Sloap lekker en werk ze!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:19 schreef Ayca het volgende:
Het is bijna half vier. Ik moet morgen werken. Iyi geceler!
Jij wilt dus niet olieworstelen? Dat jij een Turk bent is hoax, echte Turken weigeren geen duel!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik wel. Was dan ook een geintje..
Recht, maar ik kan beter iets doen waar ik wel goed in ben (en ook interesse voor heb), want ik besefte dat ik dit soort werk voor de rest van mijn leven moest doen, ik ga volgend jaar economie studeren, aan welke universiteit weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Iyi geceler.
[..]
Ah,wat deed je dan? Ja, ik studeer ook.
Waarom gestopt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar studeer je? Ik studeerde ook rechten. Ooit.
Het is inderdaad belangrijk dat je er interesse in hebt. Anders wordt het leven een beetje onverdraaglijk (ook als je er goed mee verdient). Ik begrijp wat je bedoelt in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij wilt dus niet olieworstelen? Dat jij een Turk bent is hoax, echte Turken weigeren geen duel!!!
[..]
Recht, maar ik kan beter iets doen waar ik wel goed in ben (en ook interesse voor heb), want ik besefte dat ik dit soort werk voor de rest van mijn leven moest doen, ik ga volgend jaar economie studeren, aan welke universiteit weet ik nog niet.
Niet zo anti-sociaal doen, zeg dan ook gelijk wat jij studeertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is inderdaad belangrijk dat je er interesse in hebt. Anders wordt het leven een beetje onverdraaglijk (ook als je er goed mee verdient). Ik begrijp wat je bedoelt in ieder geval. Economie, oké dan! Hayirlisi.
Ik studeer psychologie. Fun fun fun.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet zo anti-sociaal doen, zeg dan ook gelijk wat jij studeert
Weltrusten, en ja typische Turkse studierichtingen hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Recht en dan eco, klinkt bekend
VU beviel goed maar alle uni's wel goed neem ik aan
Truste
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Recht en dan eco, klinkt bekend
VU beviel goed maar alle uni's zijn wel goed neem ik aan
Truste
Negatief studieadvies. Ik deed geen fuck. Maar ik ga het wel opnieuw proberen.quote:
En heb je al een heel psycho-analyse van me mevrouw Julis Freud?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie. Fun fun fun.
Ik heb geen idee, kan het niet echt vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:24 schreef zarGon het volgende:
Hoe kun je zo'n stedenband eigenlijk opzetten? Delft en Bolu even stedenbanden.!
Vertel eens, wat heb je gedroomd als laatst? Ik ben nog eerstejaars, hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En heb je al een heel psycho-analyse van me mevrouw Julis Freud?
Studeer je in Amsterdam? Daar zit een vriend van mij in zijn 2de jaar, hij is een Poolgyptenaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je gedroomd als laatst? Ik ben nog eerstejaars, hè.
StudeerDE. In Gent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Negatief studieadvies. Ik deed geen fuck. Maar ik ga het wel opnieuw proberen.
Waar studeer je nou?
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Studeer je in Amsterdam? Daar zit een vriend van mij in zijn 2de jaar, hij is een Poolgyptenaar.
Ehm, laatste dingen waar ik over gedroomd heb. Ik weet dat eigenlijk niet meer, je bent 90% van je dromen al vergeten 5 minuten na het wakker worden. Ik zal morgen eens posten wat ik heb gedroomd
Een mix van een Pool en een Egyptenaar, zeldzame verschijning, dat is net als een Mewtwo tegenkomen in Pokémon ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaar?
Ja, opschrijven. Dat is leuk om bij te houden. Heb ik ook een keer geprobeerd. Ik wil het weer bijhouden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een mix van een Pool en een Egyptenaar, zeldzame verschijning, dat is net als een Mewtwo tegenkomen in Pokémon ofzo.
Leuke tekeningen trouwens op je website, ikzelf ben ook een fervent tekenaar, misschien over een weekje of 2 eens enkele tekeningen droppen op mijn FoBo
Wat. Wanneer heb jij aan mijn muur gelikt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
Heb je weer aan je muur gelikt? Oh wacht, dat was ik.
Jammer van het vroeg opstaan alleen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb best een leuke baan. Zit al heel de dag te internetten
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaar?
Ja, opschrijven. Dat is leuk om bij te houden. Heb ik ook een keer geprobeerd. Ik wil het weer bijhouden.
Ruilen voor mijn dromenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.Wel leuke dromen, gebeurt veel en meestal onthoud ik het ook.
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Veel dromen, veel nachtmerries.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Wat, hoezoquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.
Het is vermakelijk, je bent maar voor even 'bang' en niet eens echt bewust, en ik hou van dat 'wtf heb ik nu weer gedroomd' gevoel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, hoezo? En waarom '
'? Ik kreeg een heel macabere rilling en er kwamen ineens wolken voor de zon.
Heb geen lucide dromen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zet er maar een 'herinnert' bij. Veel dromen/nachtmerries die je herinnert of weinig dromen/weinig/nachtmerries die je herinnert.
En... veel positieve dromen en geen lucide dromen die je herinnert of weinig lucide dromen die je herinnert?
Hm, deze is een beetje moeilijk om te formuleren. Als ik 'geen positieve dromen en veel lucide dromen' zeg, heb je alleen maar niet-positieve dromen..
Argh, nvm. Alles in evenwicht is beter. Balans,.
Doe mij maar eentje, graag saus apart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Straks pizza's makenHeb er nu al geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |