ja maar als een van de artsen (al dan niet stiekum) tijdens het gesprek zijn vrouw telefonisch laat meeluisteren hebben die deuren ook geen zinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De medische wereld moet patientgegevens niet bespreken binnen gehoorsafstand van buitenstaanders. Daar hebben we gesloten deuren voor uitgevonden. Kun je achter gaan zitten.
LIjkt me dat je als behandelend arts ook niet met vriendjes-artsen moet praten over patienten. Zeker in dit geval niet zo slim.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja maar als een van de artsen (al dan niet stiekum) tijdens het gesprek zijn vrouw telefonisch laat meeluisteren hebben die deuren ook geen zin
quote:12.01 uur: Koningin Beatrix en andere leden van de koninklijke familie zijn vanuit Lech op weg gegaan naar Innsbruck, waar prins Johan Friso na een ski-ongeluk in een ziekenhuis ligt. Zijn toestand is volgens de RVD stabiel maar hij is niet buiten levensgevaar.
Een van de ingangen van het academisch ziekenhuis in Innsbruck is afgezet met linten in afwachting van de aankomst van de familie.
Gewoon doorlopen Bea, je hoeft niks door te knippen vandaag..quote:Een van de ingangen van het academisch ziekenhuis in Innsbruck is afgezet met linten in afwachting van de aankomst van de familie.
Eens!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind het ergens zo raar dat Beatrix en zo te zien ook Mabel (foto AD) in Lech hebben overnacht. Ik zou, als hij écht in levensgevaar verkeerde (stabiel of niet) niet van iemands zijde willen wijken. Over het algemeen is er dan in ziekenhuizen best plaats voor familie.
Het is voor hun natuurlijk ook belangrijk dat ze hun rust pakken en samen zijn met de familie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind het ergens zo raar dat Beatrix en zo te zien ook Mabel (foto AD) in Lech hebben overnacht. Ik zou, als hij écht in levensgevaar verkeerde (stabiel of niet) niet van iemands zijde willen wijken. Over het algemeen is er dan in ziekenhuizen best plaats voor familie.
ouchquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jannetje-vrouw-van-de-neurochirurg dus.
Ja, voor overdag is er vaak wel een ruimte, maar daar kun je ook weinig. Op een IC kun je niet zomaar naast iemands bed gaan zitten. Dan belemmer je ook alleen maar de behandeling en de verzorging door verpleegkundigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Inderdaad... zo sneu... maar ook voor de rest van de familie en Friso zelf natuurlijkquote:
Is ook wel zo natuurlijk. Maar toen mijn vader doodziek was wilde ik echt niet verder dan 5 minuten van hem vandaan. Ik heb dagenlang op een stoel geslapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is voor hun natuurlijk ook belangrijk dat ze hun rust pakken en samen zijn met de familie.
En emeritus hoogleraar aan de Universiteit Utrecht...quote:
t is wachten op de uitslag van de mri maar dat bericht is toch heel voorzichtig een beetje positief...quote:
Youpquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:22 schreef yvonne het volgende:
http://www.nrc.nl/youp/2012/02/18/meldpuntjes-op-de-i/
Hé Youp, nu geen stukje over de ethiek van je eigen krantje?
Bron: Telegraafquote:Een zichtbaar aangeslagen koningin Beatrix is vanmorgen met prinses Mabel om elf uur vanuit Lech vertrokken. Achter het gezelschap aan reed een auto van de hofhouding vol met bagage. Het zou dus kunnen dat de koningin en de echtgenote van de zwaar gewonde prins Friso voorlopig of helemaal niet meer teruggaan naar het wintersportoord.
Nou ja, zij is natuurlijk gewoon journalist. Ze zou een slechte zijn als ze die informatie niet zou delen.quote:
Vermoedelijk is het nu een kwestie van wachten tot ze hem uit coma halen lijkt me? En wellicht dat de kinderen van Friso en Mabel gisteren in Lech zijn gebleven en niet zijn meegenomen naar het ziekenhuis. Arme kinderen zitten natuurlijk ook in de rats, dus dan is het wel belangrijk als ze moeder zie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Roomsnoes het volgende:
huh what happened met de mediacode??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
Koningin Beatrix en Prinses Mabel op weg naar het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus ook... haar man heeft wel iets uit te leggen denk ik tegen zijn collega'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou ja, zij is natuurlijk gewoon journalist. Ze zou een slechte zijn als ze die informatie niet zou delen.
De fout ligt dus meer bij manlief en de behandelend arts dan bij haar imho.
AD Liveblog, zal in het volgende topic het filmpje zetten.quote:12.10 uur: Prins Willem-Alexander heeft in Lech een korte reactie gegeven. 'Wij weten niets', zei hij volgens de NOS. Voor overige zaken verwees hij naar de Rijksvoorlichtingsdienst. Wel bedankte hij mensen voor hun medeleven en hoopt hij dat zijn familie met rust wordt gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |