quote:
Doe eens respectvol tegenover een van Gods creaties, dit siert je niet.quote:
Steun dan, zo u wilt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt, ik heb geen uitkering.
Ik spreek dan ook niet voor de Gelderlander, of wel dan? Kun je trouwens wel een krantje betalen? Of wordt die telkens gejat door al die allochtonen in die pauperwijk van je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok advertentie-schrijver: http://nos.nl/audio/18780(...)-dalende-oplage.html
Arme mensen werken langer dus betalen ze meer premie. 25% van hun premies gaan naar de pensioenen van veelverdieners.quote:
Dat zijn van de mensen die het meteen slikken zonder er maar enige onderzoek naar te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die reacties daar verschillen bar weinig met de gemiddelde reactie op FOK anders.
Je blijft liegen, als er iemand steun nodig heeft ben jij het,.quote:
Het hangt er allemaal vanaf hoe de uitspraak luidt. Behalve de vaststelling dat De Telegraaf het domme volk weer succesvol weet te mennen met laten we het eufemistisch selectieve journalistiek noemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef Semisane het volgende:
[..]Oh wacht ik had het even anders moeten formuleren natuurlijk..."Als het werkelijk zo is dat de kantorrechter de uitspraak op de manier heeft geformuleerd zoals de telegraaf in het desbetreffende artikel beweerd is dat niet handig." My bad.
![]()
Overigens ging ik even opzoek naar de uitspraak voor je...en kwam bij de tweede hit deze link tegen:
http://www.joop.nl/media/(...)stuipen_op_het_lijf/
Het ziet er inderdaad uit als een storm en een glaasje water.
Neemt niet weg dat hypothetisch gezien dit een onhandige uitspraak zou zijn geweest.![]()
Even snel het e.e.a. recht lullen![]()
Is het niet zo dat je een bepaald percentage premie betaald? Wat dus betekent dat rijkere mensen uiteindelijk alsnog meer betalenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arme mensen werken langer dus betalen ze meer premie. 25% van hun premies gaan naar de pensioenen van veelverdieners.
Kinderen moeten dan ook beschermd worden tegen invloeden des homoisme, de Telegraaf lezers zien wijselijk in dat dit een spearpoint moet zijn om moraal terug te krijgen in de samenleving.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zijn van de mensen die het meteen slikken zonder er maar enige onderzoek naar te doen.
Heb je de reacties op Telegraaf.nl gezien over de verplichte homo-voorlichting ?
Dat is schokkend in het kwadraat, als ze er nog staan
Natuurlijk, maar zoals het een goed linke betaamt worden dat soort dingen verzwegen. Zo is hij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een bepaald percentage premie betaald? Wat dus betekent dat rijkere mensen uiteindelijk alsnog meer betalen
schokkendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is schokkend in het kwadraat, als ze er nog staan
Dit is wel het slechte bruggetje ooitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef eriksd het volgende:
Maarja, papierversnipperaar gelooft dan ook in oneindige steuntrekkerij. En dat brengt het meteen weer ontopic: in hoeverre zou dat toelaarbaar zijn?
Als je zoals papierversnipperaar niet mag werken van je "geloof", moet dat kunnen?
De waarheid kan hard zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is wel het slechte bruggetje ooit
Nee, dat is niet zo. Rjikere mensen werken minder maar hebben hogere pensioenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een bepaald percentage premie betaald? Wat dus betekent dat rijkere mensen uiteindelijk alsnog meer betalen
Ik koester nog graag de illusie dat we in een beschaafd land leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
schokkendwat kan jou het schelen wat die mensen zeggen
dan zal ik je bij deze uit je droom helpenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik koester nog graag de illusie dat we in een beschaafd land leven.
Als religie een argument is misbruik ik dat. Het staat iedereen vrij om religie af te schaffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:37 schreef eriksd het volgende:
Maarja, papierversnipperaar gelooft dan ook in oneindige steuntrekkerij. En dat brengt het meteen weer ontopic: in hoeverre zou dat toelaarbaar zijn?
Als je zoals papierversnipperaar niet mag werken van je "geloof", moet dat kunnen?
Een illusie is het zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik koester nog graag de illusie dat we in een beschaafd land leven.
maar die werken er ook harder voor relatief gezienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Rjikere mensen werken minder maar hebben hogere pensioenen.
God straft onmiddelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het schijnt trouwens dat Friso zich heeft bekeerd tot de islam.
Nee dat doen ze niet. Dat is een illusie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar die werken er ook harder voor relatief gezien
Zo ziet U maar, ik had weer gelijk. Papierversnipperaar weigert te werken en de rest mag ervoor opdraaien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als religie een argument is misbruik ik dat. Het staat iedereen vrij om religie af te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |