Ongetwijfeld lopen de artsen voor deze patient net even harder dan voor Flip om de hoek. Ik las ergens dat er een heel team aan artsen continu bij de prins is.quote:En zo ja, krijgen die dezelfde aandacht en een speciaal medisch team? Ik ben niet zo van de klassejustitie. Je zal maar een zoon of dochter hebben die hier ook bij betrokken zou zijn en ergens in een flutziekenhuis 3 hoog achter liggen, met een behandelend arts die 1x per 2 dagen even komt kijken...
Dat doet het NRC wel:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NRC noemt de naam van de man van hun verslaggever niet eens. Althans, ik kan het zo snel niet vinden in de artikelen op de website. En verder: NRC heeft geen telefoongesprekken afgeluisterd of foto's gemaakt vanuit de vuilnisbak. De journaliste heeft zich voorgesteld als journalist en heeft verslag gedaan van wat een betrouwbare bron vertelde. Dat is haar werk.
En de man heet Tulleken, niet Tulliken.quote:“De Rijksvoorlichtingsdienst is niet blij dat ik hier in het ziekenhuis ben. De perswoordvoerder van het ziekenhuis heeft mij vanmiddag benaderd en gevraagd wat ik aan het doen was en gezegd dat ik verkeerde informatie verspreid. Vervolgens heb ik de zaken nog tot drie keer toe gecheckt. Behandelend arts Claudius Thomé heeft mijn man, neuro-chirurg Kees Tulliken, verzekerd dat het klopt.”
Hmm dat is wel dom ja, als je de naam van je eigen man niet weetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet het NRC wel:
[..]
En de man heet Tulleken, niet Tulliken.
Ah, ik zie het al: Pim van den Dool, de redacteur die dit stukje schreef, heeft zelf de naam van manlief toegevoegd aan de quote.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat is wel dom ja, als je de naam van je eigen man niet weet
Ja vreselijk hé die vrouw ik heb ze al paar keer gezien mevr Koelewijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef computergirl het volgende:
Idd. Ik zap ook steeds weg als die vrouw weer met haar kop in beeld is.
Helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef mc540 het volgende:
Wat een gedoe, het nieuws is Friso, die op koninginne dag een vinger in z'n keel steekt kotsend op de bezoekers. Het is heel wat erger wanneeer een arbeider zich op 05.00 uur dood rijdt op weg naar zijn 1300 euro baantje waarmee hij moet zien rond te komen met zijn vrouw en ook twee kinderen.
Manlief van Jannetje?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef yvonne het volgende:
Net op radio 1 een zeer met zichzelf ingenomen man die het nodig vond 'het volk' gerust te stellen.
Dat is die man z'n taak helemaal niet!
Het een is niet erger dan het andere. Voor de familie van Friso is dit net zo erg als voor de familie van die arrebeider.quote:
En voor de rest van het land is het een stuk interessanter nieuws wanneer het de zoon van het staatshoofd betreft in plaats van Henk in een afgetrapte opel.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het een is niet erger dan het andere. Voor de familie van Friso is dit net zo erg als voor de familie van die arrebeider.
Toch is er wel verschil. De één werkt zich noodgedwongen dood. De ander komt onnodig om het leven vanwege een luxeprobleem.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het een is niet erger dan het andere. Voor de familie van Friso is dit net zo erg als voor de familie van die arrebeider.
Ik denk niet dat het journaal uitrukt voor Henk nee. En Jannetjes man ook niet..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En voor de rest van het land is het een stuk interessanter nieuws wanneer het de zoon van het staatshoofd betreft in plaats van Henk in een afgetrapte opel.
En terecht.
Mods zijn de dagelijkse beheerders van een stukje van het forum.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een admin en een moderator?
ja dat komt omdat de vergelijking op maat werd gemaakt om een bepaalde visie te dienenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Toch is er wel verschil. De één werkt zich noodgedwongen dood. De ander komt onnodig om het leven vanwege een luxeprobleem.
Ah thanks! Ook weer opgehelderd!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mods zijn de dagelijkse beheerders van een stukje van het forum.
Forum admins zijn de dagelijkse beheerders van het hele forum, zorgen voor de grote lijnen en userrechten.
Admins houden zich daarboven nog bezig met alle onderdelen van FOK!, de technische zaken en beleidspunten.
ga je nog een punt maken of wat?quote:
Nee klopt, de toestand is "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was even met mijn leven bezig, maar er zal wel niks veranderd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |