SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Galatasaray is koploper en Fener staat tweede, drie punten minder.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Iwanius het volgende:
zo maar voor de neus weg. Waarom horen we haast niks meer van Galatasaray of Fenerbahçe?
Hebben die clubs die ooit de Liga regeerden jaar in jaar uit een dip?
Ze zeggen dat het 4-0 wordt, maar alles kanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef Weissman het volgende:
Waarschijnlijk wordt de eindstand 3-0 omdat Gaziantepspor een korte tijd met 7 buitenlandse spelers op het veld heeft gestaan wat tegen de regels is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef msnk het volgende:
Matigen TT, ik weet het. Maar 12 uit 12 in 2012 () bij thuiswedstrijden vind ik wel knap. En na een 8L-streak bij uitwedstrijden eindelijk weer een punt
Solly Julis
Karabükspor is stom.quote:
Karabük is kardes takim van Kastamonusporquote:
Dat gebeurd er als je GB verlaat voor dat teampje, lekker voor hemquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef msnk het volgende:
Watskeburt, Ordu in een trend omhoog
Hopen dat IBB - Ankaragücü 3-0 blijft
Het was ESquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Karabük is kardes takim van Kastamonuspor
[..]
Dat gebeurd er als je GB verlaat voor dat teampje, lekker voor hem
Valt me tegen van je Konijn. Heb lang moeten wachten op je post.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 1 - 0 Eskisehirspor, Gekas uiteraard enige doelpunt tot nu toe. Hij stelt mijn blinde vertrouwen iig niet teleur ondanks het negativisme wat het mij opleverde.
Ben brak en chagrijnig sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Konijn. Heb lang moeten wachten op je post.
Wel hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef zarGon het volgende:
Samsun 2-0..
Jammer dat er geen enkele werkende stream is.
WTF, ik open de stream en één seconde later hoor ik dat.quote:
Damn. Al speelde Rize met 10 man, zeer netjes van Elazığ. Keek ernaar tijdens het ontbijt, mijn vader zei na 2-0 voor Rize nog 'onlar bizim uşaklar!'.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef msnk het volgende:
Elazig van een 3-1 achterstand naar 3-5 winst
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Shazam dit nummer niet herkent. Weer een toppertje hoor.
Argh.quote:Hasan Yılmaz (born 20 November 1967 bursa) is a Turkish singer. He is from the "Ankaralı" (The one comes from Ankara, Turkey) school of Turkish ethnic music.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
3-0!
[ afbeelding ]
Woho![]()
Wat is dit?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
3-0!
[ afbeelding ]
Woho![]()
[ afbeelding ]
Sorry...
Ga jij nou maar lekker fappen op Barca jonguh!quote:
Wat lul je nou, heb het net gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Barca jonguh!
...Oh... Wacht... Die hebben verloren dus alle successupporters zijn even Barca-moe totdat ze weer 's winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |