Wel raar dat de commentator bij EL het wel een penalty vind en de commentator van LdL het er geen vindt.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef thedeedster het volgende:
Wat een eikel, zoiets stoms kan je misschien wel een eventuele titel kosten...
Feyenoord en titel kandidaat in 1 zin? Blijven dromenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het een grapje zijn?
Waarom? Ze stonden 5 puntjes achter, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Feyenoord en titel kandidaat in 1 zin? Blijven dromen
Gast? heb je wel is naar die selectie gekeken? Guidetti verbloemt hoe zwak Feyenoord is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Ze stonden 5 puntjes achter, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.
Wat ben jij voor troll? Feyenoord heeft een selectie die top 5-waardig is, alleen de vleugelspelers zijn erg matig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast? heb je wel is naar die selectie gekeken? Guidetti verbloemt hoe zwak Feyenoord is.
Ja en Nelom is Nederlands Elftal materiaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor troll? Feyenoord heeft een selectie die top 5-waardig is, alleen de vleugelspelers zijn erg matig.
Dat vind ik niet, maar hij speelt vrij solide ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Nelom is Nederlands Elftal materiaal.
Troll?! Als de Feyenoord selectie top 5 waardig is moet Heracles kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor troll? Feyenoord heeft een selectie die top 5-waardig is, alleen de vleugelspelers zijn erg matig.
Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Troll?! Als de Feyenoord selectie top 5 waardig is moet Heracles kampioen worden.
Martins Indi, Nelom, Mulder, Leerdam, Schaken, Fernandez en Mokotjo zijn absoluut geen top 5 spelers. Over 3 jaar wellicht maar absoluut niet op dit moment
Ik moet je als objectieve buitenstaander helaas uit de droom helpen. Dit Feyenoord gaat echt geen landskampioen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, waarom zou het een grapje zijn?
Via Studio Sport op Nederland 1 om 22.30 uur. Dan krijg je de wedstrijden van vanavond in samenvatting.quote:
Maar we hebben Guidetti, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef HighVolume het volgende:
Feyenoord zonder guidetti heeft 17 doelpunten minder en dus absoluut geen top 5 selectie en zeker geen titel kandidaat
Oké, maar Feyenoord heeft wél Guidetti.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef HighVolume het volgende:
Feyenoord zonder guidetti heeft 17 doelpunten minder en dus absoluut geen top 5 selectie en zeker geen titel kandidaat
Ajax werd zonder Suarez toch kampioen. Er zijn gekkere dingen gebeurd in het leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef HighVolume het volgende:
moet ik jou dat echt nog gaan uitleggen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Maar we hebben Guidetti, dus waar heb je het over?
klopt maar volgende week zondag niet,daardoor zijn de kansen op een overwinning nihil.De kans op aansluiting met de top 3 is daarmee ook verkeken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, maar Feyenoord heeft wél Guidetti.
Jouw punt is: als Feyenoord Guidetti niet had, was het geen kampioenselftal? je mag me de relevantie van zo'n opmerking best uitleggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
moet ik jou dat echt nog gaan uitleggen ?
ik reageer op voorgaande opmerkingen dat feyenoord een top 5 selectie heeft en titel kadidaat is of was.ik leg daarin uit dat dit vertekend beeld is omdat feyenoord maar 1 top speler heeft en met het ontbreken van hem niet zoveel in de melk te brokelen heeft. Vrij relevant dus in een guidetti topicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Jouw punt is: als Feyenoord Guidetti niet had, was het geen kampioenselftal? je mag me de relevantie van zo'n opmerking best uitleggen.
Okee, maar aangezien Guidetti wel deel uitmaakt van dit elftal (tenzij blessure/schorsing), is er dus wel sprake van een kampioenskandidaat. BN: met kampioenskandidaat bedoelt niemand dat ze zomaar even kampioen worden, wel dat ze samen met drie andere teams een kans maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:48 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik reageer op voorgaande opmerkingen dat feyenoord een top 5 selectie heeft en titel kadidaat is of was.ik leg daarin uit dat dit vertekend beeld is omdat feyenoord maar 1 top speler heeft en met het ontbreken van hem niet zoveel in de melk te brokellen heeft. Vrij relevant dus in een guidetti topic
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef thedeedster het volgende:
Wat een eikel, zoiets stoms kan je misschien wel een eventuele titel kosten...
Nou ja, je weet dat je daar een gele kaart voor krijgt, dus nee, niet handig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteraard is het geen handige actie, maar hij heeft niemand vermoord ofzo...hij heeft alleen z'n shirtje uitgetrokken. So what?
klopt, feyenoord met guidetti is een gevaarlijke outsiderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Okee, maar aangezien Guidetti wel deel uitmaakt van dit elftal (tenzij blessure/schorsing), is er dus wel sprake van een kampioenskandidaat. BN: met kampioenskandidaat bedoelt niemand dat ze zomaar even kampioen worden, wel dat ze samen met drie andere teams een kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |