Neen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef lipper het volgende:
Breaking news van nu.nl
Friso is overleden
Wat zij zegt. Anders gaat het wederom dicht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef MaLo het volgende:
Nieuw deel, mooi moment om te stoppen met de grappen en grollen!
In een auto ondergesneeuwd raken is wel heel iets anders dan zelf geraakt worden door een lawine en onder een pak sneeuw komen te liggen..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-maanden-sneeuw.html
Niet getreurd ... Er blijft hoop
I know, maar 2 maand....?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
In een auto ondergesneeuwd raken is wel heel iets anders dan zelf geraakt worden door een lawine en onder een pak sneeuw komen te liggen..
Nou... ik vind het knap dat hij niet bevroren isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
In een auto ondergesneeuwd raken is wel heel iets anders dan zelf geraakt worden door een lawine en onder een pak sneeuw komen te liggen..
Bizarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
Niet heel vreemd natuurlijk..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Zo te lezen houden Wim-Lex en Maxima zich nu vooral bezig met de opvang van de kinderen van Friso en Mabel...
Wie is hij om deze informatie te verspreiden? Wat een arrogante eikelquote:Neurochirurg Kees Tulleken, de man van NRC-journalist Jannetje Koelewijn, heeft bewust medische informatie over Friso verspreid omdat hij dacht dat deze informatie 'de zaak ten goede zou komen'. Dat zegt hij in een interview met BNR Nieuwsradio. Tulleken die toevallig in Innsbruck is voor een cursus voor jonge neurochirurgen, wilde zo mythevorming voorkomen. 'Het was een beetje ontlastend. De druk was een beetje van de ketel. Als je hebt wat Johan Friso heeft mét een schedelbasisfractuur erbij, maakt dat de prognose ongelofelijk veel slechter.'
Idd. Ik zap ook steeds weg als die vrouw weer met haar kop in beeld is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie is hij om deze informatie te verspreiden? Wat een arrogante eikel
En waarschijnlijk heeft prinses Laurentien de leiding genomen over de praktische zakenquote:
Die kan je beter niet tot de IC toelaten. Een lawine is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft prinses Laurentien de leiding genomen over de praktische zaken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee maar het is wel mooi dat ze zo close zijn allemaalquote:
Wat mij zo opvalt als ze in beeld is, is dat ze diverse malen "en toen hoorde ik....." zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Idd. Ik zap ook steeds weg als die vrouw weer met haar kop in beeld is.
Het klinkt alsof hij wil redden wat er te redden valt, qua mannelijkheid... je integriteit ben je toch al kwijt, dan liever zelf gelekt hebben dan als sulletje door je vrouw genaaid te wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Olga het volgende:
[..]
't is zonde. Ik denk dat Jannetje achteraf zal wensen dat ze ergens anders was dan in dat ziekenhuis. Je kunt zeggen wat je wilt, maar tot op heden gisteren stond ze bekend als een degelijke journaliste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij wil redden wat er te redden valt, qua mannelijkheid... je integriteit ben je toch al kwijt, dan liever zelf gelekt hebben dan als sulletje door je vrouw genaaid te worden
De man is 72, heeft hij een vrouw van 19 jaar jonger, wordt hij er op z'n oude dag nog zo door voor het blok gezet.... daar gaan je credits.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij wil redden wat er te redden valt, qua mannelijkheid... je integriteit ben je toch al kwijt, dan liever zelf gelekt hebben dan als sulletje door je vrouw genaaid te worden
Laurentien leest de kinderen voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft prinses Laurentien de leiding genomen over de praktische zaken
Maar grootmoeder, waarom heeft u zulke grote wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laurentien leest de kinderen voor
Maar in de eerste plaats had Thomé zorgvuldiger met de informatie om moeten gaan en er voor moeten zorgen dat hetgeen hij aan de hoogleraar neurochirurg vertelde niet door anderen gehoord kon worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij zo opvalt als ze in beeld is, is dat ze diverse malen "en toen hoorde ik....." zegt.
Dat is redelijk in strijd met haar claim dat haar bepaalde dingen verteld zijn, en dat er zaken met haar man besproken zijn waar zij niet bij mocht zijn.
De eerste keer dat ze (volgens mij gisteravond laat, telefonisch) geïnterviewd werd zei ze volgens mij ook dat ze op een bepaald moment iets verder weg stond, maar dat ze nog wel eea kon horen.
Dat was dus simpelweg niet voor mevrouw de journalist bestemd.
Maar kennelijk maakt het niet meer uit wat er wel of niet voor een journalist bestemd is, want haar echtgenoot de hoogleraar neurochirurg beslist wel even wat er naar buiten gebracht kan worden, om de zaak te "sussen" en mythevorming te voorkomen.
Wat een volstrekt walgelijk stel
Ik denk dat ze dat wel doen,hij hoort nog tot de Koninklijke familie..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef JerryLee het volgende:
Stel dat hij overlijd word hij dan wel of niet bijgezet in het familiegraf aangezien hij zijn lidmaatschap verloren heeft ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijk_Huis_%28Nederland%29
Waarschijnlijk horen we maandagavond pas meer, omdat dan de eerste 72 uur voorbij zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wanneer we weer écht nieuws over de toestand van Friso krijgen. Zal wel zijn wanneer ze hebben geprobeerd hem wakker te maken. Eerder valt er volgens mij niets te melden (tenzij hij natuurlijk daarvoor al mocht komen te overlijden).
Maar heeft Friso nou wel of niet die schedelbasisfractuur dat is wel interessant natuurlijk. Ik vond het wel aannemelijk eigenlijk wat die vrouw zei, maar het ziekenhuis sprak het verhaal tegen. De vraag is dan welk gedeelte en dan vooral of of het ook de schedelbasisfractuur betreft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Olga het volgende:
"Hij zei wel dat hij op 19 december strandde tijdens een hevige sneeuwbui"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef chufi het volgende:
ik had gehoord 48 uur?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk horen we maandagavond pas meer, omdat dan de eerste 72 uur voorbij zijn.
Ziekenhuis deed aan damage control. "Wij hebben niet gelekt, die enge Jannetjesmevrouw heeft alles verzonnen"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar heeft Friso nou wel of niet die schedelbasisfractuur dat is wel interessant natuurlijk. Ik vond het wel aannemelijk eigenlijk wat die vrouw zei, maar het ziekenhuis sprak het verhaal tegen. De vraag is dan welk gedeelte en dan vooral of of het ook de schedelbasisfractuur betreft.
Ik weet niet waar ze voor kiezen, maar het kan inderdaad wel. Het is een privédomein van de familie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel doen,hij hoort nog tot de Koninklijke familie..
Het is toch een familiegraf?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef JerryLee het volgende:
Stel dat hij overlijd word hij dan wel of niet bijgezet in het familiegraf aangezien hij zijn lidmaatschap verloren heeft ?
Het is krap aan, maar met genoeg vocht te drinken zou je het zonder eten kunnen redden..E voila..quote:
Tja, dat geldt voor alle oranjes. Het is niet echt een gezellige plek om te bezoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch een familiegraf?!
Hij is nog steeds lid van de koninklijke familie, hoewel ik me wel voor kan stellen dat het voor Mabel en de kinderen prettiger is dat hij ergens anders begraven is waar ze hem wel kunnen bezoeken, zonder letterlijk omringd te zijn door de sarcofagen van nog tig voorouders.
Ik las het hier http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)-coma-gehouden.dhtmlquote:
Dat ook, maar dat neemt niet weg dat hij op dat moment hoogstwaarschijnlijk aannam dat een vrouw van een arts (en een collega-arts) niet met vertrouwlijke informatie aan de haal zouden gaan, laat staan zelf even zouden bepalen wat ze ter voorkoming van de mythevorming maar even naar buiten zouden brengen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in de eerste plaats had Thomé zorgvuldiger met de informatie om moeten gaan en er voor moeten zorgen dat hetgeen hij aan de hoogleraar neurochirurg vertelde niet door anderen gehoord kon worden.
Ja duh, het is een familiegraf. Het is niet alsof hij geen familie meer is. Bovendien is het graf privé eigendom en heeft het parlement er niets over te zeggen. Er liggen zelfs kisten in die kelder waar niemand buiten de familie weet wie erin ligt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef JerryLee het volgende:
Hij moet niet zomaar iets aannemen. En bovendien. Ze heeft zich bekend gemaakt als journaliste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat neemt niet weg dat hij op dat moment hoogstwaarschijnlijk aannam dat een vrouw van een arts (en een collega-arts) niet met vertrouwlijke informatie aan de haal zouden gaan, laat staan zelf even zouden bepalen wat ze ter voorkoming van de mythevorming maar even naar buiten zouden brengen.
Ik heb niet alles hierover gelezen, zou Thomé geweten hebben dat de vrouw van zijn collega / gesprekspartner journalist is?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat neemt niet weg dat hij op dat moment hoogstwaarschijnlijk aannam dat een vrouw van een arts (en een collega-arts) niet met vertrouwlijke informatie aan de haal zouden gaan, laat staan zelf even zouden bepalen wat ze ter voorkoming van de mythevorming maar even naar buiten zouden brengen.
Bastards!!! Eh, ik bedoel, bastaards.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja duh, het is een familiegraf. Het is niet alsof hij geen familie meer is. Bovendien is het graf privé eigendom en heeft het parlement er niets over te zeggen. Er liggen zelfs kisten in die kelder waar niemand buiten de familie weet wie erin ligt.
Meestal gaan ze dan ook pas dood op een moment dat je dat redelijkerwijs kunt verwachten, deze kinderen zijn 4 en 7.... dat lijkt me een iets ander verhaal dan een volwassene die daar het graf van zijn/haar op leeftijd overleden echtgeno(o)t(e) of (groot)ouder gaat bezoeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat geldt voor alle oranjes. Het is niet echt een gezellige plek om te bezoeken.
Dat zal maandagavond worden. Voor die tijd komt er echt geen woord meer uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wanneer we weer écht nieuws over de toestand van Friso krijgen. Zal wel zijn wanneer ze hebben geprobeerd hem wakker te maken. Eerder valt er volgens mij niets te melden (tenzij hij natuurlijk daarvoor al mocht komen te overlijden).
Als dat het geval is, had Thomé nooit uit de school moeten klappen. Hij had sowieso niet uit de school mogen klappen, maar met een journaliste in de omgeving moeten toch wel alle alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij moet niet zomaar iets aannemen. En bovendien. Ze heeft zich bekend gemaakt als journaliste.
Niet per sé. Bij de bijzetting van Claus werd er voor het eerst een kleine kist opgemerkt. Waarschijnlijk gaat hem on een doodgeboren kind van Koningin Wilhelmina, maar niemand buiten de familie weet dat zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bastards!!! Eh, ik bedoel, bastaards.
Ze claimt in haar stuk in het NRC dat ze duidelijk gemaakt heeft dat ze journalist is, en dat ze er over zou schrijven in de krant.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb niet alles hierover gelezen, zou Thomé geweten hebben dat de vrouw van zijn collega / gesprekspartner journalist is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |