abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116503666
Qantas gaat niet meer via Singapore naar Londen vliegen, maar via Dubai. Route naar Frankfurt wordt ook gestaakt.

Qantas to fly via Dubai under Emirates partnership deal
pi_116508367
Zou dit nog een effect hebben op de prijzen van Schiphol naar Australie?
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:43:07 #207
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116509978
Ik heb geen idee, wat is je eigen veronderstelling?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_116510318
geen flauw idee :')
Ik hoop alleen dat het goedkoper wordt haha
pi_116524011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
geen flauw idee :')
Ik hoop alleen dat het goedkoper wordt haha
Met emirates inclusief 3(!) stopovers in plaats van 1/2 zou het best wel eens een stuk goedkoper uit kunnen vallen..

Wat je ook kunt doen als je een beetje avontuurlijk bent, is met emirates naar thailand vliegen, wat ik een jaar geleden voor 500 euro heb geregeld, en daarna met een aziatische prijsvechter een vlucht naar aus. regelen.... Vaak is in australie Perth aanzienlijk goedkoper om op te vliegen, vooral vanaf dubai kan dit schelen.. Dan kun je met een australische binnenlandse vlucht (wat al helemaal niets kost) naar sydney / melbourne vliegen, waar je waarschijnlijk heen wilt..

Voor de liefhebber trouwens:
pi_116524519
Och avontuurlijk ben ik wel maar heen wil je er zeker zijn en de terugreis is alleen maar zuur dus kun je ook maar zsm gehad hebben.. moet voor mij dus wel aanzienlijk schelen voor ik zoiets zou overwegen
pi_116524726
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Stefanovic83 het volgende:
Och avontuurlijk ben ik wel maar heen wil je er zeker zijn en de terugreis is alleen maar zuur dus kun je ook maar zsm gehad hebben.. moet voor mij dus wel aanzienlijk schelen voor ik zoiets zou overwegen
op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..

Geen flauw idee hoe ze het zo goedkoop krijgen en wat voor haken en ogen daaraan zitten, maar misschien kun je daar eens kijken..
pi_116528640
Jongens,heb van huis een meevaller te horen gekregen en ga voor het eerst
volgende maand met zo een airbus vliegen! We gaan naar Kuala Lumpur. :)
  Eindredactie Games zaterdag 8 september 2012 @ 12:42:13 #213
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_116531348
Ik heb er twee jaar geleden mee gevlogen en inderdaad, de raamstoelen zitten niet zo lekker als een 747-400.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_116531523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Gengar het volgende:

[..]

op backpackers.nl heb je een ticket voor 795 naar australie, en daar zit nog een retour naar nieuw zeeland en een aziatisch land bij in..

Geen flauw idee hoe ze het zo goedkoop krijgen en wat voor haken en ogen daaraan zitten, maar misschien kun je daar eens kijken..
¤750.. excl rond de 500 luchthavenbelasting. Los boeken is misschien nog wel goedkoper. Retourtje zelf kopen bij China Airlines en 2 low-cost- airline vluchtjes tussen Australie en NZ. Kun je nog kiezen om van een andere plek terug te vliegen dan je aankomt ook
pi_116546219
Vanmiddag gefotografeerd op Schiphol tijdens het taxiën naar de Polderbaan (36L).
Omdat er gewerkt werd aan de Kaagbaan was 36C de actieve landingsbaan waardoor de kisten de Zwanenburgbaan niet mochten oversteken en helemaal om de kop van 18C heen moesten rijden.
Maar daardoor kwam de A380 wel erg mooi in beeld.







Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:43:02 #216
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_116546285
Zag m bij het Rotterpolderplein toen ie net opsteeg. Blijft een machtig ding om te zien.
pi_116557134
@donald_dick


Ik had het over de Airbus 380. Het paradepaardje van de vloot en lijkt mij sterk dat de stoelen in de economyclass minder goed zitten dan die van een door jou aangehaalde 747-400 Boeing?
pi_117728614
http://www.ausbt.com.au/m(...)-boosts-london-paris

Misschien dat Malaysia in navolging van Parijs en Londen alsnog de A380 op Amsterdam wil laten vliegen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:59:55 #219
6941 APK
Factual, I think.
pi_117742416
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Leatherface het volgende:
http://www.ausbt.com.au/m(...)-boosts-london-paris

Misschien dat Malaysia in navolging van Parijs en Londen alsnog de A380 op Amsterdam wil laten vliegen.
Zou dat niet een beetje overkill zijn? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:04:38 #220
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_117742656
Zou een A380 echt veel meer winst genereren dan een Boeing 747-800?
Of is het vooral ook het uitspelen van de concurrentie om de laagste prijzen voor een kist te bedingen?
Wie dit leest is gek
pi_117746251
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:59 schreef APK het volgende:

[..]

Zou dat niet een beetje overkill zijn? :o
Misschien. Ik weet niet hoe goed die vluchten tussen Amsterdam en KL gemiddeld bezet zijn. Ik heb wel eens op een tamelijk lege vlucht naar KL gezeten. Maar toch vliegen zowel KLM als Malaysia dagelijks tussen beide steden.

14 vluchten op de route Amsterdam - KLIA (in één richting dus) per week. Misschien is er dan toch draagvlak voor een A380 op dat traject, al dan niet via een codesharing. Zoiets werd een tijd geleden al eens gesuggereerd, meen ik.

En er werd ook al eens gespeculeerd dat China Southern vanaf volgend jaar een A380 tussen Peking of Guangzhou en Amsterdam wil laten vliegen. Maar tot nu toe is Emirates dus de enige.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leatherface op 08-10-2012 20:21:49 ]
pi_117746694
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou een A380 echt veel meer winst genereren dan een Boeing 747-800?
Of is het vooral ook het uitspelen van de concurrentie om de laagste prijzen voor een kist te bedingen?
Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  Eindredactie Games maandag 8 oktober 2012 @ 20:28:42 #223
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_117747309
quote:
6s.gif Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Iwanius het volgende:
@donald_dick

Ik had het over de Airbus 380. Het paradepaardje van de vloot en lijkt mij sterk dat de stoelen in de economyclass minder goed zitten dan die van een door jou aangehaalde 747-400 Boeing?
ja, dat lees je goed. Juist vanwege de ruimte tussen de stoel en de wand is vervelend en vind ik vervelend zitten.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 8 oktober 2012 @ 20:29:49 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_117747380
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En er werd ook al eens gespeculeerd dat China Southern vanaf volgend jaar een A380 tussen Peking of Guangzhou en Amsterdam wil laten vliegen. Maar tot nu toe is Emirates dus de enige.
Prijsvechter CS met een A380 naar Beijing? Vast via codesharing met KLM.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 oktober 2012 @ 20:37:26 #225
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_117747824
quote:
19s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Een A380 verbruik gemiddeld 16% minder brandstof per passagier.
Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.

Wat dacht je van een bron als Lufthansa, aangezien die met beide types vliegt: bijna gelijke kosten per seat-mile:
http://www.flightglobal.c(...)aft-delivery-371409/
pi_117748104
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef OEM het volgende:

[..]

Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.

Wat dacht je van een bron als Lufthansa, aangezien die met beide types vliegt.
Ik heb dat wel eens in een docu gezien.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel procent die A380 naar en vanaf Schiphol nou eigenlijk gevuld is. Iemand?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_124250870
Redelijk uniek, 2 A380's tegelijk op Schiphol:
flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22 Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
Reden:
quote:
ARRIVED DIVERSION AIRPORT
FLIGHT DIVERTED DUE TO MEDICAL EMERGENCY
Updated: Tuesday, 19 March, 2013, 17:06 (GMT +04:00)
Bron.




[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 19-03-2013 15:35:13 ]
pi_124251688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Redelijk uniek:
flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22 Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
Reden:

[..]

Bron.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.
pi_124252923
Hebben ze er daar de ruimte voor dan?
pi_124253006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Piles het volgende:
Hebben ze er daar de ruimte voor dan?
Kopenhagen heeft geen lijndienst, maar is er wel op ingericht.
pi_124253078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.
who knows.

Misschien ondertussen brandstof dumpen, eisen voor een A380, geen plek daar (Emirates vliegt ook nog niet naar Copenhagen, wel vracht), kerosineprijs, aard van medische noodzaak. Geen idee.

Toch wel apart gezicht denk ik, want 2 tegelijk is nog maar zeer zelden voorgekomen op Schiphol.

EDIT: wikipedia moet updaten :(

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 19-03-2013 18:59:46 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:31:51 #232
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124254993
Kwam overweight binnen.
Kopenhagen zat hij nog veel te hoog voor, dan liever een CDA op schiphol.
(Continuis decent approach)

Staat nu klaar de vlucht te hervatten.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:38:21 #233
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_124255200
Was idd even een vreemd gezicht vanmiddag om zowel links, al rechts van je een EK A380 te zien :7

En EK heeft wel degelijk een lijndienst naar Kopenhagen ;)
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:57:02 #234
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124260217
Wil ik wel geloven, al is het niet uniek.

We hebben er al eens eerder 2 tegelijk gehad.
Qua dalen, Kopenhagen was zo dichtbij dat ze als een baksteen moesten zakken.
Dat wil je niet als piloot voor Pax comfort.
Dan is het rekenen met de afstanden en hoogte.
Zo komt dan de beste oplossing naar boven.

In dit geval Amsterdam.
Maar dat had maar zo anders kunnen zijn.
Ligt aan hoogte en afstanden.
Even ter aanvulling op het eerste.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:03:30 #235
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_124264067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef beware_reageerd het volgende:
Wil ik wel geloven, al is het niet uniek.

We hebben er al eens eerder 2 tegelijk gehad.
Qua dalen, Kopenhagen was zo dichtbij dat ze als een baksteen moesten zakken.
Dat wil je niet als piloot voor Pax comfort.
Dan is het rekenen met de afstanden en hoogte.
Zo komt dan de beste oplossing naar boven.

In dit geval Amsterdam.
Maar dat had maar zo anders kunnen zijn.
Ligt aan hoogte en afstanden.
Even ter aanvulling op het eerste.
Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:06:05 #236
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124264245
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.
Klopt.
pi_124264763
Deze gok ik?:

Wel geinig opzich; hier komt 1 A380 per dag en er zijn denk ik altijd wel mensen die dan even komen kijken, terwijl op Dubai op elk moment haast wel een handvol rondrijden.



[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 20-03-2013 12:22:58 ]
pi_124265387
Als iets nieuw is trekt het altijd veel aandacht. Hoewel het bij bijv. de 787 of de SSJ wel iets minder is :P

Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_124266087
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Als iets nieuw is trekt het altijd veel aandacht.
[quote]
En het feit dat er maar een komt per dag, in tegenstelling tot tientallen op bijv. Dubai. Net zoals een Ferrari t.o.v. een Golf.
[quote]
Hoewel het bij bijv. de 787 of de SSJ wel iets minder is :P
Met simpelweg 1 reden; voor de leek (zoals ik) hebben die uiterlijk niet iets aparts.

De 747 was ooit apart omdat het bizar groot was, 4 motoren, grote bult etc. De Concorde omdat het uniek uiterlijk had, retesnel, duur en ook uniek. (Helaas zelf nooit zien vliegen ;( ).
De A380 is weer apart simpelweg om z'n grootte en 2 dekken (vind het altijd nog best 'apart' om 2 volledige rijen raampjes te zien :P ).

(Voor de leek wordt) de toekomst ook wel wat saaier vind ik qua grotere kisten. Nu heb je alles van 2 t/m 4 motoren, maar straks is alles 2 of 4. Boeing 747 wordt/is oud, A340 is altijd al minder geweest, de MD11 gaat er per 2014 helemaal uit.

Wat je straks op Schiphol hebt zijn A330, 767 en 777. Misschien ooit nog de A350 en misschien enkele A380's. Vraag me af of KLM ooit de 747-8 neemt.

quote:
Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Dat zou een insider misschien weten, en áls die het al weet denk ik niet dat die dat gaat prijsgeven :P
pi_124267039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
Wat je straks op Schiphol hebt zijn A330, 767 en 777. Misschien ooit nog de A350 en misschien enkele A380's. Vraag me af of KLM ooit de 747-8 neemt.
Vergeet de 787 niet.

Maar de 'bijzondere' gaan er wel een beetje uit ja.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:09:39 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_124267919
Hoe goed loopt die lijn eigenlijk van Emeritas van A'dam naar Dubai? Volle bak? Concurrentie toch van Transavia, Arkefly en KLM?
pi_124268111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
Vergeet de 787 niet.
[quote]
Oh, en die natuurlijk. :P Maar verschil met 767 is bijvoorbeeld miniem voor de meeste mensen.
[quote]
Maar de 'bijzondere' gaan er wel een beetje uit ja.
Wat dat betreft waren de jaren '70-'80 wel vet. De machtige 747, DC-8, de futuristische Concorde :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uit :)
Plus Emirates is zelfs op Economy toch wel wat anders dan Transavia e.d.
Wel jammer dat KLM voorlopig/nooit met de A380 zal vliegen -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 19-03-2013 21:19:26 ]
pi_124268119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
Hoe goed loopt die lijn eigenlijk van Emeritas van A'dam naar Dubai? Volle bak? Concurrentie toch van Transavia, Arkefly en KLM?
Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uit :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:16:47 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_124268296
Okay, China Southern zou toch ook met A380 op Schiphol vliegen?
pi_124268537
Die geruchten zijn er al twee jaar, maar nog nooit definitief geworden.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:17:36 #246
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124271811
quote:
Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Geen flauw idee.
Dat hoor je pas later via familie. (als je het al te horen krijgt, meestal niet)

Over de rest die over 380 bewegingen vragen. Er gaat veel in de rondte.
MAS en nog 1 schijnen belangstelling te hebben.

Niets is zo onzeker als vliegen.
Morgen kan alles anders zijn.

787 gaat zeker komen, in de toekomst hebben KLM etc die ook.
Bestelling voor diverse staat al uit.
Die komen dus gewoon.

KLM en de 380 ligt aan Frankrijk.
Die willen hun positie als hub ook niet kwijt, dus denk dat KLM hier wel een veer moet laten.
De 747-800 dreamliner voorzie ik wel.
Het gat is te groot om anders op te vangen.

Transavia zal, voorlopig, alleen gaan voor de 737.
Meest kosten effectief, immers wienig verschillen.

Arke kan hierin een gat maken, maar ligt aan cash.
Vergeet niet dat Arke al vaker aog staat. Dat is geen thuiskomer meer.
Ze doen hun best, maar of het gaat lukken ?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:26:18 #247
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_124272337
Arke gaat met de 787 vliegen toch?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:36:35 #248
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124273115
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
Arke gaat met de 787 vliegen toch?
Dat is wel de bedoeling.
Maar nogmaals, niets is zo veranderlijk als de luchtvaart.
(niets zo brisant om aan te halen nu als Arke)

KLM ook trouwens. En die zie ik wel komen.
Wellicht later nog andere zoals Corendon ofzo.
Je weet het niet, vandaag is dit en morgen is het ineens compleet andersom.

Wat ik wel weet is voorlopig geen 380 voor KLM, maar 747 dreamliner zie ik nog wel op het pakket staan.
De mooie fruit voor Airfrance en de klote voor KLM.

Zo is Martinair ook uit de boeken gegaan qua Pax vluchten, nog even en ook qua vracht liggen ze plat.
Dat vind ik persoonlijk veel erger, Martinair was veel beter qua vracht dan hele KLM.
Maargoed ook dat is elk moment anders.

Morgen kan overal de zon schijnen, en even later donderwolken als uitkomst.
Dat is luchtvaart.

[ Bericht 2% gewijzigd door beware_reageerd op 19-03-2013 22:43:46 ]
pi_124273592
747 dreamliner? Doel je op de dreamlifter?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:48:57 #250
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124274097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Antwoordapparaat het volgende:
747 dreamliner? Doel je op de dreamlifter?
Nope.
Sorry, haal in inmiddels ook door elkaar.
Dan weer dreamliner en dan weer dreamlifter wat is het verschil ?
Simpel, het zijn next generation toestellen.

Dreamlifter is transportkist 747-8f, de 747-8i niet.

Maar nu niet alleen glasscockpit maar ook dream sealing met leds ed.
Wat verwarrend, vooral omdat het nog geen gemeen goed goed is.

De enige 747 die we hebben gehad is die van cargolux.
Mooie vleugels en dito motoren, maar geen pax kist.

Dat zal later komen.
Wel prachtige vliegtuigen om te zien en te horen.....

[ Bericht 3% gewijzigd door beware_reageerd op 19-03-2013 23:22:26 ]
pi_124276549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

De enige 747 die we hebben gehad is die van cargolux.
Mooie vleugels en dito motoren, maar geen pax kist.

Hoe bedoel je precies? 747-400ERF's komen toch ook bij de KLM binnen? ik heb zelf er een tijdje aan de 747-400ERF's gesleuteld.
pi_124279336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Antwoordapparaat het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? 747-400ERF's komen toch ook bij de KLM binnen? ik heb zelf er een tijdje aan de 747-400ERF's gesleuteld.
Ik denk dat hij deze bedoeld;


De 747-8F

Mocht KLM overgaan op dit type ben ik wel benieuwd wat ze er mee gaan doen. Weer voornamelijk combi of ook volledig pax. Aangezien de 747 veel wordt afgeserveerd door de kleinere A330's en 777's. Maar goed, dan spreken we ook over 2020 en later.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 20-03-2013 15:24:20 ]
pi_124280872
Ook AirBridgeCargo komt op AMS met de 747-8, en ik geloof dat Cathay Cargo binnenkort ook deze kant op komt :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_124293540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Dat is wel de bedoeling.
Maar nogmaals, niets is zo veranderlijk als de luchtvaart.
(niets zo brisant om aan te halen nu als Arke)

Arkefly krijgt ze als het goed is ruim een jaar eerder dan KLM
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:15:21 #255
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_124294124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

Arkefly krijgt ze als het goed is ruim een jaar eerder dan KLM
Inderdaad, gaan het merken of dat ook gehaald wordt.
Wel hebben ze al een 737 met dreamliner interieur.
En daar zijn geen klachten over te horen.

En ik doelde idd op de 747-8 maar dan de pax versie.
Vracht hebben we idd cargolux en ABC (waar ik even niet aan dacht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')