SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik weet niet of ik wel Turkse genen heb, hoor.
Waarom 'quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Ik kom trouwens uit Samsun, Zwarte Zee jweet. Ook volop de beste fruit en ijs dat er is.
Wtf is dit nou. Krijgen we na de Koerden nu ook seperatistische Circassiërs? *genocideneigingen onderdrukken doet*quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adyghe_people#Origins
Stoer volk trouwens die Circassiers!
Dr Oz en jullie favoriete Fokker rocken die genen gewoon alsof het 1 minuut BC is
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens Turken is alles wat positief is Turks en alles wat overwint ook Turks.
Syrisch. Sowieso van mijn moederskant. Misschien dat er ooit een Turk tussen zat, of zo. Maar dat is niet bekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn fout, waaraan twijfel je dan? Ik ken je hele achtergrond geschiedenis niet.
Als je lief bent, ben je gewoon Turks hoor, dat geldt voor de hele wereldbevolking.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Syrisch. Sowieso van mijn moederskant. Misschien dat er ooit een Turk tussen zat, of zo. Maar dat is niet bekend.
Van mijn vaderskant weet ik het eigenlijk niet, niemand weet het.Maar wat bekend is, is dat die kant ook Syrisch is.
Nou dat doen wij Turken vaak, altans de nationalisten vrij vaak, alles wat goed is krijgt gelijk de stempel "Turks" en wat slecht is, wordt afgeschildert als iets anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wtf is dit nou. Krijgen we na de Koerden nu ook seperatistische Circassiërs? *genocideneigingen onderdrukken doet*
[..]
Hoe bedoel je precies?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je lief bent, ben je gewoon Turks hoor, dat geldt voor de hele wereldbevolking.
Wat ben je nu dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik hoef geen Turk te zijn, ben blij met wat ik nu ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat ben je nu dan?
ps:Arap'ım. Herkese böyle diyorum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat was ik. Heb nog niet alles gehoord.![]()
Je aura is Turks, dus ga daar maar vanuit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik weet niet of ik wel Turkse genen heb, hoor.
Wij zijn niet nationalistisch, wij zijn gewoon het beste van het beste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:09 schreef famousje het volgende:
Een vraagje: Waarom zijn Turken zo nationalistisch?
Nederland/Duitsland/Engeland etc waren dat ook, maar dat was alweer 65+ jaar geleden..
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je aura is Turks, dus ga daar maar vanuit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou ook graag Turk willen worden. Iemand een kleine samenvatting aan wat ik moet voldoen om geaccepteerd te worden? Ik heb al ervaring met het eten en al eens op vakantie geweest in Turkije.
Zou wel bronnen willen zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:11 schreef Bilge het volgende:
Hoe meer ik over Mameluken te weten kom, hoe meer mijn bewondering toeneemt.![]()
Aangezien Circassiers zelf Turken zijn, kunnen ze nooit dominanter worden dan Turken.
Circassiërs zijn veel nationalistischer dan Koerden. Ze zullen bv niet zo gauw hun kinderen met een niet-Circassiër laten trouwen. Maar ze zijn daarnaast ook 'republikeins' (zie CHP, heel veel Circassiërs er tussenin) en dus/ook trouw aan Turkije.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wtf is dit nou. Krijgen we na de Koerden nu ook seperatistische Circassiërs? *genocideneigingen onderdrukken doet*
Oh, als je ervaring hebt met het eten, kom je al ver.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou ook graag Turk willen worden. Iemand een kleine samenvatting aan wat ik moet voldoen om geaccepteerd te worden? Ik heb al ervaring met het eten en al eens op vakantie geweest in Turkije.
Niet te vergeten dat er een hoop Turkmenen in Syrië wonen, maar dit hoeft niet te betekenen dat je Turk bent hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Syrisch. Sowieso van mijn moederskant. Misschien dat er ooit een Turk tussen zat, of zo. Maar dat is niet bekend.
Van mijn vaderskant weet ik het eigenlijk niet, niemand weet het.Maar wat bekend is, is dat die kant ook Syrisch is.
Groei een fatsoenlijke scrotum, genoeg testosteron om Chuck Norris onderdanig te maken en verwerf een titel genaamd 'meatshield'.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom 'quote:
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Wisten jullie trouwens dat...
Mameluk in het Arabisch 'witte slaaf' betekent'?
Dat de Mamelukken vooral uit Turken bestonden?
Dat het Arabische Kalifaat van de Abbasiden graag Turkse jongens uit de Caucasus/ Centraal-Azië kocht omdat die geen banden hadden met lokale families/ clans/ religies en daarom loyaal aan hun meester waren?
Dat om dezelfde reden Ottomanen hun elitekorps Janitsaren uit Griekse devsirmes putten?
Dat de Mamelukken van jongs af aan zware en gedisciplineerde scholing in godsdienst en oorlogsvoering kregen om 'goede Islamitische paardrijders en vechters' te worden?
Dat deze slaven door de Arabieren werden gezien als 'een geschenk van god' en 'de echte beschermers van de Islam die zowel de kruisvaarders als de Mongoolse hordes versloegen'?
Dat de witte slaven voortdurend hoge posities bekleedden, waardoor de Arabische bestuurders zich bedreigd voelden.
Dat de Arabische elite terecht bang was, omdat de Turkse slaven in 1250 de macht over Egypte grepen?
Het Kalifaat der Abbasiden voortaan Ed-devlet üt Türkiya heette?
Dit rijk tot 1517 over Egypte, Israel, Palestina, Syrië, Libanon en Zuid-Irak regeerde?
Dat zij de macht verloren aan een andere Turk, Selim 1, die het Mamelukse Rijk toevoegde aan het Ottomaanse Rijk?
Dat de Mamelukken verloren zouden hebben omdat ze zo trots waren op hun cavelerie, dat ze niet in vuurwapens investeerden?
Een beetje als de Japanse Samurai dus?
"Tüfek icat oldu, mertlik gitti"!
Dat de Mamelukken toch als plaatselijke gouverneurs aanbleven?
Dat tijdens de 15e eeuw zo'n beetje de halve bekende wereld onder Turkse heerschappij stond, met het Mogoelrijk in India, het Ottomaanse Rijk, en het Mamelukken rijk?
Dat de opkomst en de neergang van de Mamelukken absoluut een eigen film en computerspelletje (Total War: Mameluk) verdient?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Ik kom trouwens uit Samsun, Zwarte Zee jweet. Ook volop de beste fruit en ijs dat er is.
Ok... en qua muziek? Ik luister nu al regelmatig naar Hasan Yilmaz, maar ben nog niet echt bekend met andere artiesten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Groei een fatsoenlijke scrotum, genoeg testosteron om Chuck Norris onderdanig te maken en verwerf een titel genaamd 'meatshield'.
[..]
Waarom ''
?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat er een hoop Turkmenen in Syrië wonen, maar dit hoeft niet te betekenen dat je Turk bent hoor.
quote:
Die zin klopt toch niet. Het is of "Ne mutlu Türküm diyene", of "Ben Türküm, ne mutlu Türküm diyene".quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... en qua muziek? Ik luister nu al regelmatig naar Hasan Yilmaz, maar ben nog niet echt bekend met andere artiesten.
HAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... en qua muziek? Ik luister nu al regelmatig naar Hasan Yilmaz, maar ben nog niet echt bekend met andere artiesten.
Hasan Yilmazquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja er ontbrak iets, zag ik later nog, maar zou geen probleem moeten worden voor deze hoog-intellectuele individuen dacht ik zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die zin klopt toch niet. Het is of "Ne mutlu Türküm diyene", of "Ben Türküm, ne mutlu Türküm diyene".
Wat betreft trouw klopt helemaal, is de cultuur, in Jordanie staan ze weer massaal achter de koningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Circassiërs zijn veel nationalistischer dan Koerden. Ze zullen bv niet zo gauw hun kinderen met een niet-Circassiër laten trouwen. Maar ze zijn daarnaast ook 'republikeins' (zie CHP, heel veel Circassiërs er tussenin) en dus/ook trouw aan Turkije.
Waar uit Samsunquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Even een traantje wegpinken. Ik mis die berglucht en het op en aflopen van die heuvels
Kan je geen exacte plaatsnaam geven, zal het morgens eens checken, heb in de binnenstad ergens een flat en in incesu nog een villa waar ik de zomers vertoef, helaas de zee niet zwemveilig.quote:
Ah, Incesu! Die naam komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan je geen exacte plaatsnaam geven, zal het morgens eens checken, heb in de binnenstad ergens een flat en in incesu nog een villa waar ik de zomers vertoef, helaas de zee niet zwemveilig.![]()
Wel altijd heerlijke avonden in de zomer, af en toe gewoon voor de lol die koets nemen en zonnepitten eten. Turkiye![]()
Waar uit Samsun kom jij dan?
Ja heel die kust ligt daar vol met zonnepitten, vind dat ook geen gezicht. Wel tof dat er ook een Fok!ster uit dezelfde stad komtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, Incesu! Die naam komt me bekend voor.Chill. Wij gaan meestal naar Altinkum als we naar de zee gaan. Alhoewel de zee van Karadeniz nooit echt te vertrouwen is. Daarom ga ik nooit naar het diepe wanneer we in Samsun zijn.
. Ja, fayton! En de sahil van Samsun is geweldig om door te wandelen. Zonnepitten
. Ik vind het wel minder dat ze het op de grond gooien
.
Merkezi.
Leeen, sen kimin kız arkadaşına sulanıyorsun?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn diploma nog niet heb, anders had ik even een huwelijksaanzoek verstuurd via PM.
Huh? Is ze jouw vriendin? Sorry man, niks is gemeend hoor. Of wel? Ik stel voor dat we om haar vechten met een potje olieworstelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leeen, sen kimin kız arkadaşına sulanıyorsun?
Alkmaar heeft er een met Bergamaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Grappig. Kom er net achter dat mijn woonplaats, Tiel, een 'stedenband' heeft met Sinop.
Ik hoor voor het eerst over stedenbanden. Grappig. En Sinop is ook zo'n mooie plekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Grappig. Kom er net achter dat mijn woonplaats, Tiel, een 'stedenband' heeft met Sinop.
Jammer is dat ja! Ik vind het ook tof dat er een FOK!ker uit Samsun komtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja heel die kust ligt daar vol met zonnepitten, vind dat ook geen gezicht. Wel tof dat er ook een Fok!ster uit dezelfde stad komt. Jammer dat ik mijn diploma nog niet heb, anders had ik even een huwelijksaanzoek verstuurd via PM
.
De döner daar is trouwens ook veel en veel beter dan hier in Nederland, zou de sfeer de döner beter laten smaken?
Ik begin volgend jaar met een andere opleiding omdat deze mij niet zo beviel, studeer jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer is dat ja! Ik vind het ook tof dat er een FOK!ker uit Samsun komt. Studeer je nog, ja? De sfeer zal vast ook een rol spelen. Maar in Turkije smaakt alles sowieso anders lijkt het wel.
Iyi gecelerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:19 schreef Ayca het volgende:
Het is bijna half vier. Ik moet morgen werken. Iyi geceler!
Iyi gecelerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:19 schreef Ayca het volgende:
Ah,quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begin volgend jaar met een andere opleiding omdat deze mij niet zo beviel, studeer jij?
Weet ik wel. Was dan ook een geintje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, niks is gemeend hoor.
Sloap lekker en werk ze!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:19 schreef Ayca het volgende:
Jij wilt dus niet olieworstelen? Dat jij een Turk bent is hoax, echte Turken weigeren geen duel!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik wel. Was dan ook een geintje..
Recht, maar ik kan beter iets doen waar ik wel goed in ben (en ook interesse voor heb), want ik besefte dat ik dit soort werk voor de rest van mijn leven moest doen, ik ga volgend jaar economie studeren, aan welke universiteit weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Iyi geceler.
[..]
Ah,wat deed je dan? Ja, ik studeer ook.
Waarom gestopt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar studeer je? Ik studeerde ook rechten. Ooit.
Het is inderdaad belangrijk dat je er interesse in hebt. Anders wordt het leven een beetje onverdraaglijk (ook als je er goed mee verdient). Ik begrijp wat je bedoelt in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij wilt dus niet olieworstelen? Dat jij een Turk bent is hoax, echte Turken weigeren geen duel!!!
[..]
Recht, maar ik kan beter iets doen waar ik wel goed in ben (en ook interesse voor heb), want ik besefte dat ik dit soort werk voor de rest van mijn leven moest doen, ik ga volgend jaar economie studeren, aan welke universiteit weet ik nog niet.
Niet zo anti-sociaal doen, zeg dan ook gelijk wat jij studeertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is inderdaad belangrijk dat je er interesse in hebt. Anders wordt het leven een beetje onverdraaglijk (ook als je er goed mee verdient). Ik begrijp wat je bedoelt in ieder geval. Economie, oké dan! Hayirlisi.
Ik studeer psychologie. Fun fun fun.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet zo anti-sociaal doen, zeg dan ook gelijk wat jij studeert
Weltrusten, en ja typische Turkse studierichtingen hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Recht en dan eco, klinkt bekend
VU beviel goed maar alle uni's wel goed neem ik aan
Truste
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Recht en dan eco, klinkt bekend
VU beviel goed maar alle uni's zijn wel goed neem ik aan
Truste
Negatief studieadvies. Ik deed geen fuck. Maar ik ga het wel opnieuw proberen.quote:
En heb je al een heel psycho-analyse van me mevrouw Julis Freud?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie. Fun fun fun.
Ik heb geen idee, kan het niet echt vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:24 schreef zarGon het volgende:
Hoe kun je zo'n stedenband eigenlijk opzetten? Delft en Bolu even stedenbanden.!
Vertel eens, wat heb je gedroomd als laatst? Ik ben nog eerstejaars, hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En heb je al een heel psycho-analyse van me mevrouw Julis Freud?
Studeer je in Amsterdam? Daar zit een vriend van mij in zijn 2de jaar, hij is een Poolgyptenaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je gedroomd als laatst? Ik ben nog eerstejaars, hè.
StudeerDE. In Gent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Negatief studieadvies. Ik deed geen fuck. Maar ik ga het wel opnieuw proberen.
Waar studeer je nou?
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Studeer je in Amsterdam? Daar zit een vriend van mij in zijn 2de jaar, hij is een Poolgyptenaar.
Ehm, laatste dingen waar ik over gedroomd heb. Ik weet dat eigenlijk niet meer, je bent 90% van je dromen al vergeten 5 minuten na het wakker worden. Ik zal morgen eens posten wat ik heb gedroomd
Een mix van een Pool en een Egyptenaar, zeldzame verschijning, dat is net als een Mewtwo tegenkomen in Pokémon ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaar?
Ja, opschrijven. Dat is leuk om bij te houden. Heb ik ook een keer geprobeerd. Ik wil het weer bijhouden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een mix van een Pool en een Egyptenaar, zeldzame verschijning, dat is net als een Mewtwo tegenkomen in Pokémon ofzo.
Leuke tekeningen trouwens op je website, ikzelf ben ook een fervent tekenaar, misschien over een weekje of 2 eens enkele tekeningen droppen op mijn FoBo
Wat. Wanneer heb jij aan mijn muur gelikt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
Heb je weer aan je muur gelikt? Oh wacht, dat was ik.
Jammer van het vroeg opstaan alleen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb best een leuke baan. Zit al heel de dag te internetten
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaar?
Ja, opschrijven. Dat is leuk om bij te houden. Heb ik ook een keer geprobeerd. Ik wil het weer bijhouden.
Ruilen voor mijn dromenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.Wel leuke dromen, gebeurt veel en meestal onthoud ik het ook.
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Veel dromen, veel nachtmerries.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Wat, hoezoquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.
Het is vermakelijk, je bent maar voor even 'bang' en niet eens echt bewust, en ik hou van dat 'wtf heb ik nu weer gedroomd' gevoel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, hoezo? En waarom '
'? Ik kreeg een heel macabere rilling en er kwamen ineens wolken voor de zon.
Heb geen lucide dromen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zet er maar een 'herinnert' bij. Veel dromen/nachtmerries die je herinnert of weinig dromen/weinig/nachtmerries die je herinnert.
En... veel positieve dromen en geen lucide dromen die je herinnert of weinig lucide dromen die je herinnert?
Hm, deze is een beetje moeilijk om te formuleren. Als ik 'geen positieve dromen en veel lucide dromen' zeg, heb je alleen maar niet-positieve dromen..
Argh, nvm. Alles in evenwicht is beter. Balans,.
Doe mij maar eentje, graag saus apart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Straks pizza's makenHeb er nu al geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |