Vergeet ook iedereen in die Tiroler kostuums niet. Een beetje doen alsof Oostenrijk leuk is terwijl er zo'n gruwelijk drama in dat land heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ouwe!?![]()
En het kindje had het kostuum net gekocht, zat nog in de zak. Niet normaal, de jeugd van tegenwoordig die hun zuurverdiende zakgeld zo lichtzinnig en gevoelloos spendeert.
Lederhosen zullen nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vergeet ook iedereen in die Tiroler kostuums niet. Een beetje doen alsof Oostenrijk leuk is terwijl er zo'n gruwelijk drama in dat land heeft plaatsgevonden.
Die mogen niet verboden worden, althans de vrouwen versie niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vergeet ook iedereen in die Tiroler kostuums niet. Een beetje doen alsof Oostenrijk leuk is terwijl er zo'n gruwelijk drama in dat land heeft plaatsgevonden.
'een beetje' maar?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef CherryLips het volgende:
god god godook een beetje overdreven.
Dit doet SBS6 heus niet omdat ze het echt zo met het lot van Friso begaan zijn hoor, maar omdat het weer extra publiciteit oplevert.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Jojoke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)film_om_Friso__.html
Geen apresski muziek en geen Duitstalige nummers. Ligt veel te gevoelig momenteel. Hoe carnaval nu gevierd moet worden zonder toppers als Hossa, Hossa en Wahnsinn, is mij een raadselquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat? Geen apresskimuziek met carnaval?
Open je ogen!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit doet SBS6 heus niet omdat ze het echt zo met het lot van Friso begaan zijn hoor, maar omdat het weer extra publiciteit oplevert.
Dat dit kan!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit doet SBS6 heus niet omdat ze het echt zo met het lot van Friso begaan zijn hoor, maar omdat het weer extra publiciteit oplevert.
Maarmaar, Cool Runnings is leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)film_om_Friso__.html
Anarchist!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar, Cool Runnings is leuk.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Blistering het volgende:
Mag ik even janken om die chocoladeletter kop op de website van de Televaag, ''Justitie zoekt dader lawine in Lech''.
Die ligt ook nog onder 't sneeuwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Blistering het volgende:
Mag ik even janken om die chocoladeletter kop op de website van de Televaag, ''Justitie zoekt dader lawine in Lech''.
Peter R (ik noem zijn achternaam niet, is ongepast in deze tijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen schakelen ze Alberto Stegeman nog in voor een undercover operatie
Ben benieuwd naar de confrontatiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen schakelen ze Alberto Stegeman nog in voor een undercover operatie
En dan komt John v.d. H. ook nog even langs om de confrontatie met deze malafide sneeuwvlokken aan te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Peter R (ik noem zijn achternaam niet, is ongepast in deze tijden) komt checken welke sneeuwvlokken een alibi hebben
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de confrontatie
Goed dat je zijn achternaam ook niet noemt, ligt ook veel te gevoelig! Respect, jij weet hoe het hoort!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan komt John v.d. H. ook nog even langs om de confrontatie met deze malafide sneeuwvlokken aan te gaan
Zometeen brengen we SBS nog op ideeen
Ik ga Alberto erbij halen, dat dit kan in Nederland!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |