Op maandag 20 februari 2012 07:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snif, de werkdag is weer gewoon begonnen
Shifty, ben je ondertussen alweer beter?quote:
Ja wel beter. Gisteren toch nog heel ff weggeweest. Had nog een fles appeltini staan die ik maar even kort gemaakt heb voor ik gingquote:Op maandag 20 februari 2012 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Shifty, ben je ondertussen alweer beter?
Haha, ik heb dat ook altijd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het 50 procent suiker is en 30% kleurstofquote:Op maandag 20 februari 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wel beter. Gisteren toch nog heel ff weggeweest. Had nog een fles appeltini staan die ik maar even kort gemaakt heb voor ik gingDie ligt nu niet zo lekker op mijn maag
Maarja, toch maar aan t werk
Ja klinkt aannemelijk jaquote:Op maandag 20 februari 2012 11:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook altijd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het 50 procent suiker is en 30% kleurstofWaar was je heen geweest?
Jup, ik vertrek zodadelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klinkt aannemelijk jaBij mij in de buurt heb je een carnaval verenigings barrak ofzo. Ff paar pilsjes naar binnen gewerkt met een vriend
Volgend jaar gaan we weer all out
Jij zo naar optocht?
Jij hebt ooit gezegd hoe hij heet en hebt hem als vriend op fb, dus ik herkende hem gewoon van die foto's. En inderdaad, school en werk zijn weer gewoon begonnen.quote:
Gebaseerd op je laatste posts heb ik je titel in de OP maar aangepastquote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gezegd hoe hij heet en hebt hem als vriend op fb, dus ik herkende hem gewoon van die foto's. En inderdaad, school en werk zijn weer gewoon begonnen.
Vind je dit al stalken? Ik heb één keer DuTank opgezocht omdat hij elitair zat te doen over zijn filmsmaak. Geez, als je dit al stalken vind, had je me vroeger moeten zien!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Gebaseerd op je laatste posts heb ik je titel in de OP maar aangepast![]()
![]()
En je zegt niet even hoi?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind je dit al stalken? Ik heb één keer DuTank opgezocht omdat hij elitair zat te doen over zijn filmsmaak. Geez, als je dit al stalken vind, had je me vroeger moeten zien!
Oh en wat andere posts betreft: gewoon nieuwsgierig of Tuxxx dit topic nog actief volgde en wat persoonlijke/negatieve dingen over mezelf betreft: die post ik liever als bepaalde personen dit topic niet (actief) volgen.Heeft dus weinig te maken met wat ze allemaal uitvreten verder.
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.quote:
Want als MR ze niet herkent, komen ze niet van FOK! of Facebookquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.
Hahah ok vooruitquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.
Ik bedoel dat ik de vaste users van de laatste 3 weken uit dit topic allemaal van gezicht ken.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Want als MR ze niet herkent, komen ze niet van FOK! of Facebook![]()
Is dat niet een beeeetje raar als iemand zich out of the blue voor komt stellen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ok vooruit
Volgende keer zeg je gewoon: heey ik ben (je naam, ik weet wat die is namelijk, mijn fb skills zijn ook goed)
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de vaste users van de laatste 3 weken uit dit topic allemaal van gezicht ken.
Nee hoor, da's toch juist leukquote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dat niet een beeeetje raar als iemand zich out of the blue voor komt stellen?
geen idee, heb nog nooit iemand van die gasten gezien, behalve FedExpres, DeJori, bijdehand, en Kutkabouter. Maar die gasten kende ik dan al van voetbal/middelbare school..quote:
Ben naar enkele den bosch meets geweest. En nouja Fed herken ik gewoon zonder meet.quote:
Aha, binnenkort ga ik weer eens naar Den Bosch op een normale niet carnavals dag, ff over de binnendieze varenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben naar enkele den bosch meets geweest. En nouja Fed herken ik gewoon zonder meet.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Aha, binnenkort ga ik weer eens naar Den Bosch op een normale niet carnavals dag, ff over de binnendieze varen
Dat is leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Aha, binnenkort ga ik weer eens naar Den Bosch op een normale niet carnavals dag, ff over de binnendieze varen
Dit dacht ik dus ook.quote:
Gewoon doen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]Nouja, dat leek me wel tofjes
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb het ook wel eens met uitstapje van het werk gedaan, best wel lachen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:45 schreef Paul het volgende:
aan dr kontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:45 schreef Paul het volgende:
Wat is kitsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Staan we altijd met een groepje op zon brug, komt er zon bootje aan met alleen bejaarden, gaat er altijd eentje van de groep erop kitsen_____________
Rond deze tijd zie je in de stad ook veel kitsende mensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dat is iets wat buitenstaanders niet weten, pas op voor de kitserbende van den bosch
LOL ik spreek vaak genoeg 'onbekenden' aan hoor, maak je daar maar niet druk om!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, da's toch juist leuk
En met carnaval is dat trouwens uberhaupt niet raar.. Afgelopen weekend ook met volslagen onbekenden gesproken, prima. Niet dat de conversaties met carnaval nou echt diepgang hebben, maar ach
die anonimiteit is bij mij sinds bdh afgelopenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL ik spreek vaak genoeg 'onbekenden' aan hoor, maak je daar maar niet druk om!Het was meer omdat de meeste mensen hun FOK!-bestaan verborgen willen houden of in ieder geval gescheiden van het echte leven.
Dus veel van jou vrienden en kennissen weten dat je op FOK! zit en daar schaam je je niet voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
die anonimiteit is bij mij sinds bdh afgelopen
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dus veel van jou vrienden en kennissen weten dat je op FOK! zit en daar schaam je je niet voor?
Nice.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
NeeIk vind het juist handig
Hebben we een probleem ofzo, weten bijv niet welk nummertje er gedraaid wordt.
Dan zeg ik: wacht maar, ik vraag wel ff op fok
Binnen paar minuten antwoord
Als ik niet op fok had gezeten, ging ik misschien niet zo verstandig met drugs om bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice.Bij mij weten sommige mensen het ook wel hoor, maar ik vind het wel nog steeds lichtelijk beschamend.
sterkte!quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Drankgebruik van de laatste dagen_' bedacht me zojuist dat ik over vijf uur weer op moet staan voor stage kut.
Ik heb genoten! Alleen had ik zondag niet zo dom moeten zijn door van 11-3 van huis te zijn, want kon daardoor maandag amper op mn benen staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Danku. Hele carnaval voelde ik me prima maar nu draait alles. Hoe was jullie carnaval?
Facking dom, maar herkenbaar helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb genoten! Alleen had ik zondag niet zo dom moeten zijn door van 11-3 van huis te zijn, want kon daardoor maandag amper op mn benen staanKwam ook wel door de schoenen, want er zaten geen zooltjes in en liep in feite op blote poten..
Sterkte. Ik heb net ontbeten!quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Naar stage. Voel me nog kei zat.Fijne dag allemaal.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben Fed trouwens alweer tegen gekomen.
Was wel laggequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef DeJori het volgende:
KatertjeWat was ik gisteren godsafgrijselijk zat man. Hoe is jullie carnaval geweest?
Mooi zo. Carnaval was echt topquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:30 schreef FedExpress het volgende:
ik heb het zeker naar mijn zin gehad, was weer een leuke carnaval! bij jou?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef DeJori het volgende:
KatertjeWat was ik gisteren godsafgrijselijk zat man. Hoe is jullie carnaval geweest?
Sowieso spreken wij nog iets af deze weekquote:
Twee keer zelfs jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]![]()
2x zelfs gisteren
maar wat moest jij akelig vroeg op dan zegik vond 8 uur al te vroeg.
maar het was een mooi laatste dagje
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:00 schreef DuTank het volgende:
Groetjes van KK. Ook al mag je niet posten namens gebanden haha
Waarom doen we dat niet met de DB groep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Doen we gewoon onze supersexy oeteldonk sjaal en muts op
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Leek me ook wel een grappig ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen we dat niet met de DB groep?
Maar waarom in godesnaam doordeweeks, dat komt ook niet handig uit...non est vivere sed valere vita est ..
In ieder geval in de avond in plaats van een middagfilm.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Leek me ook wel een grappig idee
Maar waarom in godesnaam doordeweeks, dat komt ook niet handig uit.
Zo rol ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Godverdomme MR moet je het nou altijd weer verpesten![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Godverdomme MR moet je het nou altijd weer verpesten![]()
Fixed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Godverdomme waarom moet ik nou altijd in de trein aan mensen zitten![]()
Deze vrouw spreekt de waarheid.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zoveel fokkers bij elkaar, dat moet ook wel een erg groot autistenfeest worden.
In dat opzicht wel verstandig om een disneyfilm op te zetten
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was het maar kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deze vrouw spreekt de waarheid.
quote:
En ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
neequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]! Weet je ook hoe lang KK geband is?
Ja die is leukquote:
Vrijdag kan ik wss niet 's avonds. En die film lijkt me lachequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sowieso spreken wij nog iets af deze week
Chill, net gegeten en nu uitbuiken met wifiquote:
Wat een leventje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chill, net gegeten en nu uitbuiken met wifi
Morgen naar huis toe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een leventje.Blijf je nog lang?
Och dan is de vakantie snel gegaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen naar huis toe.'s avonds 7 uur landen we.
Deze jongen heeft nog via facebook een date geregeld, ben ik handig of wa?
Snel gegaan jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och dan is de vakantie snel gegaan
Hoe heb je dat nou weer geregeld
Gesmeekt? Jongen toch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snel gegaan ja![]()
En gewoon via facebook (ik had haar al wel voor ik op vakantie was gesmeekt mee wat te gaan drinken hoor)
Nee hoor, gewoon gevraagd. Maar nu ben ik bang dat het een halve avond stil gaat zijnquote:
Hoef je niet bang voor te zijn, want jij bent erg goed in conversaties gaande houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gevraagd. Maar nu ben ik bang dat het een halve avond stil gaat zijn
Oh dacht alquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gevraagd. Maar nu ben ik bang dat het een halve avond stil gaat zijn
Ja maar met dates is het lastigerquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, want jij bent erg goed in conversaties gaande houden.
Het is ook haar taak om te praten hè. Als zij de hele tijd stil doet, ligt dat veel meer aan haar, dan aan jou.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar met dates is het lastiger
Dat dus, praten is overratedquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dacht alBoeiend, dan ga je gewoon zoenen.
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dacht alBoeiend, dan ga je gewoon zoenen.
Tweede date?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat sowieso niet![]()
p.s. ik noemde het een date
Sowieso niet, hoe weet je dat nu al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat sowieso niet![]()
p.s. ik noemde het een date
Dan gaan we stukje lopen totdat ze de weg niet weet en dan ren ik weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is ook haar taak om te praten hè. Als zij de hele tijd stil doet, ligt dat veel meer aan haar, dan aan jou.
He, whut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is ook haar taak om te praten hè. Als zij de hele tijd stil doet, ligt dat veel meer aan haar, dan aan jou.
Alles is overratedquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zoenen is pas overrated thijs
TWEEDEquote:
Ik zei 'ook' aan haar = taak van hun beiden dus inderdaad en natuurlijk komt dat voort uit een klik. Ik bedoel meer te zeggen dat mocht ze steeds stil zijn, dat dan niet alleen aan hem ligt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He, whut?
Volgens mij ligt dat dan toch aan beiden, of aan (het gebrek aan) de klik onderling.
Ja maar als je beide stress hebt ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He, whut?
Volgens mij ligt dat dan toch aan beiden, of aan (het gebrek aan) de klik onderling.
Nou die klik is er niet vrees ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He, whut?
Is niet gayquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TWEEDE![]()
En bb: omdat ik daar niet zo van hou behalve als ik iemand echt leuk vind (gaaaaay)
Helemaal niet gay, integendeel. Tik 'em aan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TWEEDE![]()
En bb: omdat ik daar niet zo van hou behalve als ik iemand echt leuk vind (gaaaaay)
Als er geen klik is, ga je niet daten. Jullie gaan daten dus is er volgens mij in ieder geval het vermoeden van een klik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou die klik is er niet vrees ikiig een half jaar geleden niet xD
Heb je dr in die tussentijd niet gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou die klik is er niet vrees ikiig een half jaar geleden niet xD
Zelfs mr heeft haar al gezienquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je dr in die tussentijd niet gezien?
Niet volgens haar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs mr heeft haar al gezienik 2x in de tussentijd ofzo. En mr, die 1e keer was geen date maar een afspraak
quote:
Ik weet niet of dat een teken is. Lijkt me sterkquote:
Sorry, maar als ik iemand als platonische vriend zie ga ik een afspraak(je) in de bioscoop niet een 'eerste date' noemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een teken is. Lijkt me sterk
Gelijk friendzonequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik iemand als platonische vriend zie ga ik een afspraak(je) in de bioscoop niet een 'eerste date' noemen. Als ik met een single jongen nar de bios ga en geen relatie heb (= altijd) wordt er meestal van tevoren héél expliciet duidelijk gemaakt dat het zuiver platonisch is, om misverstanden te voorkomen.
Friendzone: story of my life. Hoef ik vrijdag niet in te komen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik iemand als platonische vriend zie ga ik een afspraak(je) in de bioscoop niet een 'eerste date' noemen.Als ik met een single jongen naar de bios ga en geen relatie heb (= altijd
) wordt er meestal van tevoren héél expliciet duidelijk gemaakt dat het zuiver platonisch is, om misverstanden te voorkomen.
Ik zit bij hen dan ook altijd in de friend/brozone hoor, dat zeg ik meer om duidelijk te maken dat ze niet bang hoeven te zijn dat ik iets van hen wil.quote:
De meesten verwachten niet dat je iets wil van henquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zit bij hen dan ook altijd in de friend/brozone hoor, dat zeg ik meer om duidelijk te maken dat ze niet bang hoeven te zijn dat ik iets van hen wil.
Het is ook inderdaad 'gewoon maar een date', maar uit de comments blijkt wel dat BDH het een beetje te somber inziet en dat is niet nodig. Vandaar dat we/ik hem een beetje moed in proberen te praten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heeft BDH gewoon een date geregeld, zitten ze het hier helemaal moeilijker te maken dan het is
Een date is een date, boeiend of dat nou eerste date of de tiende is. Als je het bij date 1 verneukt komt er geen volgende, als je het bij date 10 verneukt ws ook niet.
En sowieso, een date tot in de puntjes voorbereiden, qua wat je kan verwachten (blijft ze stil of niet etc). Dat schiet toch niet op, het loopt altijd anders dan je verwacht..
Daar gaan wij mannen heus niet altijd vanuit hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zit bij hen dan ook altijd in de friend/brozone hoor, dat zeg ik meer om duidelijk te maken dat ze niet bang hoeven te zijn dat ik iets van hen wil.
Dat is waar. Maar toch... heb zo'n voorgevoel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heeft BDH gewoon een date geregeld, zitten ze het hier helemaal moeilijker te maken dan het is
Een date is een date, boeiend of dat nou eerste date of de tiende is. Als je het bij date 1 verneukt komt er geen volgende, als je het bij date 10 verneukt ws ook niet.
En sowieso, een date tot in de puntjes voorbereiden, qua wat je kan verwachten (blijft ze stil of niet etc). Dat schiet toch niet op, het loopt altijd anders dan je verwacht..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De meesten verwachten niet dat je iets wil van hentenminste, ik niet
Ik kan heel erg aanhankelijk en dubbel doen (niet expres) hoor, lijkt me sterk dat je dat niet gemerkt hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar gaan wij mannen heus niet altijd vanuit hoor
In onze na"iviteit misschien vaker dan goed voor ons is, maar altijd...
True point there.. goede zaak dus ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is ook inderdaad 'gewoon maar een date', maar uit de comments blijkt wel dat BDH het een beetje te somber inziet en dat is niet nodig. Vandaar dat we/ik hem een beetje moed in proberen te praten.
Niet stressen man komt goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch... heb zo'n voorgevoel...
True, ok okquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heel erg aanhankelijk en dubbel doen (niet expres) hoor, lijkt me sterk dat je dat niet gemerkt hebt.
Bij mij afspraak met haar de vorige keer welquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True point there.. goede zaak dus ook
Maar als bdh zich nu al druk begint te maken, staat ie vrijdag helemaal te stuiteren.
Dan belt ie ons, en dan krijgt ie van het hele topic een biertje in de kroegquote:
Dat klopt en als je dat van jezekf weet kan je het ook wel zeggen jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Ik kan heel erg aanhankelijk en dubbel doen (niet expres) hoor, lijkt me sterk dat je dat niet gemerkt hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan belt ie ons, en dan krijgt ie van het hele topic een biertje in de kroeg
Doen we!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Deal, kheb jullie nummers. Kan ook een topic op fok openen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Krijg je allemaal reacties van; herkenbaar, terechte klacht etc.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deal, kheb jullie nummers. Kan ook een topic op fok openen...
Of een slotjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg je allemaal reacties van; herkenbaar, terechte klacht etc.
Daar een excuus voor moeten hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima hoor
Dus nu moeten we met z'n allen gaan hopen dat z'n date gruwelijk mislukt, zodat we een excuus hebben om te bieren?
Goed punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alsof andere FOK!kers dates hebben...
Afspraak om sowieso te bieren: indien er geen klik is of wat dan ook troostbier, indien het goed loopt een SUCCES!-biertje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima hoor
Dus nu moeten we met z'n allen gaan hopen dat z'n date gruwelijk mislukt, zodat we een excuus hebben om te bieren?
Anders vieren we de goede afloopquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima hoor
Dat soort dates heb ik wekelijks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afspraak om sowieso te bieren: indien er geen klik is of wat dan ook troostbier, indien het goed loopt een SUCCES!-biertje.
Serieus?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat soort dates heb ik wekelijks.![]()
Haha, auquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar een excuus voor moeten hebben.![]()
Mag je zonder excuus niet van VV?
Goede reis terugquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar ik zet fok uit en ga even stukje wandelendoeg kinderen, morgen ben ik thuis!
Noujaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga ook weg, een bakje druiven en een &^$#@! opdracht roepen me.
Toevallig ook nog een goede versie van dit nummer te vinden ergens?quote:
geen leven gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een goede versie van dit nummer te vinden ergens?
En hoe posten jullie hier toch zoveel man. Zou er bijna respect voor krijgen!
Er schijnt ook leven te zijn buiten fok, hoe eng dat ook klinktquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:29 schreef DuTank het volgende:
Zijn jullie ziek? Het is al na 9.00 en nog steeds geen activiteit...
Huh?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Er schijnt ook leven te zijn buiten fok, hoe eng dat ook klinkt
Leugens!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Er schijnt ook leven te zijn buiten fok, hoe eng dat ook klinkt
heb ik nog niet kunnen vinden helaasquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een goede versie van dit nummer te vinden ergens?
quote:
JIJ!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Mijn vader zit op een massagestoel in een winkelcentrum en er zit een Aziatisch meisje naast die helemaal aan het genieten is van die trillingen. Ze heeft ook een jas en tas voor haar kruis gelegd en zit met haar hand onder die jas
Verzonnen reactiesquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Mijn vader zit op een massagestoel in een winkelcentrum en er zit een Aziatisch meisje naast die helemaal aan het genieten is van die trillingen. Ze heeft ook een jas en tas voor haar kruis gelegd en zit met haar hand onder die jas
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Zet vanavond foto neer!quote:
Ik vind het wel lekker rustig zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee maar hij duurt lang.
Ken toch niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustig zo
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef DuTank het volgende:
Die verslaafde leest trouwens gewoon nog alles mee he
Echt waar, hij postte iets op mn fb wat ik hier had gepostquote:
Oh dat valt nog mee toch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt waar, hij postte iets op mn fb wat ik hier had gepost
wie ben jij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mn hart...
Woon je in db? Ken je mensen uit dit topic irl?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Adrenalini. Heb me ooit al eens "voorgesteld" hierZit er alleen niet zoveel op
Waren we niet gezellig genoeg?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Adrenalini. Heb me ooit al eens "voorgesteld" hierZit er alleen niet zoveel op
Ja en niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Woon je in db? Ken je mensen uit dit topic irl?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waren we niet gezellig genoeg?
Waar? En die mensen zijn irl echt tofquote:
Wtf daar carnavalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Hele toffe vakantiePraag is echt een mooie stad en het carnaval beperkt zich daar tot één plein
Nee het bestond uit 3 kraampjes op een markt, een man met een trompet op een toren en een informatiekioskquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wtf daar carnavalNiet veel van meegekregen zeker?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee het bestond uit 3 kraampjes op een markt, een man met een trompet op een toren en een informatiekiosk
Wat een geluk voor jou en je paquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee het bestond uit 3 kraampjes op een markt, een man met een trompet op een toren en een informatiekiosk
QFTquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Hele toffe vakantiePraag is echt een mooie stad
als je zegt dat ze slaapt geloof ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]Volgens mij zie je haar niet zo goed genieten op die foto
Ze keek echt onwijs moeilijk en die tas plus jas zijn echt te subtiel neergelegd, vooral omdat haar handen er onder verdwenen warenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je zegt dat ze slaapt geloof ik het ook![]()
maarrrrvoor het maken + posten haha
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je zegt dat ze slaapt geloof ik het ook![]()
maarrrrvoor het maken + posten haha
HA gaaaaaayquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
BDH IS THUIS
![]()
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
BDH IS THUIS
![]()
[ afbeelding ]
Tjsa is ook zoiets inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, ik had ook alleen "" kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |