Jouw reacties smelten als sneeuw in de zon hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag wel en een opmerking over de duitse taal mag niet?
Nouja het ging met niet zo zeer om hitler of de joden, dat was bijzaak van mijn betoog.quote:
Ja als de spanjaarden hadden gewonnen spraken we allemaal Spaansquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het ging met niet zo zeer om hitler of de joden, dat was bijzaak van mijn betoog.
Ik zou het wel mooi vinden als iedereen gewoon duits sprak.
Zal ik een intikkertje maken over moslims? Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja als de spanjaarden hadden gewonnen spraken we allemaal Spaans
Niet veel???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Hij lag dus onder 40 cm sneeuw begrijp ik...
Dat is niet veel
Inderdaad, het klinkt een beetje aanstellerig wat de JF aan het doen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Dat is niet veel
Ik denk dat er verdomd weinig zuurstof door 40 cm sneeuw komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef KritischeMassa het volgende:
Dat is niet veel
ehm nee, dat meen ik... ik bedoel hoe zwara kan 40 cm sneeuw zijn, daar kom je zelf nog onderuit, mits bij bewustzijn.quote:
Sterk samengeperst sneeuw schijnt 800kg/m³ te wegen, toch behoorlijk wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ehm nee, dat meen ik... ik bedoel hoe zwara kan 40 cm sneeuw zijn, daar kom je zelf nog onderuit, mits bij bewustzijn.
Daar vergis je je nog in, moet je even wat topics teruglezen. staat iets over het gewicht van sneeuw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ehm nee, dat meen ik... ik bedoel hoe zwara kan 40 cm sneeuw zijn, daar kom je zelf nog onderuit, mits bij bewustzijn.
ja ok sterk samengeperst wel (water is tenslotte 1000 kg de kuub), maar na een lawine is het losse sneeuw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterk samengeperst sneeuw schijnt 800kg/m³ te wegen, toch behoorlijk wat.
Nee, na een lawine is er enorme kracht op uitgeoefend en dus veel compacter. De uitloop van een lawine is misschien losse sneeuw, maar de sneeuwmassa (kern) is samengedrukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:36 schreef KritischeMassa het volgende:
ja ok sterk samengeperst wel (water is tenslotte 1000 kg de kuub), maar na een lawine is het losse sneeuw.
De laatste 8 reacties lijken een herhaling van gisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sterk samengeperst sneeuw schijnt 800kg/m³ te wegen, toch behoorlijk wat.
Juist niet. Na een lawine is het heel erg samengepakt. Wel eens een lawineschep gezien?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja ok sterk samengeperst wel (water is tenslotte 1000 kg de kuub), maar na een lawine is het losse sneeuw.
Nee, ik ben geen sneeuw kennerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Juist niet. Na een lawine is het heel erg samengepakt. Wel eens een lawineschep gezien?
Ik hoorde gister dat je dan moet pissen zodat je kan zien waar het naartoe stroomt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Guidetti het volgende:
40cm lijkt niet veel maar als je onder een pak sneeuw ligt nadat je door een molen van sneeuw bent gegaan weet je niet meer wat boven of onder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |