Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je iets tegen indo's?
Fucking turken altijd.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Alhoewel het ook aan jou gelegen kan hebben.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falcon punch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een 14-jarige zwanger gemaakt, wat moet ik doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan stiekem vaak wel met Turken opschieten online. Zolang je die knoflooklucht maar niet hoeft te ruiken he... Sorry MSNK maar dan moet je maar geen Christelijke Metal luisteren.
Aborteren met een breinaald.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Anaal, schijn je de baby er uit te drukken. Iig dat leerde ik altijd op zondagschool.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Roundhouse kick in de onderbuik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Roundhouse kick in de onderbuik.
Morgen gaat het pas loesoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul hoor jij als zingende Limboer niet bezopen vreemd te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |