Dat is een doorzichtige front?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe front & back besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat je de iPhone niet kunt customizen?
http://phonepartsusa.com/(...)housing-black-100150quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vond ik ook. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uitzietEn ja, het is een doorzichtige front, met doorzichtige homeknop.
Heb m'n iPhone 4 nu 6 maanden, achterkant is nog helemaal gaafquote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die had ik op m'n iPhone 4. Beviel me wel, vooral omdat je hem overal neer kan leggen zonder je zorgen te maken over krassen
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe front & back besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat je de iPhone niet kunt customizen?
Vind ik lelijk als het helemaal vol zitquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef Estolan het volgende:
Kras op de achterkant zou mij echt niet boeien. Zolang voorkant maar ok is. Gaat na 2 jaar toch ergens een la in
Zal bij normaal gebruik ook niet gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik lelijk als het helemaal vol zit
Over die doorzichtige front & back zijn de meningen inderdaad het sterkst verdeeld. De een vindt het vreselijk, de ander vindt het cool. Ik hoor bij de laatste groepquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oehhhh .. Zal persoonlijk zijn ..
Jeetje, ziet er niet meer uit .. Weg design.. Hallo bouwpakketje ..
Ik heb de zilveren versie daarvan gehad, en die beschadigen heel snel. En ik vind dat er een stuk goedkoper uitzien/aanvoelen dan de glazen achterkanten, die je ook in eke mogelijke kleur kunt vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Whatever floats your boat..![]()
Ik zou bv zoiets nemen, brushed :
[ afbeelding ]
Hate to burst your bubble, maar geen enkel gekleurd front of back is OEM. Maar als jij $170 wilt betalen voor iets dat je zelf voor de helft kunt doen, is dat natuurlijk je eigen keuze.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Estolan het volgende:
Liever OEM
Rood bv
http://www.ifixdirect.com/products/iphone-4-red-conversion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |