Zal ik even googlen wat de eindstand is?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even de herharling van Feijenoord - RKC.
Nederland 1 zonder geluid?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Nederland 1 en luister muziek.
Super actie Guedetti al gezien?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek.in mijn kamer
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik even googlen wat de eindstand is?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.quote:
Neequote:
Logisch man.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en m'n internet valt steeds uit, en daar baal ik constant van.
Kijken hoe mijn vriendin aan het squirten is. Met een andere vrouw.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
GELUKKIG luister ik nu weer het bazige Iron Maiden, nu weet ik weer dat er ook goede muziek bestaat
Echt? Dat is als een goede film kijken en weten wie er dood is op het eind.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.
Snakey.quote:
Ok, ik ben onder de indruk want ik kan alleen of tv kijken of muziek luisteren. Zelfs internetten en muziek gaat lastig. Muziek moet ik mijn aandacht bij houden, zeker nieuwe muziek.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.
Films herkijk ik ook vaak zat.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Dat is als een goede film kijken en weten wie er dood is op het eind.
Ja want dan ga je achter je computer zitten.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijken hoe mijn vriendin aan het squirten is. Met een andere vrouw.
En boerenkool aan het maken![]()
en jij?
Kenniej neit slapen
Nu deze:quote:
Rennen!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:06 schreef Hooidraad het volgende:
Ik lig in bed en ik houd mijn plas op.
En terecht. Boeken herlees ik ook. Soms kijk je een film voor het verhaal, soms voor de acteerprestaties, elke keer vallen mij weer nieuwe dingen op.quote:
quote:
Wij zijn een beetje het metalgroepje hier denk ikquote:
Laptop. Maar echt!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want dan ga je achter je computer zitten.Nu eerlijk.
Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens leren downloaden.
They're taking the hobbits to Isengardquote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ongegeneerde crosspost.
Wat.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens leren downloaden.
Ontopic post!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef nicknicknickname het volgende:
Fok! Lezen, biertje drinken en ondertussen Anouk luisteren en mij dood ergeren aan het feestje van mijn bovenburenmaarja ze hadden mij gewaarschuwd dus kan er wel mee leven
Ga poepen op je tv.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef 2cv het volgende:
TV staat op NL1 en ik moet poepen maar heb geen zin.
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
They're taking the hobbits to Isengard
Taking
They're
Isengard
Is zo'n plat ding, onmogelijk om daar goed op te mikken. En TV plat neerleggen mag vast niet.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic post!![]()
Ze zullen vast zo wel gaan slapen hoop ik voor je.
What did you say?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Taking
They're
Isengard
Daar moet je schijt aan hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is zo'n plat ding, onmogelijk om daar goed op te mikken. En TV plat neerleggen mag vast niet.
Dan openen we een nieuwe. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
Je bent dus nu aan het FOK!ken..... En Oerbeer komt de boel dichtgooien... En dan?
Wordt Danny boos. Beetje Fok! dichtgooien !quote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
Je bent dus nu aan het FOK!ken..... En Oerbeer komt de boel dichtgooien... En dan?
*Wijst naar OP.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laptop. Maar echt!
Wat doe jij dan?
Bestaan er nog videotheken?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Wijst naar OP.
Ne ik kan niet downloaden, word al kribbig bij het idee heb al meerderee malen een torent geinstaleerd en er net zo hard wer afgegooid, ik snap het niet., En ja menen hebben het me geprobeerd uit te leggen tott ik bego te grommenFilms huur ik.. Bij een videotheek.
Jij kan mij niet dichtgooien.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
Ruik je me nog in je bed ?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ruik CyberJesus. Lekkerding van me.
Hoi esperanza93quote:Op zondag 19 februari 2012 03:16 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik ben net thuis gekomen. Heb me omgekleed, tanden gepoetst en nu lees ik een paar berichten op fok!, contacteer en maak ik ruzie met een fok!ker en luister ik muziek. En ik denk na.
Oww het was niet de bedoeling OT te posten? Had alleen de OP gelezenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic post!![]()
Ze zullen vast zo wel gaan slapen hoop ik voor je.
Dan zeg ik dat je even met myr moet gaan praten.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
Maakt niet uit johquote:Op zondag 19 februari 2012 03:18 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit mocht niemand weten schatje.
Ben je homo?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Old Skool Green Day luisteren nu
Goed, lekker vrij van mijn simpele loonslaven-baantje vandaag.quote:
Dookiequote:Op zondag 19 februari 2012 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Old Skool Green Day luisteren nu
Jammer, ik zou je wel willen ballen namelijk.quote:
1. Download en installeer uTorrentquote:Op zondag 19 februari 2012 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Wijst naar OP.
Ne ik kan niet downloaden, word al kribbig bij het idee heb al meerderee malen een torent geinstaleerd en er net zo hard wer afgegooid, ik snap het niet., En ja menen hebben het me geprobeerd uit te leggen tott ik bego te grommenFilms huur ik.. Bij een videotheek.
Tsja, sorry man.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:20 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Jammer, ik zou je wel willen ballen namelijk.
Mag ik je niet een keertje ?quote:
Je vergeet de torrent te openen met uTorrent.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
1. Download en installeer uTorrent
2. Download torrent naar keuze
3. Wacht
4. Profit!
Mooi zo. Beveiliging toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed, lekker vrij van mijn simpele loonslaven-baantje vandaag.
En jij? Nog iets leuks gedaan vandaag
1 keertje joh, is lekker.quote:
They're taking the hobbits to Isengardquote:
Als je denkt dat wij ooit weer matties zullen worden heb je het volkomen mis.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:22 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Mooi zo. Beveiliging toch?![]()
Het was een dag zoals vele andere dagen. Ik heb 's ochtends gewerkt en vervolgens afgesproken met een vriendin en ik kom net van vriendinnen vandaan. Het was wel eng om in het donker te fietsen net maar er niets gebeurd. Jij verder nog iets uitgevoerd?
Jij had pijn, daarom.quote:
Dat is?quote:
Oh nja oke, het is laat.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergeet de torrent te openen met uTorrent.
das ist verboten op FOK!, meteen een mod roepen !quote:Op zondag 19 februari 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergeet de torrent te openen met uTorrent.
Nog steeds??quote:Op zondag 19 februari 2012 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Snakey.
Ik moest laatst nog aan je denken, moet de vuilniszak met het mannetje nog steeds langs de weg zetten.
quote:
Jammer hoor. Had nog steeds een soort van hoop.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je denkt dat wij ooit weer matties zullen worden heb je het volkomen mis.
Kom maar, bal jullie allebei.quote:
Snitch.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
das ist verboten op FOK!, meteen een mod roepen !
Ja dat klinkt als iets logisch. Maar nee, ik ben er niet geschikt voor.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
1. Download en installeer uTorrent
2. Download torrent naar keuze
3. Wacht
4. Profit!
Ooh, dat ken ik ergens vanquote:Op zondag 19 februari 2012 03:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jammer hoor. Had nog steeds een soort van hoop.
Gast ik neuk je kont tot je appeltjes blaft.quote:
Nerdquote:
Jij neukt Pc-games manquote:Op zondag 19 februari 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast ik neuk je kont tot je appeltjes blaft.
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast ik neuk je kont tot je appeltjes blaft.
Het is echt heel simpel.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat klinkt als iets logisch. Maar nee, ik ben er niet geschikt voor.
Kom neuken danquote:
We komen eraan, ons topic is bijna volquote:Op zondag 19 februari 2012 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Ik open nooit bagger.
Ik kan jullie niet allemaal bijhouden hoor!
Laatst heb ik TR gedaan zelfs. Voelde heerlijk manquote:
Ook. Mijn lust is grenzeloos.quote:
Jij neukt zelfs sneeuwpoppen man.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook. Mijn lust is grenzeloos.
Ah, vervelend wel. In welke situatie was dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gevoel wat jij beschreef.
Ja, ik kon het tot nu toe niet over mijn hart verkrijgen, Ik weet niet of het stinkt, ik kom er niet bij in de buurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog steeds??![]()
Zal wel stinken ondertussen.
Kouwe teven ftwquote:Op zondag 19 februari 2012 03:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij neukt zelfs sneeuwpoppen man.
In de situatie van: "lees jouw DM eens en reageer ff als je wilt"quote:Op zondag 19 februari 2012 03:26 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ah, vervelend wel. In welke situatie was dat?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook. Mijn lust is grenzeloos.
Als 't nog warm is, och...quote:
Precies!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En een lege oogkas is ook weer te vullen.
Necrofilie. Vraag me niet hoe ik dat weetquote:
geoden topikquote:
Heeft ze jou ook lopen stalken?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de situatie van: "lees jouw DM eens en reageer ff als je wilt"
Een goed topicquote:
Maar Laura, ben je net zo knap als de 2 Laura's die ik al ken?quote:
Knapper, denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar Laura, ben je net zo knap als de 2 Laura's die ik al ken?
Chick wil hard gepaald worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook lopen stalken?Wat een kansloos gedoe zeg.
Heb al een klacht ingediend bij Morph. Wtf wil je nou met iedereen zijn/haar foto's Facebook
Ik kwam een beetje.quote:
Date me danquote:
Nee, dat is echt niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chick wil hard gepaald worden.
Wat zit je dan promiscueus te doenquote:
Awh.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort topics. alles door elkaar. En jij erbij.
Ga liggen met je anus wijd dan.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee. Er is maar 1 vent voor mij.
Waarom heb je dan 20 gasten in VBL via dm om hun msn, foto's en andere privézaken gevraagd?quote:
ZOquote:
Dat is heloefquote:
Doe ik niet. Vies.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit je dan promiscueus te doen
quote:
Kweet, is me mattiequote:
Joh, 23 om precies te zijn. Simpel: omdat ik graag geneukt wil worden door een elftal fok!kers. Tegelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom heb je dan 20 gasten in VBL via dm om hun msn, foto's en andere privézaken gevraagd?
Jij zegt dat je de knapste bent. Dan moet je haast wel een kloon van mij zijn.quote:
Leugens, heloef is een eckte ghettonegerquote:
Stoute meid, beetje dingen ontkennenquote:
tellen kun je niet hequote:Op zondag 19 februari 2012 03:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Joh, 23 om precies te zijn. Simpel: omdat ik graag geneukt wil worden door een elftal fok!kers. Tegelijk.
Wat je doet doe je maar lekker. Maar je bent niet te vertrouwen. Vast een mannelijke kloon van een van die gasten uit het Ajax-topic.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Joh, 23 om precies te zijn. Simpel: omdat ik graag geneukt wil worden door een elftal fok!kers. Tegelijk.
Oldskool nachtbagger was veel mooier dan dit soort topicsquote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat ook echt nergens over he. Gewoon random posten wat er in je opkomt..
Lang geleden dat ik 's nachts op FOK! was maar het valt me de afgelopen dagen wel op dat waar men vroeger elkaar opzocht om een beetje te slowchatten ONZ nu één van de eerdere fora is die 's nachts is uitgestorven.
2 elftallen en een reserve. Die mag als laatste de zaadtrechter induikenquote:
ik doe niet aan klonenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de knapste bent. Dan moet je haast wel een kloon van mij zijn.
Ik drink Grolsch en rook Javaanse Jongens ¾quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie nu nog even posten wat je ondertussen aan het doen of eten en drinken bent? Om tenminste de schijn te wekken dat het hier ergens over gaat?
Ik ga zo frikandellen bakken, denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie nu nog even posten wat je ondertussen aan het doen of eten en drinken bent? Om tenminste de schijn te wekken dat het hier ergens over gaat?
Doroquote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef Hooidraad het volgende:
Ruim 8000 nummers in mijn playlist en Winamp kiest alleen maar liedjes van Doro Pesch
Als we dat doen geloof je ons niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
zware camel en waterquote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik drink Grolsch en rook Javaanse Jongens ¾
Palm en Zware Van Nelle hierquote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik drink Grolsch en rook Javaanse Jongens ¾
Ja. Ik ben een man van 58 jaar, heb een redelijk dikke buik en een lange grijze baard. Ik dacht: ik doe mij maar voor als 18-jarige stoot op fok! aangezien ik nu een uitkering heb en niet veel meer uitvoer.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat je doet doe je maar lekker. Maar je bent niet te vertrouwen. Vast een mannelijke kloon van een van die gasten uit het Ajax-topic.
Fijne combi wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Palm en Zware Van Nelle hier
Doe mij er ook een paarquote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga zo frikandellen bakken, denk ik.
Badsloeven en nachtbar.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oldskool nachtbagger was veel mooier dan dit soort topics
Zo'n vermoeden kreeg ik ook al ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een man van 58 jaar, heb een redelijk dikke buik en een lange grijze baard. Ik dacht: ik doe mij maar voor als 18-jarige stoot op fok! aangezien ik nu een uitkering heb en niet veel meer uitvoer.
Een echte Fok!ker dusquote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een man van 58 jaar, heb een redelijk dikke buik en een lange grijze baard. Ik dacht: ik doe mij maar voor als 18-jarige stoot op fok! aangezien ik nu een uitkering heb en niet veel meer uitvoer.
In de nacht moet ik nogal editten maar ik zei ook zoiets, veel laterquote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat ook echt nergens over he. Gewoon random posten wat er in je opkomt..
Lang geleden dat ik 's nachts op FOK! was maar het valt me de afgelopen dagen wel op dat waar men vroeger elkaar opzocht om een beetje te slowchatten ONZ nu één van de eerdere fora is die 's nachts is uitgestorven.
Ik ben ondertussen aan het YouTuben. Filmpjes die een bepaald verband hebben met mensen die in Nederland zijn komen wonen en met moslims. Bah, allerlei reacties van domme mensen die haten.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
Bij deze. Hoef je me ook niet te vragen waarom ik niet reageer.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden kreeg ik ook al ja.
Trusten Bobquote:Op zondag 19 februari 2012 03:36 schreef HappyBob het volgende:
Klaarmaken voor bed. Goed topic.
Slaap zacht
Is goedquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Bij deze. Hoef je me ook niet te vragen waarom ik niet reageer.
Prima.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:35 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat was ik toen ik nog geen lange baard had zo'n 5 jaar geleden. Niet fokken.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, zo ziet half FOK! er uit
Haal m'n foto wegquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
Reacties op youtube moet je ook niet lezen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het YouTuben. Filmpjes die een bepaald verband hebben met mensen die in Nederland zijn komen wonen en met moslims. Bah, allerlei reacties van domme mensen die haten.
Zal hem een teringzorg zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Bij deze. Hoef je me ook niet te vragen waarom ik niet reageer.
Nou. Erg jammer hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prima.
Maar je weet nu dat mensen je doorhebben dus pech voor jou
Hij lijkt op de bassist van m'n vorige bandquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij mag ik inderdaad niks linken maar als je naar thepiratebay (bijvoorbeeld) gaat en daar amelie intikt staat er eentje bij met dutch subs, dat is wel het makkelijkst.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil graag Amelie mt NL ondertiteling. Of misschien mag dit niet wat ik nu doe, snakey?
Was dat ook een FOK!ker?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij lijkt op de bassist van m'n vorige band
Mooie dromen!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:36 schreef HappyBob het volgende:
Klaarmaken voor bed. Goed topic.
Slaap zacht
Hij lijkt op jouquote:Op zondag 19 februari 2012 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij lijkt op de bassist van m'n vorige band
Dat doe ik wel, maar de meeste acht ik niet als waardevol.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Reacties op youtube moet je ook niet lezen.
Waarom heb je eigenlijk een kloon gemaakt esperanza? Toevallig omdat je compleet werd afgezeken in de SC en nu wraak wil nemen op bepaalde mensen door achter hun gegevens te komen?quote:
Daarom, gewoon zonde van je tijd.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar de meeste acht ik niet als waardevol.
Men durft meestal niet te zeggen dat ze op Fok! zittenquote:
Het zit diep he? En dan bedoel ik niet bij haar tussen de benen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een kloon gemaakt esperanza? Toevallig omdat je compleet werd afgezeken in de SC en nu wraak wil nemen op bepaalde mensen door achter hun gegevens te komen?
Doet ze wel wat verkeerd, ik heb haar nooit afgezekenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een kloon gemaakt esperanza? Toevallig omdat je compleet werd afgezeken in de SC en nu wraak wil nemen op bepaalde mensen door achter hun gegevens te komen?
Inderdaad. En ik hoopte stiekem dat jij een foto van je penis stuurde zodat ik die aan iedereen kon laten zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien is dat het hele probleem?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zit diep he? En dan bedoel ik niet bij haar tussen de benen.
Padoem tsjjquote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zit diep he? En dan bedoel ik niet bij haar tussen de benen.
Jezelf quotenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien is dat het hele probleem?
Wat doe je nou dom dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doet ze wel wat verkeerd, ik heb haar nooit afgezeken
Heloef!quote:
Jezelf quoten, nerdquote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien is dat het hele probleem?
Hey, niet bitchen tegen m'n maatquote:
Dat we een nieuw topic openen als je 'm sluit.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef Oerbeer het volgende:
Iemand nog een bericht gemacht voor Oerbeer? Ga niet alles nalezen
hahahaha mislukt dusquote:Op zondag 19 februari 2012 03:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoopte stiekem dat jij een foto van je penis stuurde zodat ik die aan iedereen kon laten zien.
Dan vraag je dat maar privé.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waar jij mee bezig bent.
Nee, je bent niet tof genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef Oerbeer het volgende:
Go on...quote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat we een nieuw topic openen als je 'm sluit.
Ik word er bij voorbaat al moe van. Kan ik je niet een dvd sturen?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik inderdaad niks linken maar als je naar thepiratebay (bijvoorbeeld) gaat en daar amelie intikt staat er eentje bij met dutch subs, dat is wel het makkelijkst.anders moet je apart ondertiteling zoeken etc..
Toch redelijk standaard.quote:
Damn. Alweer niet in de groep vallend. Wat kut.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, je bent niet tof genoeg
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef Oerbeer het volgende:
Sinepedraap bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2012 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
Leuke users maken en leuk topic, thanks!
Sure.quote:
Zo leer je het toch nooit, nouja ik ga maar ter sponde.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word er bij voorbaat al moe van. Kan ik je niet een dvd sturen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, ik drukte per ongeluk op het printknopje
Picsquote:Op zondag 19 februari 2012 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
sukkelquote:Op zondag 19 februari 2012 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede user ikquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Nog wel op "taak annuleren" geklikt, maar hij blijft ratelen
Is dat een hint om te ballen of wat?quote:
Ja, ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Snap sowieso niet waar die functie voor is...
Zouden er (naast tong80) echt mensen zijn die al hun topics en posts uitprinten?
Ik wacht eerst af wat _guitarist_ er van vond.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:48 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Is dat een hint om te ballen of wat?
Goede vraag wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Zouden er (naast tong80) echt mensen zijn die al hun topics en posts uitprinten?
Llef doen? Waarom moeten we lef met 2 L'en doen?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
LIef doen
[ [url=http://www.fotoplatforma.pl/foto_galeria/2467_2273_DSCN0499[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af wat _guitarist_ er van vond.
Wat een kutvlinder.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
LIef doen
[ [url=http://www.fotoplatforma.pl/foto_galeria/2467_2273_DSCN0499[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Scherp, zo rond 4uur.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Llef doen? Waarom moeten we lef met 2 L'en doen?
Tips in bijvoorbeeld K&W-topics kunnen misschien handig zijn om erbij te houden.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Print hem uit en knip hem uit.quote:
Tevreden negersquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahahahha.. jij altijd met die foto's van mensen. Post die foto van mij nog eens?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahahahha.. jij altijd met die foto's van mensen. Post die foto van mij nog eens?
Huh, je kunt toch gewoon teruglezen? Of zijn er serieus mensen die hele bouwtekeningen postenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tips in bijvoorbeeld K&W-topics kunnen misschien handig zijn om erbij te houden.
Vanwaar die haat tussen jullie? Is dit geen mooie gelegenheid om het goed te maken?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:51 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zo afzichtelijk is hij ook weer niet. Een beetje.
Tryin' mate, tryin'quote:Op zondag 19 februari 2012 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar die haat tussen jullie? Is dit geen mooie gelegenheid om het goed te maken?
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb helemaal geen haat voor niemand.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar die haat tussen jullie? Is dit geen mooie gelegenheid om het goed te maken?
[ afbeelding ]
yukquote:
Als ze hem niet willen wil ik dat hartje wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je klinkt als iemand die regelmatig huppelt.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen haat voor niemand.
RAWRquote:
wat een trol. Kies dan een lekker wijf.quote:
Huppelt?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die regelmatig huppelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |