Ik heb dat wel eens in een docu gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Heb je ook nog een bron voor dit (willekeurige) getal? Bronnen als Airbus of Boeing kun je negeren, die rekenen altijd naar zichzelf toe.
Wat dacht je van een bron als Lufthansa, aangezien die met beide types vliegt.
Reden:twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
Bron.quote:ARRIVED DIVERSION AIRPORT
FLIGHT DIVERTED DUE TO MEDICAL EMERGENCY
Updated: Tuesday, 19 March, 2013, 17:06 (GMT +04:00)
Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Redelijk uniek:Reden:twitter:flightradar24 twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 13:54:22Emirates A380 flight EK201 from Dubai to New York is diverting to Amsterdam http://t.co/oszhfeIS9q http://t.co/i9hnldB85L reageer retweet
[..]
Bron.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
who knows.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niet naar Kopenhagen geleid worden.
Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef beware_reageerd het volgende:
Wil ik wel geloven, al is het niet uniek.
We hebben er al eens eerder 2 tegelijk gehad.
Qua dalen, Kopenhagen was zo dichtbij dat ze als een baksteen moesten zakken.
Dat wil je niet als piloot voor Pax comfort.
Dan is het rekenen met de afstanden en hoogte.
Zo komt dan de beste oplossing naar boven.
In dit geval Amsterdam.
Maar dat had maar zo anders kunnen zijn.
Ligt aan hoogte en afstanden.
Even ter aanvulling op het eerste.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb er idd al eens eerder 2 tegelijk gezien op SPL. Was toen een uitwijker ex Heathrow die wat peut kwam halen, volgens mij.
Met simpelweg 1 reden; voor de leek (zoals ik) hebben die uiterlijk niet iets aparts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Thetallguy het volgende:
Als iets nieuw is trekt het altijd veel aandacht.
[quote]
En het feit dat er maar een komt per dag, in tegenstelling tot tientallen op bijv. Dubai. Net zoals een Ferrari t.o.v. een Golf.
[quote]
Hoewel het bij bijv. de 787 of de SSJ wel iets minder is
Dat zou een insider misschien weten, en áls die het al weet denk ik niet dat die dat gaat prijsgevenquote:Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Vergeet de 787 niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
Wat je straks op Schiphol hebt zijn A330, 767 en 777. Misschien ooit nog de A350 en misschien enkele A380's. Vraag me af of KLM ooit de 747-8 neemt.
Wat dat betreft waren de jaren '70-'80 wel vet. De machtige 747, DC-8, de futuristische Concordequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Piles het volgende:
Vergeet de 787 niet.
[quote]
Oh, en die natuurlijk.Maar verschil met 767 is bijvoorbeeld miniem voor de meeste mensen.
[quote]
Maar de 'bijzondere' gaan er wel een beetje uit ja.
Plus Emirates is zelfs op Economy toch wel wat anders dan Transavia e.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uit
Emirates zal het voor de vluchten naar Dubai zelf niet echt te doen zijn, gaat meer om alle doorverbindingen naar Afrika/Azie/Australie. Maatschappijen als Malaysia Airlines/Singapore Airlines/KLM/China Airlines/China Southern hebben er wat dat betreft meer last van. Maar voor zover ik weet is de A380 naar Amsterdam wel gerechtvaardigd, ze gaan er behoorlijk vol uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
Hoe goed loopt die lijn eigenlijk van Emeritas van A'dam naar Dubai? Volle bak? Concurrentie toch van Transavia, Arkefly en KLM?
Geen flauw idee.quote:Hoe is het met de passagier afgelopen waarvoor de medical diversion eigenlijk was?
Dat is wel de bedoeling.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Antwoordapparaat het volgende:
747 dreamliner? Doel je op de dreamlifter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |