We moeten wel een koning of koningin hebben natuurlijk, voor WA was het niet anders geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is niet makkelijk. Maar koningin zijn is een keuze. Ze kan die kroon ook gewoon afzetten en zich terugtrekken in een rijtjeshuis in Trienstratrutjesdeel-West.
Een misdaadverslaggever van wie de R gestolen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een gewone, normale, nederlandse uitdrukking. En wie is Peter de Vries?
Kom op mensen, het onderwerp van dit topic raakt nu een beetje ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wat een lawine van kritiek zeg...
Als ik z'n naam intik verandert Fok 'm automatisch in een kotssmilie. Heel apart is dat. Kijk maar: Peterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een misdaadverslaggever van wie de R gestolen is.
Operation Black March begint pas over anderhalve week.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:42 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik vind ook dat je nu geen torrents meer kunt downloaden trouwens
We moeten niks. En Bea moet ook niks. Ze kan gewoon kiezen: kroon op of kroon af.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We moeten wel een koning of koningin hebben natuurlijk, voor WA was het niet anders geweest.
woon jij in Budapest?
ik ga daar naar toe een weekend ;-)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten niks. En Bea moet ook niks. Ze kan gewoon kiezen: kroon op of kroon af.
Ik woon in Boedapest ja, hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
WA moet niks. Hoe kom je daar toch bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ik ga daar naar toe een weekend ;-)
En als Bea aftreedt zal WA het toch over moeten nemen, dan had hij nu met de gebakken peren gezeten. Sowieso treft dit de hele familie natuurlijk, niet alleen de koningin. Ze krijgen allemaal die lawine () van pers over zich heen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou wel cru zijn als Bea hiermee aan zou komen rijden:
[ afbeelding ]Het is pas cru als het een zwarte is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
We moeten toch een koning of koningin hebben!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WA moet niks. Hoe kom je daar toch bij?![]()
Vraag me af of Wim kan koken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En als Bea aftreedt zal WA het toch over moeten nemen, dan had hij nu met de gebakken peren gezeten.
Van wie moet dat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We moeten toch een koning of koningin hebben!
Vermoeiend. Lees dit ff door a.u.b.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Republiekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als WA er geen zin in heeft, is er niemand die hem ertoe verplicht. Hij is eerste keus, verder niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
fucking trollen hier0!quote:
Dit is geen beter alternatief.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoeiend. Lees dit ff door a.u.b.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek
Dat beweert ook niemand.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is geen beter alternatief.
Nederland is geen republiek, klik in je link bv op het kaartje en zoek naar Nederlandquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoeiend. Lees dit ff door a.u.b.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek
Had je naar het interview op tv moeten kijken een tijdje terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af of Wim kan koken.
en, heb je het filmpje helemaal afgekeken ...?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net het filmpje van de aankomst in het ziekenhuis van Beatrix en Mabel zitten kijken en schaamde me toen ik hoorde hoe de fotografen op de achtergrond hun toestellen lieten afdrukken terwijl ze samen naar de ingang liepen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland is geen republiek, klik in je link bv op het kaartje en zoek naar Nederland
in de huidige vorm MOETEN we idd een koning hebben
En toch zit ook jij in dit topic en vind je het blijkbaar ook nog de moeite waard om te reageren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Prolefeed.
Ik vraag me ernstig af wat ik nog doe in een wereld waar dit de mensen bezighoudt.
Was hij bij Carlo en Irene?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je naar het interview op tv moeten kijken een tijdje terug.
Er staan nog wel een paar op de wachtlijst en als ze allemaal niet willen houdt het op en MOETEN we er mee stoppenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland is geen republiek, klik in je link bv op het kaartje en zoek naar Nederland
in de huidige vorm MOETEN we idd een koning hebben
Nee, dat moet dus niet. Niemand kan het koningshuis verplichten om iemand van hun familie te slachtofferen om koning te worden. Ze kunnen het bijltje erbij neer gooien en dan is het aan ons om te bepalen of we een nieuw koningshuis willen of republiek worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:01 schreef n00b13 het volgende:
Maar serieus. Ja, het alternatief is een republiek, maar in principe hebben we in Nederland een monarchie (volgens mij zelfs grondrechtelijk), als we dit niet willen veranderen, zal toch echt 1 iemand uit het koningshuis koning of koningin moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |