Onee??quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar geen enkel gekleurd front of back is OEM. Maar als jij $170 wilt betalen voor iets dat je zelf voor de helft kunt doen, is dat natuurlijk je eigen keuze.
Van dezelfde plaats waar alle achterkantjes vandaan komen: de aftermarket. Voornamelijk China, waar men het niet zo nauw neemt met copyright.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan de achterkantjes? Met officiele logo enz
OEM quality =/= OEM. Geen OEM dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Estolan het volgende:
Van de site
ifixdirect© has the best repair service and OEM quality parts. Our service provides the fastest turnaround time and the most comprehensive tracking support. From the time you send out your iPhone to the moment you get it back, you are able to view the status of your order as you never parted with your phone.
Dat vindt jij. Ik heb voor minder dan de helft iets dat net zo custom is. Sterker nog: voor de helft heb ik precies hetzelfde, als ik dat zou willen.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef Estolan het volgende:
En $170 voor iets customs hebben is niet duur
Tuurlijk jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
OEM quality =/= OEM. Geen OEM dus.
Oja?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vindt jij. Ik heb voor minder dan de helft iets dat net zo custom is. Sterker nog: voor de helft heb ik precies hetzelfde, als ik dat zou willen.
??quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wutttt productie kosten zijn 5 euro :|
Je neemt dat "officiele" winkel een beetje te serieus. Het heeft niets met Apple zelf te maken. En nee, in de fabriek waar de originele onderdelen gemaakt worden, worden GEEN gekleurde onderdelen gemaakt. Als dat zo was, zou Apple wel gekleurde iPhones uitbrengen.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen
Een officiele winkel in de VS die Apple producten fixed met nep onderdelen
Uhuh
Om maar wat te noemen:quote:
Top man!quote:En ik heb niks
Geen hoesje or what so ever
Wat het officieel met Apple te maken dan? Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je neemt dat "officiele" winkel een beetje te serieus. Het heeft niets met Apple zelf te maken. En nee, in de fabriek waar de originele onderdelen gemaakt worden, worden GEEN gekleurde onderdelen gemaakt. Als dat zo was, zou Apple wel gekleurde iPhones uitbrengen.
????quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen:
http://www.focusupply.com/productshow.asp?tid=228&id=2851
http://www.muchbuy.com/lc(...)d-for-iphone-4s.html
http://www.sw-box.com/iPh(...)rting-Frame-Red.html
En dan is focussupply nog een van de duurdere, maar daar weet je dat je kwaliteit krijgt die het origineel zo dicht mogelijk benadert.
[..]
Top man!
Nee, het gaat gewoon om aftermarket onderdelen. En het zou me niets verbazen als zij ze gewoon in bulk bij een van de bovengenoemde sites kopen. Je krijgt je originele onderdelen gewoon terug namelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef Estolan het volgende:
Wat het officieel met Apple te maken dan? Dat zeg ik toch ook niet
En
Klopt dat er geen gekleurde spullen gemaakt worden
Het gaat hier immers om de OEM onderdelen die daarna gekleurd worden. Zodat logo etc wel zichtbaar blijft
Ios updates zijn altijd gratisquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Mercan het volgende:
Is een update van de 3Gs naar 5.0.1 via de Itunes gratis? (sorry ben een leek op dit gebied)
Klopt. Dat was mijn punt dan ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Dit zijn links voor zelfmontage
Dus dat is nogal logisch dat de prijs dan lager is dan als het voor je gedaan wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |