Zal ik even googlen wat de eindstand is?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even de herharling van Feijenoord - RKC.
Nederland 1 zonder geluid?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Nederland 1 en luister muziek.
Super actie Guedetti al gezien?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek.in mijn kamer
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik even googlen wat de eindstand is?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.quote:
Neequote:
Logisch man.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en m'n internet valt steeds uit, en daar baal ik constant van.
Kijken hoe mijn vriendin aan het squirten is. Met een andere vrouw.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
GELUKKIG luister ik nu weer het bazige Iron Maiden, nu weet ik weer dat er ook goede muziek bestaat
Echt? Dat is als een goede film kijken en weten wie er dood is op het eind.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.
Snakey.quote:
Ok, ik ben onder de indruk want ik kan alleen of tv kijken of muziek luisteren. Zelfs internetten en muziek gaat lastig. Muziek moet ik mijn aandacht bij houden, zeker nieuwe muziek.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.
Films herkijk ik ook vaak zat.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Dat is als een goede film kijken en weten wie er dood is op het eind.
Ja want dan ga je achter je computer zitten.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijken hoe mijn vriendin aan het squirten is. Met een andere vrouw.
En boerenkool aan het maken![]()
en jij?
Kenniej neit slapen
Nu deze:quote:
Rennen!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:06 schreef Hooidraad het volgende:
Ik lig in bed en ik houd mijn plas op.
En terecht. Boeken herlees ik ook. Soms kijk je een film voor het verhaal, soms voor de acteerprestaties, elke keer vallen mij weer nieuwe dingen op.quote:
quote:
Wij zijn een beetje het metalgroepje hier denk ikquote:
Laptop. Maar echt!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want dan ga je achter je computer zitten.Nu eerlijk.
Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens leren downloaden.
They're taking the hobbits to Isengardquote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Ongegeneerde crosspost.
Wat.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt eens leren downloaden.
Ontopic post!quote:Op zondag 19 februari 2012 03:12 schreef nicknicknickname het volgende:
Fok! Lezen, biertje drinken en ondertussen Anouk luisteren en mij dood ergeren aan het feestje van mijn bovenburenmaarja ze hadden mij gewaarschuwd dus kan er wel mee leven
Ga poepen op je tv.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef 2cv het volgende:
TV staat op NL1 en ik moet poepen maar heb geen zin.
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
They're taking the hobbits to Isengard
Taking
They're
Isengard
Is zo'n plat ding, onmogelijk om daar goed op te mikken. En TV plat neerleggen mag vast niet.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontopic post!![]()
Ze zullen vast zo wel gaan slapen hoop ik voor je.
What did you say?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Taking
They're
Isengard
Daar moet je schijt aan hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is zo'n plat ding, onmogelijk om daar goed op te mikken. En TV plat neerleggen mag vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |