????quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen:
http://www.focusupply.com/productshow.asp?tid=228&id=2851
http://www.muchbuy.com/lc(...)d-for-iphone-4s.html
http://www.sw-box.com/iPh(...)rting-Frame-Red.html
En dan is focussupply nog een van de duurdere, maar daar weet je dat je kwaliteit krijgt die het origineel zo dicht mogelijk benadert.
[..]
Top man!
Nee, het gaat gewoon om aftermarket onderdelen. En het zou me niets verbazen als zij ze gewoon in bulk bij een van de bovengenoemde sites kopen. Je krijgt je originele onderdelen gewoon terug namelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef Estolan het volgende:
Wat het officieel met Apple te maken dan? Dat zeg ik toch ook niet
En
Klopt dat er geen gekleurde spullen gemaakt worden
Het gaat hier immers om de OEM onderdelen die daarna gekleurd worden. Zodat logo etc wel zichtbaar blijft
Ios updates zijn altijd gratisquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Mercan het volgende:
Is een update van de 3Gs naar 5.0.1 via de Itunes gratis? (sorry ben een leek op dit gebied)
Klopt. Dat was mijn punt dan ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Dit zijn links voor zelfmontage
Dus dat is nogal logisch dat de prijs dan lager is dan als het voor je gedaan wordt
Dan niet toch.....quote:Op zondag 19 februari 2012 21:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, het gaat gewoon om aftermarket onderdelen. En het zou me niets verbazen als zij ze gewoon in bulk bij een van de bovengenoemde sites kopen. Je krijgt je originele onderdelen gewoon terug namelijk.
De enige die echt de onderdelen kleuren, zijn colorware, en daar betaal je dan ook een flinke premium voor: http://www.bornrich.com/e(...)paint-job-iphone-4s/
Het punt gaat weer totaal aan je voorbij, zie ik. Natuurlijk is de prijs hoger dan voor die kit alleen, maar dat was dan ook niet het punt. Het punt was dat $170,- behoorlijk aan de prijs is, aangezien je voor $100,- minder precies hetzelfde hebt, met een uurtje werk. En vergeet de verzendkosten niet. Het punt was ook dat het hier NIET om OEM onderdelen gaat, maar gewoon om aftermarket, zoals ALTIJD het geval is bij gekleurde onderdelen. Dit is algemeen bekend onder mensen die er veel meer verstand van hebben dan jij. Lees voor de grap dit topic eens door: http://modmyi.com/forums/(...)off-your-iphone.htmlquote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dan niet toch.....
En colorware doet iets heel anders dan de andere
En ja duurder ook weer logisch
Het ging immers om een voorbeeld
En ja
OEM en dan aangepast
En niet china nep troep etc
En prijs incl arbeid is altijd hoger dan een los kitje
Alleen iMessage of ook SMS?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef KNAK het volgende:
dat 'plop' geluidje van Whatsapp (sturen van berichten) wil ik ook voor iMessage hebben wat een hels kabaal is... kan dat?
Je kan alleen je algemene toon van SMS waar iMessage ook onder valt veranderenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef KNAK het volgende:
Met iMessage / Whatsapp / etc krijg ik bijna geen SMS meer binnen. Alleen iMessage
Geen idee, misschien met iFile rippen?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef KNAK het volgende:
Zijn de Whatsapp sounds ergens van de iPhone te plukken? Dan zou ik deze uiteindelijk kunnen plaatsen in ringtones en dan zo instellen
Ja, er is wel een jailbreaktweak om te kunnen AirPrinten met elke netwerkprinterquote:Op zondag 19 februari 2012 22:58 schreef KNAK het volgende:
Dat gaat iets te veel werk wordenheb het e.e.a. al aan kunnen passen.
Even een andere vraag
Ik heb een Dell WiFi printer. Met geen enkele app lukt het me de printer te vinden. Komt dat omdat het alleen maar werkt met HP (air) printers??
Dan gaat het inderdaad niet lukkenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef KNAK het volgende:
Ben nog niet toegekomen aan jailbreaken. Zonder dat lukt het niet?
Niet helemaal waar. Aangezien het 'vinden' van een AirPrint printer niks te maken heeft met je toestel is het mogelijk m.b.v tools om je telefoon te laten denken dat je printer een AirPrint-printer is (zowel bedrade als draadloze).quote:Op zondag 19 februari 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan gaat het inderdaad niet lukken
Ja, tenzij je even de mobiele data verbinding uitzet in de instellingenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:27 schreef Mercan het volgende:
Nog een vraagje....
Ik heb een Vodafone sim-only abbo (bellen+sms).
Kan het zijn dat de Iphone 3Gs wat ik sinds vandaag heb, verbinding maakt met het internet waardoor ik aan het einde van de maand een hoge telefoon rekening krijg!?
Heb ik inmiddels gedaan! Thnxquote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ja, tenzij je even de mobiele data verbinding uitzet in de instellingen
Zeer belangrijk als je geen internet abonnement hebt!quote:
Is niet zo apart hoor. Ik zou het zonder 3G makkelijk kunnen, er is bijna overal Wi-Fi tegenwoordig.quote:
dan alsnog gebruikt je toestel 3G, als hij in standby staatquote:Op maandag 20 februari 2012 07:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is niet zo apart hoor. Ik zou het zonder 3G makkelijk kunnen, er is bijna overal Wi-Fi tegenwoordig.
Ja. Dus?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan alsnog gebruikt je toestel 3G, als hij in standby staat
Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet aboquote:Op maandag 20 februari 2012 08:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan lijkt mij een inet abbo wel zo handig, om niet ineens an mega kosten te komen
dat welquote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet abo.
Voor mij ook hoor. Alleen ik snap wel dat andere gebruikers dat niet hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat wel
maarja WiFI hangt in NL nou niet echt vrij in de lucht
thuis, op werk, bij ouders en vrienden, maar meer ook niet. Soms een kroeg ofzo, maar als ik op straat loop dan is 3G dus wel handig. Al helemaal in combi met Maps als je ergens heen moet
Echt... ieder zn ding hoor... maar dit... het is opeens een 5 euro telefoon van de kermis...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |