SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die keuze krijg je niet.quote:
Moet toch de eerste zijn jeweetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
Groningen
Trabzansport
Feyenoord
Je loopt wel wat zaakjes voorruit
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Iemand sopcast channel voor Feyenoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stream is pas over een week beschikbaar.quote:Ik weet, maar over 3 dagen kan hij nog steeds eerste zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet toch de eerste zijn jeweet
Straks maakt hij nu al topic voor Nederland - Portugal ofzo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Je vergeet heilige doelpunt tegen.quote:
Moet ik alle berichten van jou terug halen?quote:
De Vrij keert gewoon weer terug in de verdediging. Of anders Mokotjo. Maar alles behalve Swerts.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D. Fernandez/Swerts nu op plek van leerdam hé
1-5quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Gemeente Eindhoven moet te doen zijn. 1-5. Laat ze maar lopen die ambtenaren.
Heb je nu al haat op mij door 1 livetopicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet ik alle berichten van jou terug halen?
Nog nooit zo'n erge bagger gast gezien.
Probeer een het een beetje af te dekken, want op deze manier hapt er geen hondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
Gemeente Eindhoven moet te doen zijn. 1-5. Laat ze maar lopen die ambtenaren.
Ach, die boertjes hebben natuurlijk wat goed te maken na al die vernederingen afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik gun Rotterdam wel weer een 10-0 .. komen ze weer in de boeken ..
quote:
Ben je nou zo dom of doe je mee aan Try before you die?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]alweer?
2010-2011: 3-1
2011-2012: 2-
Hoeveel jaar gaan ze nog roepen wraak? Het is juist andersom, tijd voor PSV om wraak te nemen![]()
Wraak is idd al genomen, Ajax & Feyenoord overwonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]alweer?
2010-2011: 3-1
2011-2012: 2-
Hoeveel jaar gaan ze nog roepen wraak? Het is juist andersom, tijd voor PSV om wraak te nemen![]()
Ik weet het niet, even mijn buurman trollen met de vraag: Hoeveel eindigde PSV - Feyenoord vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Was dit niet die wedstrijd welke vorig jaar in 10-0 eindigde?
Hahah! wat ben jij stoerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, even mijn buurman trollen met de vraag: Hoeveel eindigde PSV - Feyenoord vorig jaar.
Zo terug.
Had je die al niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben terug, heb gekneusde oogkas dus ik weet het antwoord.
Polls op dit forum met Feyenoord erin kloppen toch nooit. Feyenoorders zijn daar erg gedreven inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
Het wordt overduidelijk gelijkspel. Blijkt ook uit de poll.
nog 6 uur voor 10 10 10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog 6 uur voor 10 10 10Wie gaat ze maken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in! Over de uitslag valt niets zinnigs te zeggen, kan alle kanten op!
Is toch ook zo. In de Eredivisie valt er niets zinnigs over te zeggen, en zeker tegen Feyenoord niet.quote:
die lelijk is ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Pieters, Lens, Wuytens, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Depay.
Wat een club
De bal is rondquote:Op zondag 26 februari 2012 09:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in! Over de uitslag valt niets zinnigs te zeggen, kan alle kanten op!
4-0quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb het idee dat Feyenoord gewoon opgerold gaat worden. Maar je weet het nooit
Bouma is dan ook fucking sloomquote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Lekker, Bouma speeltik weet nog wel dat hij er heel vaak door Fernandez werd uitgelopen
Zo mooi hequote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Pieters, Lens, Wuytens, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Depay.
Wat een club
Toivonen>>Sahinquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen is een skkl jwtzlf
Wat gebeurt er volgend jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yilmaz>>Toivonen
Volgend jaar zul je zien
Quote voor nageslachtquote:
Dan is Toivonen al bij Liverpoolquote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Transfer naar Ajax natuurlijk
Alsof Yilmaz zo'n goede jongen is.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liverpool gaat zich niet weer branden aan zo'n speler
Veel potentieel in die jongenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof Yilmaz zo'n goede jongen is.
Ik ga voor Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Kans zit er dik in, Twente kampioen.
Dan moet je niet naar Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel potentieel in die jongenHij heeft gewoon een goede club nodig
Ik denk het nietquote:
?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huntelaar, Zomaar een voorbeeld.
Incident, half 1, net na Europa. Gebeurt niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk het nietAls je al ziet hoeveel moeite ze met Excelsior hadden vandaag..
ELke 'top'club heeft er een slechte match tussen zitten.maar Ajax wint hem wel, AZ speelde daar gelijk.. dus dat zegt mij HELEMAAL niksquote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met die redenatie gaat PSV degraderen na de wedstrijd tegen Groningenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slechte smoesquote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Incident, half 1, net na Europa. Gebeurt niet meer.
Nee. Half 1-wedstrijden zijn serieus een drama voor ons, hoe triest ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel slechte smoesAls het regent komt het zeker door omdat jullie altijd het dak dicht doen dan?
18 Maart weer. ADO - Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Half 1-wedstrijden zijn serieus een drama voor ons, hoe triest ook.
tja om 9 uur een bak spaghetti word je ook niet blij van.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Half 1-wedstrijden zijn serieus een drama voor ons, hoe triest ook.
Verliezen mag maar nooit meer dat, dan duik ik onderquote:
Hutch kan niet schieten.quote:
echt hèquote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wijnaldum: een draaicirkel van een gemiddelde vuilniswagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef Stringer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mokotjo is niet veel groterquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef Elusive het volgende:
mertens die een kopduel aan gaat, wat schattig
En ook niet zo dom zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar die zal vast niet klinken als een 5-jarige :p
Ik hoor met name het Feyenoordpubliek eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt wel alsof het publiek voor de verandering wakker is...![]()
Niet dat standaard "jalalala-bier"-geluid.
Eerste grote wedstrijd van liesveld. Die kan de druk nog niet aanquote:
O, dat helpt ook natuurlijk. Hoeveel zijn er mee gekomen?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik hoor met name het Feyenoordpubliek eigenlijk
Uitverkocht uitvak.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat helpt ook natuurlijk. Hoeveel zijn er mee gekomen?
???quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer wachten op de 1-0 en dan komt zo de 0-1
Ik vond het wel geel. Domme actie van Mokotjo...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef eight het volgende:
[..]
Eerste grote wedstrijd van liesveld. Die kan de druk nog niet aan
Ik win.quote:
Nee. Hij heeft netjes betaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand die trommelaar even afvoeren ofzo.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft netjes betaald.
Trabzonspoortje.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Had een beter begin van PSV verwacht.
Pas als Feyenoord achterkomt komen ze hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord speelt en het topic is dood. Komt dat omdat de Feyenoord in het stadion zitten / voor de TV? Of zitten Ajacieden graag met elkaar in een topic?
Als ik het stadion zo hoor zitten er 1800 PSV fans en is de rest Feyenoorder.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord speelt en het topic is dood. Komt dat omdat de Feyenoord in het stadion zitten / voor de TV? Of zitten Ajacieden graag met elkaar in een topic?
Te zenuwachtig om constant wat weg te zetten in mijn gevalquote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Twee wedstrijden volgen én posten is lastig.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pas als Feyenoord achterkomt komen ze hier.
Haha ja mooi hequote:Op zondag 26 februari 2012 14:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik het stadion zo hoor zitten er 1800 PSV fans en is de rest Feyenoorder.
Nog meer als PSV achterkomt.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pas als Feyenoord achterkomt komen ze hier.
idd. Ik zit voor de tv & ondertussen te postenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik het stadion zo hoor zitten er 1800 PSV fans en is de rest Feyenoorder.
Moet jij niet in het stadion zijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja hoor geef maar weer een hartaanval
Moet jij niet meer met vrienden omgaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zijn?
Moet jij niet in het stadion zijn?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet meer met vrienden omgaan?
Zat jij toen je 13 was dan niet hele dagen op Fok! ?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet meer met vrienden omgaan?
Nee, toen had ik niet eens een account.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zat jij toen je 13 was dan niet hele dagen op Fok! ?
Buiten spelen/voetballen enz bestaat niet meer lijkt wel tegenwoordigquote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, toen had ik niet eens een account.
Bestond Fok toen nog niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, toen had ik niet eens een account.
Tsja, zie ajacied als voorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Buiten spelen/voetballen enz bestaat niet meer lijkt wel tegenwoordig
En wat schreeuwde je precies?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef alors het volgende:
Mijn kat schrok toen ik zonet tegen Fernandez schreeuwde
Wat is de Frequentie van Radio Rijnmond?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel doden zullen er gevallen zijn door het commentaar van Radio Rijnmond?Hartverzakking net met die kans
Iets in de trant van TOE NOU JONG!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat schreeuwde je precies?
93.4quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de Frequentie van Radio Rijnmond?
Da's beleid. Zo proberen ze de woningnood in Rotterdam op de te lossen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel doden zullen er gevallen zijn door het commentaar van Radio Rijnmond?Hartverzakking net met die kans
echt hequote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef BlaZ het volgende:
Kut PSV beginnen ze goed , en nu spelen weer als een stel vrouwen
Niks mis met vrouwen ..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef BlaZ het volgende:
Kut PSV beginnen ze goed , en nu spelen weer als een stel vrouwen
http://www.rijnmond.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de Frequentie van Radio Rijnmond?
Fuck dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als ze dat blijven. 0-0 is voor iedereen ook prima.
Inderdaad. Verwend volk met hun "tien, tien, tien." Het is tegenwoordig andere koek, mensen..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat PSV publiek fluit echt bij alles. Steun je ploeg toch
PSVers zitten daar alleen omdat PSV eerste staat, niet omdat de club ze boeit of zo.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat PSV publiek fluit echt bij alles. Steun je ploeg toch
Ze zitten er tenminste nog. Inplaats van een half volle ArenA vorige week.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSVers zitten daar alleen omdat PSV eerste staat, niet omdat de club ze boeit of zo.
Jezus wat een trollreactie.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSVers zitten daar alleen omdat PSV eerste staat, niet omdat de club ze boeit of zo.
Waarom zit jij nooit bij PSV dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zitten er tenminste nog. Inplaats van een half volle ArenA vorige week.
Dat waag ik te betwijfelen. Je gaat geen honderden euro's neertellen voor kaart van een club die je niet boeit.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In de Arena vorige week zaten nog steeds meer mensen dan er in dat stadion van jullie passenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zitten er tenminste nog. Inplaats van een half volle ArenA vorige week.
Nee echt nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Was geen penalty domme kneuzen hier
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je UI staat stil. Was dat je laatste hartslag?
Neehoor, Was gewoon geen penalty domme oelewapper. Gewoon tegen de rug aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het bij ajax gebeurde, kwamen er kamervragen
Daar heeft toch niemand het over man, het gaat om het neerhalen van Matavz. Oogarts een optie?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor, Was gewoon geen penalty domme oelewapper. Gewoon tegen de rug aan.
Ajax kreeg ook 2 keer geen pingel voor een hands in 16 meter vanmiddag, hoor je ook niemand overquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het bij ajax gebeurde, kwamen er kamervragen
Ja ze wonnen ookquote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax kreeg ook 2 keer geen pingel voor een hands in 16 meter vanmiddag, hoor je ook niemand over
Daar lijkt eht wel op, jonge jonge benut nou eens een kans.quote:
wequote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef Elusive het volgende:
we moeten mee doen met het american football
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |