Maarmaar, Cool Runnings is leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)film_om_Friso__.html
Anarchist!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar, Cool Runnings is leuk.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Blistering het volgende:
Mag ik even janken om die chocoladeletter kop op de website van de Televaag, ''Justitie zoekt dader lawine in Lech''.
Die ligt ook nog onder 't sneeuwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Blistering het volgende:
Mag ik even janken om die chocoladeletter kop op de website van de Televaag, ''Justitie zoekt dader lawine in Lech''.
Peter R (ik noem zijn achternaam niet, is ongepast in deze tijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen schakelen ze Alberto Stegeman nog in voor een undercover operatie
Ben benieuwd naar de confrontatiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen schakelen ze Alberto Stegeman nog in voor een undercover operatie
En dan komt John v.d. H. ook nog even langs om de confrontatie met deze malafide sneeuwvlokken aan te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Peter R (ik noem zijn achternaam niet, is ongepast in deze tijden) komt checken welke sneeuwvlokken een alibi hebben
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de confrontatie
Goed dat je zijn achternaam ook niet noemt, ligt ook veel te gevoelig! Respect, jij weet hoe het hoort!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan komt John v.d. H. ook nog even langs om de confrontatie met deze malafide sneeuwvlokken aan te gaan
Zometeen brengen we SBS nog op ideeen
Ik ga Alberto erbij halen, dat dit kan in Nederland!quote:
Die avater van Kwiwi kan écht niet! Doe er wat aan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
*doorzoekt het topic op drama-sensitieve usernames en gaat bans aanvragen*
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
Uiteraard komt John Williams langs om met Mabel te praten in het kader van zijn nieuwe programma: Help, mijn man is skiër
Wat nog kan veranderen in "Help, mijn man is een kasplantje"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
Uiteraard komt John Williams langs om met Mabel te praten in het kader van zijn nieuwe programma: Help, mijn man is skiër
Klikspaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die avater van Kwiwi kan écht niet! Doe er wat aan!
Of Peter van de Vorst voor "Mijn piste in puin".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef MaLo het volgende:
De daders zijn op amateurbeelden vastgelegd, aldus de Telegraafquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Blistering het volgende:
(Noem nou zijn achternaam nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klikspaan
[..]
Of Peter van de Vorst voor "Mijn piste in puin".
En dan is hij nog de slimste van het stel, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef Maron het volgende:
Lache...het zal je broer/man/zoon maar zijn..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of Peter van de Vorst voor "Mijn piste in puin".
En vliegtuigjes spotten mocht níet in dit topic!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef Maron het volgende:
Jij bent erg..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan is hij nog de slimste van het stel, kun je nagaan.
Laat ik het zo zeggen. Ik leef enorm mee met de man en zijn familie. Maar van zwarte humor gaat niemand dood. Figuurlijk niet en letterlijk niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef Maron het volgende:
Ja weet ik wel...maar toch..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik leef enorm mee met de man en zijn familie. Maar van zwarte humor gaat niemand dood. Figuurlijk niet en letterlijk niet.
Als mij ooit iets ernstigs overkomt, mag de wereld ook grappen maken. Je kwetst er imo niemand mee, dat doe je wel als je iemand echt onheil wenst en dat doen wij zeker niet.
(Om een voorbeeld te geven: mijn vader grapt al jaren altijd over hartaanvallen enzulks. Toen hij daadwerkelijk een lichte hartaanval kreeg, lachte hij achteraf het hardst van allemaal. En grapt nog steeds.)
En we hebben ook Blik op de piste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef MaLo het volgende:
Koos Spee en en André van der Toorn komen met Sneeuwmisbruikers.
Ik ben het in zoverre met je eens dat ik vind dat we dit wellicht niet in NWS zouden moeten doen.quote:
Koos Spee. Nog zo iemand die je een lawine zou gunnen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef MaLo het volgende:
Moet stiekum toch wel lachen af en toe, geef ik toe..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef MaLo het volgende:
Ja maar 't hoort toch niet in 't nieuws-topic?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik leef enorm mee met de man en zijn familie. Maar van zwarte humor gaat niemand dood. Figuurlijk niet en letterlijk niet.
Als mij ooit iets ernstigs overkomt, mag de wereld ook grappen maken. Je kwetst er imo niemand mee, dat doe je wel als je iemand echt onheil wenst en dat doen wij zeker niet.
(Om een voorbeeld te geven: mijn vader grapt al jaren altijd over hartaanvallen enzulks. Toen hij daadwerkelijk een lichte hartaanval kreeg, lachte hij achteraf het hardst van allemaal. En grapt nog steeds.)
Eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben het in zoverre met je eens dat ik vind dat we dit wellicht niet in NWS zouden moeten doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef lipper het volgende:
Breaking news van nu.nl
Friso is overleden
U gaat off-piste bij hoog lawinegevaar, mag dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Koos, we zagen net iemand verdwijnen onder de sneeuw, mag dit wel"?
homoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef lipper het volgende:
Breaking news van nu.nl
Friso is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |