Ravolva. Rockbandje.quote:
Niet daar dus?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Ik ben nu aan het graven, maar ik kom er niet op.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.
Ik had het moeten zeggen
Oh juist bij veel welquote:
Eigen nummersquote:
Gemist.. Maar lijkt me leukquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eigen nummers
Ik zal er binnenkort eens een paar op Radio 49 gooien. Wel eens eerder gedaan ook overigens.
Tofquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh juist bij veel welWat bij de andere nummers maar wat braafjes stond te wiegen, ging bij de hardere nummers uit hun dak.. (Waaronder ik dus..
)
Ja, mafketelsquote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Dat is gewoon drankmisbruik gooien met bierquote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Wel een beetje jammer dat iemand op een geven moment met bier ging gooien.
Oh ja, ik zat helemaal onder.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Das wel jammer ja..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikkenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel jammer ja..
Ik kreeg vannacht onderweg terug naar 't huis van Melting opeens een ei voor m'n voeten gegooidHartstikke mis, en zwaar kansloos..
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweest
Zo niks voor mij
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit er 1 dagje op laat. Vind het niet zo tof, maar heb gewoon geen zinEn het is altijd beter dan niets.
[ afbeelding ]
Hebben ze aan mij een goeiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikken
Youquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.
Maar misschien morgen dan maar iets kiezen.
ik word depressief van veel rock en metalquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoor
Je kon ook verzoekjes doen, en er waren er genoeg die telkens Telo aan kwamen vragen, en Gers natuurlijk..
Heb je gister genoten van Feyenoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word depressief van veel rock en metal![]()
Dus goede keus gemaakt
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Ravolva, het afscheidsconcert.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?
Hmmmmzzzquote:Op zondag 19 februari 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van Feyenoord?
Ik had gehoopt huilende mensen, zoals bij Krezip.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
Heloef heeft er nog een traantje om gelaten
Vertelquote:
het was niet zo leuke wedstrijdquote:
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!quote:
Dat maakt het weer goed tochquote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Best een leuk en afwisselend seizoen tot nu toe. Veel jonge spelers die zich laten zien, veel clubs die leuk voetbal spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je natquote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Wat voor auto zoek je?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belastingquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je nat
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitslandquote:
Oh dat komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Hmmmm optiesquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Dat kan noooooit!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Ja hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
Ik moet opruimen hierquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Hoiquote:
Ik heb net de afwas (quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet opruimen hier
Toch nog even stofzuigen en dweilen enzo...
Geen zin in, maar moet
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij dezequote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij deze
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QRPYG47MYIAM.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WXLKR7EQAWFV.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OR8JJILPJZ7D.mp3
Meer op verzoek als jullie het nog aankunnen
Nou de drums waren toen niet versterkt volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.
Is er een mogelijkheid om een compressor/limiter achter de microfoon te hangen? Die overstuurt nu, maar je wilt hem neem ik aan niet zachter zetten omdat anders je zang "verzuipt" in de rest van de muziek.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik loop al de hele dag in mn pyamabroekik zie er ongetwijfeld uit als n bijstandsmoedervader, maar ik vind het stiekem heerlijk
pyamabroeken zijn tofquote:
ben al heel lang wakkerquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Stelletje luiwammesen
Wake you' ass up!
Jij snapt hetquote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben al heel lang wakkerik ga alleen vanavond toch niks doen en al helemaal niet naar buiten
dus ik lambal lekker verder, in pyamabroek
Dat zei je een halfuur geleden ook al.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga nu even stofzuigen en dweilen enzo
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegetenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zei je een halfuur geleden ook al.
Zuigen krengquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
Zo praat je niet tegen een vrouwquote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Zuigen krenghahahaha
Uitstellen, tja ik ben schuldig
avondeten, goed plan welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
Ik ga zo wat in de pan flikkeren en de boel opwarmenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Avondeten, goed idee. Ik ga lekker wat eitjes met wat melk, ham en kaas mixen.
Vandaarquote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een vrouw
Ik heb daarvoor gewoon een garde gebruikt, zoeen die je in je mixer doet. En dan gewoon flink roeren, werkt prima!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben stamppot![]()
die ik zelf ga proberen te stampen met een vorkbij gebrek aan stampding
straks eens kijken of hier een mixer in huis isquote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor gewoon een garde gebruikt, zoeen die je in je mixer doet. En dan gewoon flink roeren, werkt prima!
Want je kwam zonder fiets terug?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een rondje gefietst. Ineens snap ik Rotterdam een stuk beter.
Welk smaakje thee?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hehe klaarNu thee... sport en WF
Nee. Hoewel ik daar wel even bang voor was toen ik op de roltrap stond en er ineens iemand achter me stond. Maar eerst wist ik alleen hoe de metro reed en welke bus ik moest pakken. Nu kwam ik erachter dat ik op de fiets in een kwartier op school ben, wat blijkbaar maar 10 minuutjes van mijn oude werk af ligt, wat dan weer bij leuvehaven ligt en dat is dan weer bij de erasmusbrug. En daar eenmaal overheen ben ik bij het luxor en het rechtsgebouw, stukje door en je zit bij maassilo en weer bijna thuis. It all makes sense now.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
En ik woon hier al 1.5 jaar.Ik zou me moeten schamen.
Omfgquote:Op zondag 19 februari 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
En ik woon hier al 1.5 jaar.Ik zou me moeten schamen.
Mijn oude woonplaats ken ik ook wel. Maar hier kwam ik nooit verder dan zuidplein, voor de rest nam ik het OV, daar leer je het gewoon niet van, of nouja, wel een beetje, want ik ben nu gewoon gaan fietsen en herkende het vanzelf wel, maar je hebt gewoon niet door hoe dicht alles bij elkaar is.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik moet die smiley niet gebruiken, ik heb hetzelfde met LeidenM'n woonplaats ken ik dan weer wel tot in detail, voordeel van jaren post bezorgen
Natuurlijk. Veel zelfs. Hoe beweeg je anders je kaken, ogen, neus of whatever. Alleen boven/achterop je hoofd niet volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zit er eigenlijk spieren in je hoofd????
Ja. Lachen gaat niet vanzelf, evenals ogen knipperen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zit er eigenlijk spieren in je hoofd????
Oh, snap er geen fuck van als ik eet doet het gewoon pijn. Alleen aan de rechterzijde boven het oog zeg maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. Veel zelfs. Hoe beweeg je anders je kaken, ogen, neus of whatever. Alleen boven/achterop je hoofd niet volgens mij.
Zijn je verstandskiezen al doorgekomen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, snap er geen fuck van als ik eet doet het gewoon pijn. Alleen aan de rechterzijde boven het oog zeg maar.
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn je verstandskiezen al doorgekomen?
huisarts?..quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.
Dat kan kiespijn zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |