SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 20-02-2012 14:35:45 ]Thinking about thinking of you. ♫
de wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja en dan krijg je hem niet meer van de lclok af zeker
huh? lul niet zo slapquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
Ook wat, op zoek zijn naar 2 mensen en die niet tegenkomen door falende techniek, maar wel een andere fokker (DuTank) en... mijn oude labpartner van school die in Utrecht woont.
nee maar oeteldonk welquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is Den Bosch morgen ook nog leuk?
Hoe herkende je m dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
Ook wat, op zoek zijn naar 2 mensen en die niet tegenkomen door falende techniek, maar wel een andere fokker (DuTank) en... mijn oude labpartner van school die in Utrecht woont.
Zondag/maandag zijn de mooiste dagenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is Den Bosch morgen ook nog leuk?
quote:Op maandag 20 februari 2012 07:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snif, de werkdag is weer gewoon begonnen
Shifty, ben je ondertussen alweer beter?quote:
Ja wel beter. Gisteren toch nog heel ff weggeweest. Had nog een fles appeltini staan die ik maar even kort gemaakt heb voor ik gingquote:Op maandag 20 februari 2012 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Shifty, ben je ondertussen alweer beter?
Haha, ik heb dat ook altijd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het 50 procent suiker is en 30% kleurstofquote:Op maandag 20 februari 2012 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wel beter. Gisteren toch nog heel ff weggeweest. Had nog een fles appeltini staan die ik maar even kort gemaakt heb voor ik gingDie ligt nu niet zo lekker op mijn maag
Maarja, toch maar aan t werk
Ja klinkt aannemelijk jaquote:Op maandag 20 februari 2012 11:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook altijd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het 50 procent suiker is en 30% kleurstofWaar was je heen geweest?
Jup, ik vertrek zodadelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klinkt aannemelijk jaBij mij in de buurt heb je een carnaval verenigings barrak ofzo. Ff paar pilsjes naar binnen gewerkt met een vriend
Volgend jaar gaan we weer all out
Jij zo naar optocht?
Jij hebt ooit gezegd hoe hij heet en hebt hem als vriend op fb, dus ik herkende hem gewoon van die foto's. En inderdaad, school en werk zijn weer gewoon begonnen.quote:
Gebaseerd op je laatste posts heb ik je titel in de OP maar aangepastquote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gezegd hoe hij heet en hebt hem als vriend op fb, dus ik herkende hem gewoon van die foto's. En inderdaad, school en werk zijn weer gewoon begonnen.
Vind je dit al stalken? Ik heb één keer DuTank opgezocht omdat hij elitair zat te doen over zijn filmsmaak. Geez, als je dit al stalken vind, had je me vroeger moeten zien!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Gebaseerd op je laatste posts heb ik je titel in de OP maar aangepast![]()
![]()
En je zegt niet even hoi?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind je dit al stalken? Ik heb één keer DuTank opgezocht omdat hij elitair zat te doen over zijn filmsmaak. Geez, als je dit al stalken vind, had je me vroeger moeten zien!
Oh en wat andere posts betreft: gewoon nieuwsgierig of Tuxxx dit topic nog actief volgde en wat persoonlijke/negatieve dingen over mezelf betreft: die post ik liever als bepaalde personen dit topic niet (actief) volgen.Heeft dus weinig te maken met wat ze allemaal uitvreten verder.
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.quote:
Want als MR ze niet herkent, komen ze niet van FOK! of Facebookquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.
Hahah ok vooruitquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet zou waarderen, al helemaal niet omdat je met iemand zat te praten die ik niet herkende en dus waarschijnlijk niet op FOK! of in ieder geval niet in dit topic zit.
Ik bedoel dat ik de vaste users van de laatste 3 weken uit dit topic allemaal van gezicht ken.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Want als MR ze niet herkent, komen ze niet van FOK! of Facebook![]()
Is dat niet een beeeetje raar als iemand zich out of the blue voor komt stellen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ok vooruit
Volgende keer zeg je gewoon: heey ik ben (je naam, ik weet wat die is namelijk, mijn fb skills zijn ook goed)
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de vaste users van de laatste 3 weken uit dit topic allemaal van gezicht ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |