Met emirates inclusief 3(!) stopovers in plaats van 1/2 zou het best wel eens een stuk goedkoper uit kunnen vallen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
geen flauw idee![]()
Ik hoop alleen dat het goedkoper wordt haha
op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Och avontuurlijk ben ik wel maar heen wil je er zeker zijn en de terugreis is alleen maar zuur dus kun je ook maar zsm gehad hebben.. moet voor mij dus wel aanzienlijk schelen voor ik zoiets zou overwegen
¤750.. excl rond de 500 luchthavenbelasting. Los boeken is misschien nog wel goedkoper. Retourtje zelf kopen bij China Airlines en 2 low-cost- airline vluchtjes tussen Australie en NZ. Kun je nog kiezen om van een andere plek terug te vliegen dan je aankomt ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Gengar het volgende:
[..]
op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..
Geen flauw idee hoe ze het zo goedkoop krijgen en wat voor haken en ogen daaraan zitten, maar misschien kun je daar eens kijken..
Zou dat niet een beetje overkill zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Leatherface het volgende:
http://www.ausbt.com.au/m(...)-boosts-london-paris
Misschien dat Malaysia in navolging van Parijs en Londen alsnog de A380 op Amsterdam wil laten vliegen.
Misschien. Ik weet niet hoe goed die vluchten tussen Amsterdam en KL gemiddeld bezet zijn. Ik heb wel eens op een tamelijk lege vlucht naar KL gezeten. Maar toch vliegen zowel KLM als Malaysia dagelijks tussen beide steden.quote:
Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou een A380 echt veel meer winst genereren dan een Boeing 747-800?
Of is het vooral ook het uitspelen van de concurrentie om de laagste prijzen voor een kist te bedingen?
ja, dat lees je goed. Juist vanwege de ruimte tussen de stoel en de wand is vervelend en vind ik vervelend zitten.quote:Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Iwanius het volgende:
@donald_dick
Ik had het over de Airbus 380. Het paradepaardje van de vloot en lijkt mij sterk dat de stoelen in de economyclass minder goed zitten dan die van een door jou aangehaalde 747-400 Boeing?
Prijsvechter CS met een A380 naar Beijing? Vast via codesharing met KLM.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En er werd ook al eens gespeculeerd dat China Southern vanaf volgend jaar een A380 tussen Peking of Guangzhou en Amsterdam wil laten vliegen. Maar tot nu toe is Emirates dus de enige.
Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.
Ik heb dat wel eens in een docu gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.
Wat dacht je van een bron als Lufthansa, aangezien die met beide types vliegt.
Reden:twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
Bron.quote:ARRIVED DIVERSION AIRPORT
FLIGHT DIVERTED DUE TO MEDICAL EMERGENCY
Updated: Tuesday, 19 March, 2013, 17:06 (GMT +04:00)
Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Redelijk uniek:Reden:twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
[..]
Bron.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
who knows.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.
Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef beware_reageerd het volgende:
Wil ik wel geloven, al is het niet uniek.
We hebben er al eens eerder 2 tegelijk gehad.
Qua dalen, Kopenhagen was zo dichtbij dat ze als een baksteen moesten zakken.
Dat wil je niet als piloot voor Pax comfort.
Dan is het rekenen met de afstanden en hoogte.
Zo komt dan de beste oplossing naar boven.
In dit geval Amsterdam.
Maar dat had maar zo anders kunnen zijn.
Ligt aan hoogte en afstanden.
Even ter aanvulling op het eerste.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.
Met simpelweg 1 reden; voor de leek (zoals ik) hebben die uiterlijk niet iets aparts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Als iets nieuw is trekt het altijd veel aandacht.
[quote]
En het feit dat er maar een komt per dag, in tegenstelling tot tientallen op bijv. Dubai. Net zoals een Ferrari t.o.v. een Golf.
[quote]
Hoewel het bij bijv. de 787 of de SSJ wel iets minder is
Dat zou een insider misschien weten, en áls die het al weet denk ik niet dat die dat gaat prijsgevenquote:Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Vergeet de 787 niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
Wat je straks op Schiphol hebt zijn A330, 767 en 777. Misschien ooit nog de A350 en misschien enkele A380's. Vraag me af of KLM ooit de 747-8 neemt.
Wat dat betreft waren de jaren '70-'80 wel vet. De machtige 747, DC-8, de futuristische Concordequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
Vergeet de 787 niet.
[quote]
Oh, en die natuurlijk.Maar verschil met 767 is bijvoorbeeld miniem voor de meeste mensen.
[quote]
Maar de 'bijzondere' gaan er wel een beetje uit ja.
Plus Emirates is zelfs op Economy toch wel wat anders dan Transavia e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uit
Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
Hoe goed loopt die lijn eigenlijk van Emeritas van A'dam naar Dubai? Volle bak? Concurrentie toch van Transavia, Arkefly en KLM?
Geen flauw idee.quote:Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Dat is wel de bedoeling.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Antwoordapparaat het volgende:
747 dreamliner? Doel je op de dreamlifter?
Hoe bedoel je precies? 747-400ERF's komen toch ook bij de KLM binnen? ik heb zelf er een tijdje aan de 747-400ERF's gesleuteld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
De enige 747 die we hebben gehad is die van cargolux.
Mooie vleugels en dito motoren, maar geen pax kist.
Ik denk dat hij deze bedoeld;quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? 747-400ERF's komen toch ook bij de KLM binnen? ik heb zelf er een tijdje aan de 747-400ERF's gesleuteld.
Arkefly krijgt ze als het goed is ruim een jaar eerder dan KLMquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Maar nogmaals, niets is zo veranderlijk als de luchtvaart.
(niets zo brisant om aan te halen nu als Arke)
Inderdaad, gaan het merken of dat ook gehaald wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Arkefly krijgt ze als het goed is ruim een jaar eerder dan KLM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |