of Paul Theroux?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Reisboek? Bill Bryson heeft diverse aardige geschreven, bijvoorbeeld.
Wat voor lijmprobleem? Wat wil je waarmee verlijmen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu dus een lijmprobleem.
De dubbelzijdige tape is ook in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb te veel troep.
uhm, denk zo'n beetje allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:15 schreef Nico_S. het volgende:
@Jojo, welke reisboeken van Bryson heb je gelezen? Ik vond zelf "Neither Here nor There" en "Notes From a Small Island" erg aardig.
Mocht je de gewone witte houtlijm in huis hebben: dat werkt ook uitstekend met papier. (Papier is immers gemaakt van houtvezels.)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Foto op papier.
Het gaat gewoon de Pritt-stift worden.
Ik heb alles in het Engels. Naast de bovenstaande boeken ook "A Short History Of Nearly Everything" (aanrader!), "Notes From a Big Country" (ook goed) en "At Home" (aardig).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhm, denk zo'n beetje alles
een deel heb ik in het Engels en een deel in het Nederlands
check, check, check (nu aan het lezen)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb alles in het Engels. Naast de bovenstaande boeken ook "A Short History Of Nearly Everything" (aanrader!), "Notes From a Big Country" (ook goed) en "At Home" (aardig).
Nee, die heb ik ook niet. En ook niet zijn laatste boek over zijn jeugd: "The Life and Times of the Thunderbolt Kid".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
check, check, check (nu aan het lezen)
Ik heb allen dat boek over shakespeare en een nog zo'n verklarend boek van hem niet
PS is niet schadelijk voor fotos.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Foto op papier.
Het gaat gewoon de Pritt-stift worden.
Plastic is ook gemaakt uit aardolie, net als benzine. Maar moet je eens benzine over een CD-hoesje gooienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mocht je de gewone witte houtlijm in huis hebben: dat werkt ook uitstekend met papier. (Papier is immers gemaakt van houtvezels.)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
PS is niet schadelijk voor fotos.
Scherp hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu duimen dat het goed blijft plakken.
Klopt. Maar witte houtlijm met papier werkt naar mijn ervaring uitstekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plastic is ook gemaakt uit aardolie, net als benzine. Maar moet je eens benzine over een CD-hoesje gooien
Ach, voor André Kuipers zou het interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn Pritt-stift heeft space proof quality. Alsof ik me daar druk om maak als ik in de ruimte beland.
De mijne ook. Maar het zal inderdaad prima werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn ervaring met witte houtlijm is vooral veel geknoei.
Wat is het geworden dan?quote:Nu het cadeau nog goed verpakken en inpakken.
Woont ze buiten het carnavalsgebied?quote:
Ik geloof doodslag, kan dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:03 schreef Soempie het volgende:
Welke film, TM?
Jojo, wel verstandig om dan de trein terug te nemen inderdaad.
O, ja, dat is een film met Theo Maassen geloof ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof doodslag, kan dat?
Ik denk t wel, maar ik laat de keuze over aan m'n vriendinquote:
Mocht jij de vorige keer kiezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk t wel, maar ik laat de keuze over aan m'n vriendin
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Activiteiten buiten Brabant zoeken
Straks naar Haarlem, zou eerst met de auto gaan maar de toch maar de trein want de planning is dat we ook naar de Jopenkerk gaan
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier!
De Jopenkerk is vanaf het station zo'n 15 minuten lopen op de heenweg, de terugweg duurt een krap half uur...
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mocht jij de vorige keer kiezen?
Dat dacht ik ookquote:
Bah, vervelend!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Activiteiten buiten Brabant zoeken
Straks naar Haarlem, zou eerst met de auto gaan maar de toch maar de trein want de planning is dat we ook naar de Jopenkerk gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |