Het probleem in kaart brengen. Duidelijke cijfers waren er niet…quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef DRidder het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met je melding bij Wilders?
Wilders doedt tenminste ieds!!!1111 En als Pim nog geleefd had... ... ...
Aan wie behoort Nederland dan volgens jou? De Marokkanen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:51 schreef DRidder het volgende:
[..]
Vooruitgang in welke zin? Balkenende was tenminste écht een premier van iedereen. Een uitspraak als: 'We gaan Nederland teruggeven aan de Nederlanders' doet Mark wel maar zou J.P. nooit uit zijn strot krijgen.
Ik kan de PVV al genoeg verwijten zonder, thanksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef mlg het volgende:
En zoals reeds gezegd, er zijn geen nationale en internationale consequenties. Dat de linksigen dit hopen, zodat ze de PVV weer iets kunnen verwijten is schandelijker.
Mijn premier was het niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:51 schreef DRidder het volgende:
[..]
Vooruitgang in welke zin? Balkenende was tenminste écht een premier van iedereen. Een uitspraak als: 'We gaan Nederland teruggeven aan de Nederlanders' doet Mark wel maar zou J.P. nooit uit zijn strot krijgen.
En jij denkt dat zo'n meldpunt op internet betrouwbare cijfers oplevert?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Het probleem in kaart brengen. Duidelijke cijfers waren er niet…
Million Dollar Questionquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij denkt dat zo'n meldpunt op internet betrouwbare cijfers oplevert?
Kan iemand uberhaupt eigenaar zijn van Nederland? Dat lijkt me een interessant goederenrechtelijk vraagstukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:10 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Aan wie behoort Nederland dan volgens jou? De Marokkanen?
Daarom hebben we een minister-president als een tegenwoordiger van de volk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:04 schreef DRidder het volgende:
[..]
Kan iemand uberhaupt eigenaar zijn van Nederland? Dat lijkt me een interessant goederenrechtelijk vraagstuk![]()
Maar goed, een land bestaat doorgaans uit een gemeenschap, wie behoren daartoe?
Een staat heeft drie kenmerken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:04 schreef DRidder het volgende:
[..]
Kan iemand uberhaupt eigenaar zijn van Nederland? Dat lijkt me een interessant goederenrechtelijk vraagstuk![]()
Maar goed, een land bestaat doorgaans uit een gemeenschap, wie behoren daartoe?
omdat PVV names als een gedoogconstructie in regering zit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou Rutte zich moeten uitspreken over de bezigheden van een politieke partij?
En waarom moet hij dat niet als er gezeken wordt over Grieken? Of wanneer er partijen zijn die uit de euro willen stappen?
We moeten de invloed van een fascistische partij op het Nederlandse regeringsbeleid dus maar gewoon negeren?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt verbazingwekkend hoe al die kipjes er maar voor blijven zorgen dat Wilders de agenda bepaald en hoe ze alles doen om die trol stemmen te bezorgen
http://www.nd.nl/artikele(...)punt-gediscrimineerdquote:Polen voelen zich door meldpunt gediscrimineerd
DEN HAAG - Het overgrote deel van de Polen die in Nederland een baan hebben gevonden, voelt zich gediscrimineerd door het meldpunt dat de PVV vorige week instelde.
Dat blijkt uit onderzoek van het tv-programma Debat op 2. Bij 85 procent van de ruim vijfhonderd ondervraagden overheerst een gevoel van discriminatie. 83 procent vindt dat Nederland minder tolerant is dan zij dachten.
met die interne e-mails die wel eens uitgezonden worden om toch vooral verzonnen klachten in te sturen zou het me niet verbazen dat elke PVVer de opdracht heeft gekregen om 1000 meldingen te fabricerenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij denkt dat zo'n meldpunt op internet betrouwbare cijfers oplevert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |