Ik hoor met name het Feyenoordpubliek eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het lijkt wel alsof het publiek voor de verandering wakker is...![]()
Niet dat standaard "jalalala-bier"-geluid.
Eerste grote wedstrijd van liesveld. Die kan de druk nog niet aanquote:
O, dat helpt ook natuurlijk. Hoeveel zijn er mee gekomen?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik hoor met name het Feyenoordpubliek eigenlijk
Uitverkocht uitvak.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, dat helpt ook natuurlijk. Hoeveel zijn er mee gekomen?
???quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer wachten op de 1-0 en dan komt zo de 0-1
Ik vond het wel geel. Domme actie van Mokotjo...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef eight het volgende:
[..]
Eerste grote wedstrijd van liesveld. Die kan de druk nog niet aan
Ik win.quote:
Nee. Hij heeft netjes betaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand die trommelaar even afvoeren ofzo.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft netjes betaald.
Trabzonspoortje.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Had een beter begin van PSV verwacht.
Pas als Feyenoord achterkomt komen ze hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord speelt en het topic is dood. Komt dat omdat de Feyenoord in het stadion zitten / voor de TV? Of zitten Ajacieden graag met elkaar in een topic?
Als ik het stadion zo hoor zitten er 1800 PSV fans en is de rest Feyenoorder.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord speelt en het topic is dood. Komt dat omdat de Feyenoord in het stadion zitten / voor de TV? Of zitten Ajacieden graag met elkaar in een topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |