abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:08:38 #51
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_108122247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:57 schreef DRidder het volgende:

[..]

En wat gebeurt er met je melding bij Wilders?

Wilders doedt tenminste ieds!!!1111 En als Pim nog geleefd had... ... ...
Het probleem in kaart brengen. Duidelijke cijfers waren er niet…
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:10:57 #52
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108122298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:51 schreef DRidder het volgende:

[..]

Vooruitgang in welke zin? Balkenende was tenminste écht een premier van iedereen. Een uitspraak als: 'We gaan Nederland teruggeven aan de Nederlanders' doet Mark wel maar zou J.P. nooit uit zijn strot krijgen.

Aan wie behoort Nederland dan volgens jou? De Marokkanen? :?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108123087
Die Wilders toch. Wij Marokkanen horen zoveel slechte dingen, dat we het als normaal beschouwen. Het is de aard van de Nederlandse bevolking. De Oost-Europeanen zijn gelijk op hun teentjes getrapt. :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:42:54 #54
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108123241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef mlg het volgende:
En zoals reeds gezegd, er zijn geen nationale en internationale consequenties. Dat de linksigen dit hopen, zodat ze de PVV weer iets kunnen verwijten is schandelijker.
Ik kan de PVV al genoeg verwijten zonder, thanks :)
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:44:13 #55
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108123282
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:51 schreef DRidder het volgende:

[..]

Vooruitgang in welke zin? Balkenende was tenminste écht een premier van iedereen. Een uitspraak als: 'We gaan Nederland teruggeven aan de Nederlanders' doet Mark wel maar zou J.P. nooit uit zijn strot krijgen.
Mijn premier was het niet hoor :)
'Cos boys don't cry.
pi_108124348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:08 schreef mlg het volgende:

[..]

Het probleem in kaart brengen. Duidelijke cijfers waren er niet…
En jij denkt dat zo'n meldpunt op internet betrouwbare cijfers oplevert?
pi_108125785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Million Dollar Question
pi_108125912
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:10 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Aan wie behoort Nederland dan volgens jou? De Marokkanen? :?
Kan iemand uberhaupt eigenaar zijn van Nederland? Dat lijkt me een interessant goederenrechtelijk vraagstuk :')
Maar goed, een land bestaat doorgaans uit een gemeenschap, wie behoren daartoe?
pi_108128615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:04 schreef DRidder het volgende:

[..]

Kan iemand uberhaupt eigenaar zijn van Nederland? Dat lijkt me een interessant goederenrechtelijk vraagstuk :')
Daarom hebben we een minister-president als een tegenwoordiger van de volk.
gekozen door de volk.
Dat is Rutte zijn verantwoordelijk voor.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_108130355
Rutte een beetje kennende lult hij zich hier wel uit, dat doet hij immers altijd. "We moeten 50 miljard meer aan griekenland geven? oh sorry dat had ik zo snel nog niet gezien"
  zondag 19 februari 2012 @ 16:06:31 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108151686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:04 schreef DRidder het volgende:

[..]

Een staat heeft drie kenmerken.
1. Gemeenschap van mensen op een bepaald grondgebied;
2. Een organisatie die hierover het hoogste gezag uitoefent.

Aangezien een staat geen handen en voeten heeft. Hebben we vertegenwoordiger(s) nodig. Drie keer raden wie dat zijn. Nu snap je hopelijk waarom de Europarlementariërs Rutte ter verantwoording roepen.
  zondag 19 februari 2012 @ 17:23:44 #62
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_108154619
Waarom zou Rutte zich moeten uitspreken over de bezigheden van een politieke partij?
En waarom moet hij dat niet als er gezeken wordt over Grieken? Of wanneer er partijen zijn die uit de euro willen stappen?
pi_108155503
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom zou Rutte zich moeten uitspreken over de bezigheden van een politieke partij?
En waarom moet hij dat niet als er gezeken wordt over Grieken? Of wanneer er partijen zijn die uit de euro willen stappen?
omdat PVV names als een gedoogconstructie in regering zit.
Hij moet dat uitleggen dat PVV op eigen intitatief heeft gezet en helemaal niks te maken met regering. ofwel een afstand nemen.

En over Grieken is helemaal andere verhaal, het is land. Die kan je niet veel maken dan een voorwaarde bieden.

Dat heeft hij niet eerder gedaan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 19 februari 2012 @ 23:04:09 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108170306
Echt verbazingwekkend hoe al die kipjes er maar voor blijven zorgen dat Wilders de agenda bepaald en hoe ze alles doen om die trol stemmen te bezorgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 februari 2012 @ 23:13:33 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_108170722
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt verbazingwekkend hoe al die kipjes er maar voor blijven zorgen dat Wilders de agenda bepaald en hoe ze alles doen om die trol stemmen te bezorgen
We moeten de invloed van een fascistische partij op het Nederlandse regeringsbeleid dus maar gewoon negeren?

Rutte moet afstand nemen, als ie dat niet doet kan ie beter opstappen, dan is ie gewoon een zak hooi.
Yankee go home!
pi_108181917
quote:
Polen voelen zich door meldpunt gediscrimineerd

DEN HAAG - Het overgrote deel van de Polen die in Nederland een baan hebben gevonden, voelt zich gediscrimineerd door het meldpunt dat de PVV vorige week instelde.

Dat blijkt uit onderzoek van het tv-programma Debat op 2. Bij 85 procent van de ruim vijfhonderd ondervraagden overheerst een gevoel van discriminatie. 83 procent vindt dat Nederland minder tolerant is dan zij dachten.
http://www.nd.nl/artikele(...)punt-gediscrimineerd

Geeft niet, de blanke zal de eigen domheid in de portemonnee voelen en dat is wel goed nieuws ^O^
pi_108207011
85% van de Polen voelt zich gediscrimineerd. Goh, ze zijn eigenlijk al best goed ingeburgerd.

Even serieus: Waar bemoeit van de Camp zich nu mee? Als Nederlander gaat hij vanuit Europa met een vingertje wijzen naar de Nederlandse politiek. Dat is gewoon via een omweg je wil opleggen.
Zo'n meldpunt is niet erg smaakvol, maar ook niet iets waarvan we moeten willen dat Europa zich er mee bemoeit. Het is zelfs een symptoom dat erop wijst dat er niet zoveel draagvlak is voor alle facetten van het Europabeleid. Behoorlijk wat Nederlanders zijn helemaal niet voor vrij verkeer van mensen. Dan een meldpuntje aan de kaak stellen (terwijl er legio, gesubsidieerde meldpunten zijn waar je kunt klagen over 'discriminatie') is dus symptoombestreiding. Dat het EP zich eerst 'ns achter de oren krabt in plaats van zo arrogant haar wil op te leggen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:46:29 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108218082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

met die interne e-mails die wel eens uitgezonden worden om toch vooral verzonnen klachten in te sturen zou het me niet verbazen dat elke PVVer de opdracht heeft gekregen om 1000 meldingen te fabriceren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108219238
Vlijmscherpe analyse in NRC. Een must-read, zou ik willen zeggen:
http://weblogs.nrc.nl/opk(...)mocratische-malaise/
pi_108244516
Niet erg to the point, eerder een wirwar aan ideeën over hoe het allemaal stom en gemeen is.
Grote bedrijven = stom, Wilders = stom, Rutte = stom. Boehoehoe.

Het is tamelijk simpel: Wilders is populair geworden dankzij immenste knelpunten in de integratie van bepaalde groepen allochtonen. Zijn geluid mag radicaal of onfatsoenlijk heten, het is het antwoord op bestaande problemen en eigenlijk op de keper beschouwd een rationelere reactie dan het nog verder open zetten van de sluizen, behalve dan om het belang van de ondernemer te dienen op de korte termijn.
Daar kun je dan wel het aantal werknemers van Facebook bij halen, het heeft er echt niet zoveel mee te maken tenzij je met een totale Weltanschauung wilt komen onder bijv. de noemer globalisering. Dan zijn alle zaken in het licht daarvan te zien. Maar dan lijken ze me ook tamelijk futiel vergeleken bij het grote geheel.
De globalisering heeft zich tot op heden nog niet zoveel aangetrokken van haar negatieve neveneffecten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')