Hahaha inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom de
Weet ik, ik verbaas me ook nog steeds hoeveel mensen het laten doen voor zoveel geldquote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef kree het volgende:
Nu heb ik de 3gs weet niet hoe het zit met de nieuwere modellen.
Maar een aap kan dat ding nog jailbreaken met alle info die erover is
Omdat je geld verdient aan een tool dat door de ontwikkelaars GRATIS wordt aangeboden. Het dev team stopt er veel moeite in om jailbreaken voor iedereen zo eenvoudig mogelijk te maken, juist om uitbuiterij door mensen als jij tegen te gaan. Waarom denk je dat ze er zelf geen geld voor vragen? Omdt het gratis moet zijn!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het verdient beter dan een krantenwijk en ik hoef minder te doen.
Waarom een emo.gif?
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijsquote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je geld verdient aan een tool dat door de ontwikkelaars GRATIS wordt aangeboden. Het dev team stopt er veel moeite in om jailbreaken voor iedereen zo eenvoudig mogelijk te maken, juist om uitbuiterij door mensen als jij tegen te gaan. Waarom denk je dat ze er zelf geen geld voor vragen? Omdt het gratis moet zijn!
Dat jij doodleuk bekent hier geld voor te vragen is al erg, maar dat je dat ook direct doet nadat je over geldklopperij loopt te klagen, verdient een welgemeende
Ik ook niet. Maar ik ben niet degene die op een internetforum verkondigt dat hij er 'een handeltje' in heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijs
heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die nee gaat zeggen als iemand vraagt of ik het wil doen voor een bepaalde prijs
Hun fout dat ze niet kunnen googlen
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben niet degene die op een internetforum verkondigt dat hij er 'een handeltje' in heeft.
Precies. Dat reclame maken voor jezelf voor iets dat gratis is, is de faal. Niet het feit dat je er geld voor krijgt an sich.quote:
Ik sta gewoon bekend als die gozer die iPhones doet.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Dat reclame maken voor jezelf voor iets dat gratis is, is de faal. Niet het feit dat je er geld voor krijgt an sich.
Nu heb ik ook wel eens geld gevangen om aan de iPhones van anderen te knutselen. Maar dan ging het om dingen die ze zelf niet konden (of durfden) fixen, en deed ik het voor aanzienlijk minder dan de plaatselijke repairshop.
Je vergeet de IPSW in te ladenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo tech :|
2 knopjes getimed indrukken.. en 2 x ok
Alleen als ie al gecachet isquote:
Zelfs dat is met de laatste jailbreak niet meer nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vergeet de IPSW in te laden
Ik doe het nog welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zelfs dat is met de laatste jailbreak niet meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |