Wil ik graag, alleen niet iOS5 compatiblequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef killfrenzy het volgende:
Shrink > Icons vergroten\verkleinen
Jawel hoor, hij draait op 5.0.1 bij mij nu!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik graag, alleen niet iOS5 compatible
Ook via itunes kan ik minecraft niet updaten, iemand please???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef ricky2000 het volgende:
kan iemand mij helpen met mijn minecraft pocket edition probleem waar ClapClapYourHands in het eerste bericht van dit onderwerp naar heeft verwezen?
tnx
Zoveel uren hebben daarin gezeten als klein kind. Heb liever een PS3 remake thoughquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:58 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor de gamers, Max Payne binnenkort uit voor de iPhone!
Inderdaad, tof spel. Ik heb liever een remake van GTA (VC of SA).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel uren hebben daarin gezeten als klein kind. Heb liever een PS3 remake though
Alle oude games zijn echt vet vind ik. Max Payne 3 spreekt me totaal niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad, tof spel. Ik heb liever een remake van GTA (VC of SA).
Het is nog maar de vraag hoeveel gebruikers 3-4gb van hun opslag beschikbaar willen stellen voor een enkel spel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle oude games zijn echt vet vind ik. Max Payne 3 spreekt me totaal niet aan.
Zo een GTA SA remake is ook vet, zoveel moeite moet dat toch niet kosten geloof ik
Bijna alle spellen van Gameloft en EA zijn zo groot. De grootste applicaties die ik momenteel op mijn toestel heb:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ach, GTA III en Max Payne zijn de enigste spellen van dat formaat. Ook Gangstar Rio trouwens
Zo kun je tekortkomingen altijd wel goedpraten. Je betaalt al een premium voor de 16GB iPhone, en de 64GB kost hier nu 850 euro. Bovendien is 16 en 32GB al de standaard sinds de iPhone 3GS. Bij de volgende iPhone wordt het echt wel tijd dat ze van 32GB gewoon het basismodel maken. Dan kunnen ze de 16GB 4S als goedkope instapper verkopen en high end gebruikers 64 en 128GB verkopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind dat het prima is zo. Degenen die zoveel spellen als bovenstaande wil spelen kopen een 64gb en degenen die niet zoveel spellen spelen kopen de 16gb
Anders betaal ik voor 64gb terwijl ik maar 5gb gebruik
Meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Idd ... Ik ben ook tevreden met 16 gb
Nouja, 8GB is wel ideaal om de budgetmarkt mee op te gaan, een markt die Apple op dit moment niet aan spreektquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mee eens. Of in ieder geval 32GB minimum. Ik zou aan 16GB bij verre na niet genoeg meer hebben, en 8GB is gewoon absurd.
Als ik meer geheugen krijg voor dezelfde prijs vind ik het goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zo kun je tekortkomingen altijd wel goedpraten. Je betaalt al een premium voor de 16GB iPhone, en de 64GB kost hier nu 850 euro. Bovendien is 16 en 32GB al de standaard sinds de iPhone 3GS. Bij de volgende iPhone wordt het echt wel tijd dat ze van 32GB gewoon het basismodel maken. Dan kunnen ze de 16GB 4S als goedkope instapper verkopen en high end gebruikers 64 en 128GB verkopen.
Dat jij maar 5GB gebruikt, betekent niet dat het drie generaties lang niet uitbreiden van de opslag gewoon een gigantische misser is.
En het punt is juist dat ze de 32GB moeten aanbieden in de 'laagste' prijsklasse, dus gelijk aan wat de 16GB nu kost. Zo kopen gebruikers als jij altijd de goedkoopste iPhone en hoef je dus niet te betalen voor geheugen dat je niet gebruikt. Maar zo worden mensen die wel alle functies van hun iPhone gebruiken niet gedwongen ruim 200 euro extra te betalen.
Meer betalen om minder te gebruiken? Hoe kom je daar in godsnaam op?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik meer geheugen krijg voor dezelfde prijs vind ik het goed.
Maar als ik meer moet betalen om minder te gebruiken wordt het geen iPhone meer voor mij,
ze moeten gewoon een breed scala aan iPhones hebben met verschillende geheugens imo
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef David Letterman het volgende:
Vind sowieso veel gamen op je iPhone vrij kansloos...zijn betere dingen voor...
Op zo'n klein schermpje een beetje kloten, vind het helemaal niks...
Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Meer betalen om minder te gebruiken? Hoe kom je daar in godsnaam op?
Mij punt is dat het wel weer eens tijd wordt om de opslag van elk model in de verschillende prijsklassen weer te verdubbelen. Je weet wel, zoals ze eerst bij elke nieuwe generatie iPhone deden.
[..]
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Gewoon vanaf 32GB gaan bouwen met de prijzen van nu. Ooit zal je die 8GB en 16GB versies stop moeten zetten.
Ik zeg alleen dat ik het gamen op je iPhone kansloos vind en daarom daar geen groter geheugen voor nodig heb...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.
Moeilijk hè, lezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het gamen op je iPhone kansloos vind en daarom daar geen groter geheugen voor nodig heb...
Als jij standaard meer geheugen wil hebben om daarmee de mogelijkheid te hebben om veel te gamen: prima!
Nogmaals: ik veroordeel andere gebruikers niet...nou niet zo reageren alsof ik je in je kruis trap...
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...quote:
Touchéquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...
Rick Ross jonge. Hij deelt die punches uit en gaat lekker aan de zijlijn staan wachten tot mensen gaan vechten.quote:
Als jij het zegt.. Dat zouden niet mijn woorden zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...
Kijk reactiesquote:
Wou net zeggen.. neppert?quote:
Ja, geldklopperij.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, geldklopperij.
Voor pokemon moet je gewoon jailbreaken
Gewoon je iDevice jailbreaken, kan je elke Pokémon spelen en is nog gratis ookquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Duidelijk inderdaad. Was bijna zover om het te kopen.
Zal mij binnenkort eens verdiepen in het jailbreaken voor iPhone.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon je iDevice jailbreaken, kan je elke Pokémon spelen en is nog gratis ook
Als je hulp wil hebben mag je het zeggen, heb al een lange tijd een handel erinquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zal mij binnenkort eens verdiepen in het jailbreaken voor iPhone.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je hulp wil hebben mag je het zeggen, heb al een lange tijd een handel erin
Ik ben serieus, ik verkoop jailbreaks voor een 10tje op schoolquote:
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom dequote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik verkoop jailbreaks voor een 10tje op school
Het verdient beter dan een krantenwijk en ik hoef minder te doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom de
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom de
Weet ik, ik verbaas me ook nog steeds hoeveel mensen het laten doen voor zoveel geldquote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef kree het volgende:
Nu heb ik de 3gs weet niet hoe het zit met de nieuwere modellen.
Maar een aap kan dat ding nog jailbreaken met alle info die erover is
Omdat je geld verdient aan een tool dat door de ontwikkelaars GRATIS wordt aangeboden. Het dev team stopt er veel moeite in om jailbreaken voor iedereen zo eenvoudig mogelijk te maken, juist om uitbuiterij door mensen als jij tegen te gaan. Waarom denk je dat ze er zelf geen geld voor vragen? Omdt het gratis moet zijn!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het verdient beter dan een krantenwijk en ik hoef minder te doen.
Waarom een emo.gif?
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijsquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je geld verdient aan een tool dat door de ontwikkelaars GRATIS wordt aangeboden. Het dev team stopt er veel moeite in om jailbreaken voor iedereen zo eenvoudig mogelijk te maken, juist om uitbuiterij door mensen als jij tegen te gaan. Waarom denk je dat ze er zelf geen geld voor vragen? Omdt het gratis moet zijn!
Dat jij doodleuk bekent hier geld voor te vragen is al erg, maar dat je dat ook direct doet nadat je over geldklopperij loopt te klagen, verdient een welgemeende
Ik ook niet. Maar ik ben niet degene die op een internetforum verkondigt dat hij er 'een handeltje' in heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijs
heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijs
Hun fout dat ze niet kunnen googlen
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben niet degene die op een internetforum verkondigt dat hij er 'een handeltje' in heeft.
Precies. Dat reclame maken voor jezelf voor iets dat gratis is, is de faal. Niet het feit dat je er geld voor krijgt an sich.quote:
Ik sta gewoon bekend als die gozer die iPhones doet.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Dat reclame maken voor jezelf voor iets dat gratis is, is de faal. Niet het feit dat je er geld voor krijgt an sich.
Nu heb ik ook wel eens geld gevangen om aan de iPhones van anderen te knutselen. Maar dan ging het om dingen die ze zelf niet konden (of durfden) fixen, en deed ik het voor aanzienlijk minder dan de plaatselijke repairshop.
Je vergeet de IPSW in te ladenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo tech :|
2 knopjes getimed indrukken.. en 2 x ok
Alleen als ie al gecachet isquote:
Zelfs dat is met de laatste jailbreak niet meer nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vergeet de IPSW in te laden
Ik doe het nog welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zelfs dat is met de laatste jailbreak niet meer nodig
Dat is een doorzichtige front?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe front & back besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat je de iPhone niet kunt customizen?
http://phonepartsusa.com/(...)housing-black-100150quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vond ik ook. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uitzietEn ja, het is een doorzichtige front, met doorzichtige homeknop.
Heb m'n iPhone 4 nu 6 maanden, achterkant is nog helemaal gaafquote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die had ik op m'n iPhone 4. Beviel me wel, vooral omdat je hem overal neer kan leggen zonder je zorgen te maken over krassen
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe front & back besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat je de iPhone niet kunt customizen?
Vind ik lelijk als het helemaal vol zitquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef Estolan het volgende:
Kras op de achterkant zou mij echt niet boeien. Zolang voorkant maar ok is. Gaat na 2 jaar toch ergens een la in
Zal bij normaal gebruik ook niet gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik lelijk als het helemaal vol zit
Over die doorzichtige front & back zijn de meningen inderdaad het sterkst verdeeld. De een vindt het vreselijk, de ander vindt het cool. Ik hoor bij de laatste groepquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oehhhh .. Zal persoonlijk zijn ..
Jeetje, ziet er niet meer uit .. Weg design.. Hallo bouwpakketje ..
Ik heb de zilveren versie daarvan gehad, en die beschadigen heel snel. En ik vind dat er een stuk goedkoper uitzien/aanvoelen dan de glazen achterkanten, die je ook in eke mogelijke kleur kunt vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Whatever floats your boat..![]()
Ik zou bv zoiets nemen, brushed :
[ afbeelding ]
Hate to burst your bubble, maar geen enkel gekleurd front of back is OEM. Maar als jij $170 wilt betalen voor iets dat je zelf voor de helft kunt doen, is dat natuurlijk je eigen keuze.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Estolan het volgende:
Liever OEM
Rood bv
http://www.ifixdirect.com/products/iphone-4-red-conversion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |