Moet hij toch wel kunnen betalen... 600 euro die je leven kunnen redden in zeer bedreigende situaties is eigenlijk maar een schijntje...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:46 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zo'n rugzakkie begint bij 600 euro.
Daarom is het nog wel veel geld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet hij toch wel kunnen betalen... 600 euro die je leven kunnen redden in zeer bedreigende situaties is eigenlijk maar een schijntje...
Vandaar ook alle documentaires en series over het gedrag van Prins Bernhard. Kom op man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dat doen.
Die kutoranjes zijn immers onfeilbaar.
Ik denk eerder voor http://www.aneurysma.nl/elana.phpquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n naam staat fout gespeld, hij heet Tulleken, geen Tulliken
In november 2005 overigens een koninklijke onderscheiding gehad.... zou me niets verbazen als dat voor het opereren van Bernard was.
de laatste tijd krijg ik meer en meer het idee dat de berichtgeving van de Speld betrouwbaarder is als die van de Telegraaf zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Speldbericht was.
In principe is iedereen die zich buiten de piste begeeft verantwoordelijk, er was gewaarschuwd voor lawinegevaar en dan toch gaan skieen is "een beetje dom" .quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef Chooselife het volgende:
Heel treurig allemaal.
Maar dan lees ik dat men nu op zoek is naar de "verantwoordelijke(n)" van dit ongeluk. Dan denk ik, zijn ze nu echt van plan om iemand, een derde, hiervan de schuld te geven?
Dat zou kunnen, maar Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw is/was voor onder andere hoogleraren, net als voor politici, vooral een kwestie van functie behouden, en na x jaar kom je vrijwel automatisch in aanmerking.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor http://www.aneurysma.nl/elana.php
Waarom een derde?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef Chooselife het volgende:
Heel treurig allemaal.
Maar dan lees ik dat men nu op zoek is naar de "verantwoordelijke(n)" van dit ongeluk. Dan denk ik, zijn ze nu echt van plan om iemand, een derde, hiervan de schuld te geven?
Nou, d'r is wel een vrouw in boerka gezien op die piste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom een derde?
Als uit het onderzoek komt dat ie het gewoon per ongeluk zelf veroorzaakt heeft dan komt dat gewoon naar buiten hoor, dan gaan ze heus niet iemand aanwijzen die er niet eens bij was
Dan komen de kosten voor de reddingsactie op zijn conto, en daarnaast de mogelijke ziekenhuiskosten afhankelijk of ie tegen off-piste verzekerd wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom een derde?
Als uit het onderzoek komt dat ie het gewoon per ongeluk zelf veroorzaakt heeft dan komt dat gewoon naar buiten hoor, dan gaan ze heus niet iemand aanwijzen die er niet eens bij was
Dat was ik, sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, d'r is wel een vrouw in boerka gezien op die piste.
Nu maar hopen dat er iemand aan een blender/staafmixer heeft gedachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik ben trots op ons volk
http://www.nu.nl/buitenla(...)ting-oostenrijk.html
Allemaal met een fruitmandje richting Lech
ontroerend
Ik heb een jaren 70 stijl blender van oranje plastic, zou hij die mooi vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er iemand aan een blender/staafmixer heeft gedacht
Vergeet de rietjes nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb een jaren 70 stijl blender van oranje plastic, zou hij die mooi vinden?
Ik stap meteen in de auto...
Wel grappig dat hij zo lang met dat enorme ding rondliep achteraf.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:20 schreef RichardHammond het volgende:
Demonstreert behoorlijk goed de werking van zo'n ABS.
Airbag loopt niet vanzelf leeg hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel grappig dat hij zo lang met dat enorme ding rondliep achteraf.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik ben trots op ons volk
http://www.nu.nl/buitenla(...)ting-oostenrijk.html
Allemaal met een fruitmandje richting Lech
ontroerend
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:35 schreef kibo het volgende:
[..]![]()
Ook als er weer eens een paar honderdduizend mensen sterven in Afrika?
Zo vaak is ons koningshuis niet in afrika en zo groot is die familie ook niet... dus ik snap je nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:35 schreef kibo het volgende:
[..]![]()
Ook als er weer eens een paar honderdduizend mensen sterven in Afrika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |