truequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er staan nog wel een paar op de wachtlijst en als ze allemaal niet willen houdt het op en MOETEN we er mee stoppenMaar WA wil gewoon en Beatrix wou ook, daar hoort helaas ook gebrek aan privacy bij en pers die je overal volgt (ook tijdens de meest ongelukkige momenten).
Want de koning(in) is niet corrupt en doet niet aan vriendjespolitiek?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:05 schreef Confetti het volgende:
Liever een Koning dan een corrupte achterbakse President die via vriendjespolitiek de baan krijgt.
Gisteren ging het niet over troonsopvolging maar zaten we vliegtuigjes te kiek'n.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef sl44 het volgende:
sp3c kun jij hier een beetje gaan vegen en kuizen? en al die onnodige offtopic weg halen en die shit over troonsopvolging wat totaal niet ter zake doet, daarom heeft yvonne gister het topic ook al gesloten en dat wil ik geen tweede keer.
Zucht en 78 topicreports is ook al niet nodigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef sl44 het volgende:
sp3c kun jij hier een beetje gaan vegen en kuizen? en al die onnodige offtopic weg halen en die shit over troonsopvolging wat totaal niet ter zake doet, daarom heeft yvonne gister het topic ook al gesloten en dat wil ik geen tweede keer.
nee gister ging het over het parkeren van het vliegtuig ofzoietsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef sl44 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gister ging het over het parkeren van het vliegtuig ofzoiets
een discussie over troonopvolging lijkt me hier best op zijn plaats (al komt Johan Friso hier niet meer voor in aanmerking), zit Yvonne ook kei en kei en keihard te trollen en valt er gewooon weinig te melden atm, dan dwaalt de discussie vaak wat af
bovendien vind ik het niet ernstig genoeg allemaal om te gaan modden
Komt door die kunstmatige coma.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat het zo lang duurt lijkt mij geen goed nieuws.
om 12 uur zou hij in de MRI machine gaan dacht ik ... geen idee hoelang dat duurt allemaal maar ik verwachtte geen informatie binnen 2 uur eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
We moeten wachten tot ze hem wakker maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Prima. Bijna hetzelfde. We weten allemaal wat er dan gebeurd. Doeiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat moet dus niet. Niemand kan het koningshuis verplichten om iemand van hun familie te slachtofferen om koning te worden. Ze kunnen het bijltje erbij neer gooien en dan is het aan ons om te bepalen of we een nieuw koningshuis willen of republiek worden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:06 schreef sl44 het volgende:
iig als de koningin met dat gekke haarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
Hoe kleurt dit de geschiedenis? Hoe gaat Trix later de boeken in, als sterke koningin of als de koningin met de tragische voorvallen.
Meer dan dat het niet goed is valt er volgens mij niet te melden nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef raptorix het volgende:
Als ze al om 16:00 persco geven is dat denk ik niet goed nieuws.
sterke koningin die misschien het stokje wat eerder door had moeten gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
Hoe kleurt dit de geschiedenis? Hoe gaat Trix later de boeken in, als sterke koningin of als de koningin met de tragische voorvallen.
Daar moest ik gisteren ook aan denken. Ze krijgt nogal wat voor haar kiezen telkens, is het niet met ziekte en ongeluk/dood dan is het wel met allerlei schandalen. Ik vind haar wel een sterke vrouw en een doorzetter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
De troonopvolger zal volgens de wet de nieuwe koning zijn zodra de oude koning sterft of abdiceert. Enige manier waarop ze dat kunnen voorkomen is door zich uit te schrijven uit het koninklijk huis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat moet dus niet. Niemand kan het koningshuis verplichten om iemand van hun familie te slachtofferen om koning te worden. Ze kunnen het bijltje erbij neer gooien en dan is het aan ons om te bepalen of we een nieuw koningshuis willen of republiek worden.
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterke koningin die misschien het stokje wat eerder door had moeten geven
Sterke vrouw, met 2 gezichten. 1, ze kan heel goed met mensen om gaan en is zeer compassievol. 2, zeer professioneel en een enorm doorzettingsvermogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |