Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet aboquote:Op maandag 20 februari 2012 08:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan lijkt mij een inet abbo wel zo handig, om niet ineens an mega kosten te komen
dat welquote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet abo.
Voor mij ook hoor. Alleen ik snap wel dat andere gebruikers dat niet hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat wel
maarja WiFI hangt in NL nou niet echt vrij in de lucht
thuis, op werk, bij ouders en vrienden, maar meer ook niet. Soms een kroeg ofzo, maar als ik op straat loop dan is 3G dus wel handig. Al helemaal in combi met Maps als je ergens heen moet
Echt... ieder zn ding hoor... maar dit... het is opeens een 5 euro telefoon van de kermis...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
Is dit het "hoe verneuk ik mijn iPhone" topic geworden ofzo?
Sinds wanneer valt het customizen van een iPhone niet onder iPhone-praat? Ik vind het ook lelijk, maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
Is dit het "hoe verneuk ik mijn iPhone" topic geworden ofzo?
Ja, dan is dit een stuk mooier inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:09 schreef Norrage het volgende:
Ach het is nog altijd mooier dan die lelijke kutfrontjes die iedereen er omheen doet...
Dit heb ik dus ook gedaan!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet abo.
SMTP server checkenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef Pictogram het volgende:
Ik heb een vraag ook m.b.t. g-mail, ik heb mijn iPhone sinds juni en dus ook al mijn g=mail account sinds juni gekoppeld aan mijn iPhone. Geen probleem, tot een week of 2 geleden, ik kan onder geen enkele mogelijk een mail versturen, wel ontvangen, ik heb de push optie op 30 minuten staan en hij haalt alle mails gewoon binnen.
Ik heb verder geen andere mail accounts geconfigureerd gehad op mijn telefoon, op het moment wel een omdat ik mijn mails moet versturen.
Zowat alle bekende oplossingen op google heb ik al geprobeert, heb het account meermaals verwijderd en toegevoegd, alle mogelijke smtp servers geprobeert etc, werkelijk van alles.
De vraag is nu, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Dus dat er niet meer verzonden kan worden maar het toch op de een of andere gekke manier opgelost heeft?
Vriendelijk bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |