SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Galatasaray is koploper en Fener staat tweede, drie punten minder.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Iwanius het volgende:
zo maar voor de neus weg. Waarom horen we haast niks meer van Galatasaray of Fenerbahçe?
Hebben die clubs die ooit de Liga regeerden jaar in jaar uit een dip?
Ze zeggen dat het 4-0 wordt, maar alles kanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef Weissman het volgende:
Waarschijnlijk wordt de eindstand 3-0 omdat Gaziantepspor een korte tijd met 7 buitenlandse spelers op het veld heeft gestaan wat tegen de regels is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef msnk het volgende:
Matigen TT, ik weet het. Maar 12 uit 12 in 2012 () bij thuiswedstrijden vind ik wel knap. En na een 8L-streak bij uitwedstrijden eindelijk weer een punt
Solly Julis
Karabükspor is stom.quote:
Karabük is kardes takim van Kastamonusporquote:
Dat gebeurd er als je GB verlaat voor dat teampje, lekker voor hemquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef msnk het volgende:
Watskeburt, Ordu in een trend omhoog
Hopen dat IBB - Ankaragücü 3-0 blijft
Het was ESquote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Karabük is kardes takim van Kastamonuspor
[..]
Dat gebeurd er als je GB verlaat voor dat teampje, lekker voor hem
Valt me tegen van je Konijn. Heb lang moeten wachten op je post.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 1 - 0 Eskisehirspor, Gekas uiteraard enige doelpunt tot nu toe. Hij stelt mijn blinde vertrouwen iig niet teleur ondanks het negativisme wat het mij opleverde.
Ben brak en chagrijnig sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Konijn. Heb lang moeten wachten op je post.
Wel hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef zarGon het volgende:
Samsun 2-0..
Jammer dat er geen enkele werkende stream is.
WTF, ik open de stream en één seconde later hoor ik dat.quote:
Damn. Al speelde Rize met 10 man, zeer netjes van Elazığ. Keek ernaar tijdens het ontbijt, mijn vader zei na 2-0 voor Rize nog 'onlar bizim uşaklar!'.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef msnk het volgende:
Elazig van een 3-1 achterstand naar 3-5 winst
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Shazam dit nummer niet herkent. Weer een toppertje hoor.
Argh.quote:Hasan Yılmaz (born 20 November 1967 bursa) is a Turkish singer. He is from the "Ankaralı" (The one comes from Ankara, Turkey) school of Turkish ethnic music.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
3-0!
[ afbeelding ]
Woho![]()
Wat is dit?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
3-0!
[ afbeelding ]
Woho![]()
[ afbeelding ]
Sorry...
Ga jij nou maar lekker fappen op Barca jonguh!quote:
Wat lul je nou, heb het net gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Barca jonguh!
...Oh... Wacht... Die hebben verloren dus alle successupporters zijn even Barca-moe totdat ze weer 's winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke verdediging?
Ook Yilmaz laat een traantje op die verdedigers.
[ afbeelding ]
Ik word er echt agressief van.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt een Turkse stream op de achtergrond kijken en bij opwinding wel kijken werkt niet. Die commentator schreeuwt none stop alsof er bijna gescoord wordt
Toepasselijk nummertje dit. 'Wat een bende die sneeuw' of zingen ze toch iets anders?
Nep Turken tudududududu ik zweer bij deze metal af.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
. Die nummers. Ik word er gek van, hahaha
.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Hey Hasan Yilmaz is hemseri![]()
Die klootzak kwam naar de rijst festival in Tosya om 11 uur 's nachts en zei dat hij de hele nacht door zou zingen. Een uur later zong hij een religieuze lied(ay dogdu üzerimize) en zei dat het niet gepast was om door te zingen na zo'n lied![]()
Het is Fener, ergo: er kan nog van alles gebeuren. Als het Trabzonspor was stond de uitslag min of meer vast, maar bij Fener weet je het dus nooit.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:52 schreef msnk het volgende:
Hoe is het spelbeeld? Kan er nog een tegentreffer komen van Fener? Of zijn ze machteloos?
quote:
Muah, ze hebben geluk dat Braga rood kreeg want ze hebben slecht gespeeld. Thuis gaan ze het echt lastig krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef zarGon het volgende:
Zo dan, zeer netjes van BJK inderdaad!. Yay!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als turk moet je wel meester zijn met die alt-sneltoetsen. Respect voor dit volk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je 11 vingers voor nodig eigenlijk. De reden waarom Turken meestal met hun penis de Spatie-toets bedienen.
quote:
Jaquote:
Leg de koude cola, çekirdek en chips maar klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef Eagle_99 het volgende:
Nu Trabzon nog, RTL7 laat het zien toch? Heb het niet zoveel met NLse zenders
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze wat laten zien maar RTL7 zendt de wedstrijd uit ja
http://www.rtl.nl/xl/#/u/825215c2-ce2f-3a49-905c-aeb403c98af1/. Goede stream!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze wat laten zien maar RTL7 zendt de wedstrijd uit ja
quote:
Echt op 0-0 ingezet of toch maar gepast? Oh enquote:
Gekas kan er helemaal niets van man!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt op 0-0 ingezet of toch maar gepast? Oh enGekas pusht zijn team zelfs vanaf de tribune naar een overwinning
![]()
Betting is ook niet eerlijk al veelte veel mee verlorenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Gekas kan er helemaal niets van man!
Ik had 1 unit op 0-0 en 1 unit op 0-1, maar het belangrijkste is dat Ankaragücü niet scoort, heb daar 4 units opstaanMaar als ik het zo lees dan hebben ze al aardig wat kansen gehad. Mja
Had ook nog onder de 2,5, maar dat was al na een half uur naar de kenker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |