quote:Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
Is dit het "hoe verneuk ik mijn iPhone" topic geworden ofzo?
Sinds wanneer valt het customizen van een iPhone niet onder iPhone-praat? Ik vind het ook lelijk, maar ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:05 schreef drbarisart het volgende:
Is dit het "hoe verneuk ik mijn iPhone" topic geworden ofzo?
Ja, dan is dit een stuk mooier inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:09 schreef Norrage het volgende:
Ach het is nog altijd mooier dan die lelijke kutfrontjes die iedereen er omheen doet...
Dit heb ik dus ook gedaan!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het ook. Maar als je data/3G uitzet voorkom je dat voor mensen zonder internet abo.
SMTP server checkenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef Pictogram het volgende:
Ik heb een vraag ook m.b.t. g-mail, ik heb mijn iPhone sinds juni en dus ook al mijn g=mail account sinds juni gekoppeld aan mijn iPhone. Geen probleem, tot een week of 2 geleden, ik kan onder geen enkele mogelijk een mail versturen, wel ontvangen, ik heb de push optie op 30 minuten staan en hij haalt alle mails gewoon binnen.
Ik heb verder geen andere mail accounts geconfigureerd gehad op mijn telefoon, op het moment wel een omdat ik mijn mails moet versturen.
Zowat alle bekende oplossingen op google heb ik al geprobeert, heb het account meermaals verwijderd en toegevoegd, alle mogelijke smtp servers geprobeert etc, werkelijk van alles.
De vraag is nu, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Dus dat er niet meer verzonden kan worden maar het toch op de een of andere gekke manier opgelost heeft?
Vriendelijk bedankt!
Sorryquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef Pictogram het volgende:
[..]
Post opnieuw lezen.
Al 100 keer geprobeerd.
Geen probleem!quote:
Ik ga even zoeken voor je of ik een fix kan vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:28 schreef Pictogram het volgende:
[..]
Geen probleem!
Het probleem is echt ontzettend irritant want ik mail nu vanuit mijn eigen host, dus met eigen email adres en daar heb ik een limiet op mails helaas (goedkoop hostnamepje) ..
Dan is het in ene niet eens meer speciaalquote:Op maandag 20 februari 2012 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie nu iedereen ineens overstappen op een iPhone, zelfs de Blackberry kneusjes.
Ik vind hem vetquote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind hem wel lelijk eigenlijk.
nou dan koop je hem toch? kun je er elke dag van genietenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik vind hem vet, gelukkig verschillen smaken.
Nee, ik houd het bij mijn witte. En van een telefoon geniet ik nietquote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou dan koop je hem toch? kun je er elke dag van genieten
als je iets vet vindt dan geniet je ervan. klaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, ik houd het bij mijn witte. En van een telefoon geniet ik niet.
Niet als ie lelijk is neequote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, ik houd het bij mijn witte. En van een telefoon geniet ik niet.
Nee dan geniet je er niet van maar apprecieer je het. Twee verschillende dingen. Maar deze discussie gaat nergens over.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je iets vet vindt dan geniet je ervan. klaar.
Mooi, alleen jammer van de witte Home butttonquote:
En de zwarte volume buttons, homebutton moet rood en volume buttons gewoon standaardquote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooi, alleen jammer van de witte Home buttton.
Vet.quote:
sw-box.comquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef Mercan het volgende:
Zoek een witte achterkant voor een Iphone 3Gs 16gb.
Iemand enig idee waar een een goede kan kopen die niet te onderscheiden is van origineel?
thnx
ps: op marktplaats staan er wel een paar, maar wil graag een van enig kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |