of Paul Theroux?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Reisboek? Bill Bryson heeft diverse aardige geschreven, bijvoorbeeld.
Wat voor lijmprobleem? Wat wil je waarmee verlijmen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu dus een lijmprobleem.
De dubbelzijdige tape is ook in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb te veel troep.
uhm, denk zo'n beetje allesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:15 schreef Nico_S. het volgende:
@Jojo, welke reisboeken van Bryson heb je gelezen? Ik vond zelf "Neither Here nor There" en "Notes From a Small Island" erg aardig.
Mocht je de gewone witte houtlijm in huis hebben: dat werkt ook uitstekend met papier. (Papier is immers gemaakt van houtvezels.)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Foto op papier.
Het gaat gewoon de Pritt-stift worden.
Ik heb alles in het Engels. Naast de bovenstaande boeken ook "A Short History Of Nearly Everything" (aanrader!), "Notes From a Big Country" (ook goed) en "At Home" (aardig).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhm, denk zo'n beetje alles
een deel heb ik in het Engels en een deel in het Nederlands
check, check, check (nu aan het lezen)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:20 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb alles in het Engels. Naast de bovenstaande boeken ook "A Short History Of Nearly Everything" (aanrader!), "Notes From a Big Country" (ook goed) en "At Home" (aardig).
Nee, die heb ik ook niet. En ook niet zijn laatste boek over zijn jeugd: "The Life and Times of the Thunderbolt Kid".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
check, check, check (nu aan het lezen)
Ik heb allen dat boek over shakespeare en een nog zo'n verklarend boek van hem niet
PS is niet schadelijk voor fotos.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Foto op papier.
Het gaat gewoon de Pritt-stift worden.
Plastic is ook gemaakt uit aardolie, net als benzine. Maar moet je eens benzine over een CD-hoesje gooienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mocht je de gewone witte houtlijm in huis hebben: dat werkt ook uitstekend met papier. (Papier is immers gemaakt van houtvezels.)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
PS is niet schadelijk voor fotos.
Scherp hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu duimen dat het goed blijft plakken.
Klopt. Maar witte houtlijm met papier werkt naar mijn ervaring uitstekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plastic is ook gemaakt uit aardolie, net als benzine. Maar moet je eens benzine over een CD-hoesje gooien
Ach, voor André Kuipers zou het interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn Pritt-stift heeft space proof quality. Alsof ik me daar druk om maak als ik in de ruimte beland.
De mijne ook. Maar het zal inderdaad prima werkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:58 schreef wyccie het volgende:
Mijn ervaring met witte houtlijm is vooral veel geknoei.
Wat is het geworden dan?quote:Nu het cadeau nog goed verpakken en inpakken.
Woont ze buiten het carnavalsgebied?quote:
Ik geloof doodslag, kan dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:03 schreef Soempie het volgende:
Welke film, TM?
Jojo, wel verstandig om dan de trein terug te nemen inderdaad.
O, ja, dat is een film met Theo Maassen geloof ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof doodslag, kan dat?
Ik denk t wel, maar ik laat de keuze over aan m'n vriendinquote:
Mocht jij de vorige keer kiezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk t wel, maar ik laat de keuze over aan m'n vriendin
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Activiteiten buiten Brabant zoeken
Straks naar Haarlem, zou eerst met de auto gaan maar de toch maar de trein want de planning is dat we ook naar de Jopenkerk gaan
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier!
De Jopenkerk is vanaf het station zo'n 15 minuten lopen op de heenweg, de terugweg duurt een krap half uur...
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mocht jij de vorige keer kiezen?
Dat dacht ik ookquote:
Bah, vervelend!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Activiteiten buiten Brabant zoeken
Straks naar Haarlem, zou eerst met de auto gaan maar de toch maar de trein want de planning is dat we ook naar de Jopenkerk gaan
quote:
Verrek, je hebt gelijk!quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht: ik heb helemaal niet gepost
Tot nu toe ben ik niet heel erg onder de indruk van de producten van Jopen, maar misschien verandert dat door de Jacobusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie brouwerij die Jopenkerk , en lekker bier. De Jopen Jacobus is lekker
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS is niet schadelijk voor fotos.
Aan de andere kant van het Erasmuspark?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Groetjes uit Amsterdam, ik ben lekker bij mn vriendinnetjes
Het is wakker!quote:
ik was al heul wakker! Ik postte pas nádat ik met mijn lab rat bezig geweest wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is wakker!
Zojuist op het journaal dat er een verdachte is opgepakt in de ontvoeringszaak van dat kleine meisje.
Doet me denken aan de polonaise-in-bejaardentehuis-grap.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stap je in Amsterdam in de trein en denk je dat alle carnavalsvierders al in Brabant zijn stappen er een stel zatte ouderen in die in Amsterdam carnaval zijn wezen vieren. Kansloos...
quote:
Geen tukkie gedaan op de tribune?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
ABN AMRO tennistoernooi was gaafWe hadden echt bizar goede plekken, zo'n tien meter van de spelers af
Dus we hebben alles goed mee kunnen maken
Morgen bij Studio Sport en maandag bij DWDD.quote:
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen bij Studio Sport en maandag bij DWDD.
Nee hoor, tukkies doe ik alleen in bedquote:
Correctie: de kont van Federer.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, tukkies doe ik alleen in bedEn ik kan natuurlijk niet in slaap vallen met zo'n lekker uitzicht (Federer
)
Ik zat aan de zijkantquote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctie: de kont van Federer.
-edit- of zat je aan de zijkant?
Dat heb ik ook niet gezegdquote:
En op hoeveel sportsters geilt hij?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik geil best wel op veel sporters bedenk ik netFederer, Selby, Vettel, Van Persie. G. zal wel gek van me worden af en toe
Koyt vind ik té apart. Van mij moet daar hop in.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verder vandaag nog 2 andere bieren gehad
Jopen Extra stout -> niets bijzonders/ matig
Jopen Koyt -> blijft een aparte smaak, lekker
Toen maar eens gaan eten, ze zakten er aardig in
de Jacobus is een Rye Pale Ale, goede combiquote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
De Jacobus ken ik dus nog niet.
En binnenkort komt er een IPA van ze uit
Nee zegt me niksquote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegdMaar ken je de "Forever Alone"-man niet?
Huilende vrouwen
Vast een heleboel maar hij komt daar minder openlijk voor uit dan ik denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En op hoeveel sportsters geilt hij?
En andere TV-figuren. Ik noem een Katja Schuurmans vorige week
Oh, leuk leesvoer dan: http://knowyourmeme.com/memes/forever-alonequote:
Huh? Het is 0:50??quote:Vast een heleboel maar hij komt daar minder openlijk voor uit dan ik denk ikZo meteen weer Nick tegen Simon
![]()
Ik ga lezenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, leuk leesvoer dan: http://knowyourmeme.com/memes/forever-alone
[..]
Huh? Het is 0:50??
Oh, dan heb ik Katja gemistquote:
Nu op Nederland 1quote:Op zondag 19 februari 2012 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik Katja gemist
[ afbeelding ]
Zijn d'r tetten net zo episch als vorige week?quote:
Ja toch?quote:Die forever alone flashmob is wel briljant trouwens
Weinig cleavage maar ze zitten wel goed ingesnoerdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn d'r tetten net zo episch als vorige week?
Uitzendinggemist opzet.
[..]
Ja toch?
Oh, dan bewaar ik dat voor mijn zondagmiddagpretje.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weinig cleavage maar ze zitten wel goed ingesnoerd
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan bewaar ik dat voor mijn zondagmiddagpretje.
Ik vind het niet leuk om niet een week in Spanje te zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het heul niet leuk om morgen te vliegen![]()
Ja de opmerking is wel een beetje verdacht natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
inb4 "ieuw"
[..]
Ik vind het niet leuk om niet een week in Spanje te zitten
Ik koos niet voor niets deze bewoordingquote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef MaJo het volgende:
Ja de opmerking is wel een beetje verdacht natuurlijk
Ik vind het ook geen zeuren. Vliegangst = vliegangstquote:En ik weet ook dat ik niet moet zeurenMaar zie er wel weer heel erg tegenop... De berg medicijnen ligt al klaar
Het is natuurlijk maar 2,5 uur dus komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik koos niet voor niets deze bewoording
[..]
Ik vind het ook geen zeuren. Vliegangst = vliegangst
Die is in de stad dus ik zal het moeten opwarmen voor hemquote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik G was zou ik het bed maar vast op gaan warmen
De crimineel!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is in de stad dus ik zal het moeten opwarmen voor hem
Had ik eigenlijk ook wel verwachtquote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam trouwens een vriend tegen die bij Moss was geweest. Scheen erg goed te zijn geweest. G had gewoon moeten gaan
Veel plezier en truste alvastquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even mijn film afkijken ( http://www.imdb.com/title/tt1204340/ ) en dan![]()
Morgen weer een bierproeverij
En jullie veel plezier in Spanje. Doe de groeten aan Squote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Veel plezier en truste alvastIk ga zo ook mijn bed opzoeken
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jullie veel plezier in Spanje. Doe de groeten aan S
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, net even 2 uur onvrijwillig buiten mogen staan.
Oeh das niet bestquote:
Veel rook en roet in de berging en de woningen er boven. Bij mij geen schade. Wel een telefoonnummer van een agente op zak.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh das niet bestHoe is het afgelopen?
Dan valt het mee gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel rook en roet in de berging en de woningen er boven. Bij mij geen schade. Wel een telefoonnummer van een agente op zak.
Waarom zou ik anders haar nummer vragen.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan valt het mee gelukkigEn goed gedaan
Ga je haar bellen?
Mannen kunnen raar zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 03:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders haar nummer vragen.
Gelukkig niet neequote:
Ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeMaar leuk, ben benieuwd hoe het afloopt
Dat snap ikquote:
Komt goed.quote:
Yupquote:
En dan nog maanden wachten tot je de poen krijgt.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
Ik ben even gaan kijken hoeveel belasting ik terugkrijg en ik kom uit op 550 euroNu wachten tot 1 maart om te kijken of het allemaal klopt
Valt op zich wel mee. Ik doe meestal de aangifte meteen op 1 maart en dan ontvang je het in april of meiquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan nog maanden wachten tot je de poen krijgt.
Ik heb het nooit binnen 2 maanden gekregen. Gaan vrouwen voor?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Ik doe meestal de aangifte meteen op 1 maart en dan ontvang je het in april of meiHoe langer je wacht hoe langer het duurt
Doe je ook snel aangifte? Ik weet dat ik het daarom eerder krijg dan de meeste anderen. Lijkt me niet dat vrouwen voorrang krijgenquote:Op zondag 19 februari 2012 03:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit binnen 2 maanden gekregen. Gaan vrouwen voor?
Waarom geil je op Vettel?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik geil best wel op veel sporters bedenk ik netFederer, Selby, Vettel, Van Persie. G. zal wel gek van me worden af en toe
Omdat ik hem sexy vind?quote:
Gokje:quote:Op zondag 19 februari 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een telefoonnummer van een agente op zak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Prima kerel, goede coureur, maar ik zie niet echt wat er sexy aan isquote:Op zondag 19 februari 2012 03:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik hem sexy vind?Hij lijkt op G.
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gokje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Woont ze buiten het carnavalsgebied?![]()
gewoon rustig door huis gaan banjeren, worden ze vanzelf wakkerquote:Op zondag 19 februari 2012 08:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben verstandig geweest en nu al uit bed gegaandenk alleen wel dat mn vriendinnen nog een tijdje blijven maffen
Het valt mee, er is er al een half uur een opquote:Op zondag 19 februari 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon rustig door huis gaan banjeren, worden ze vanzelf wakker
Goedemorgen
Klinkt goed!quote:Op zondag 19 februari 2012 09:51 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag stoofvlees maken voor de visite
Van de andere 3 snap je het dus wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima kerel, goede coureur, maar ik zie niet echt wat er sexy aan is
quote:
Daarvan weet ik niet zo goed hoe ze eruit zien en ik had geen zin om foto's op te zoekenquote:
Hij is erg leuk inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vettel was bij topgear wel erg leuk. Maar dan meer als: aardig, grappig, vrolijk.
Van Persie weet je toch wel? Federer ook lijkt mequote:Op zondag 19 februari 2012 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvan weet ik niet zo goed hoe ze eruit zien en ik had geen zin om foto's op te zoeken
Vettel valt wel een beetje onder de sullige categorie, Selby misschien ook een beetje maar Van Persie en Federer vind ik wel echt mannen hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 12:34 schreef wyccie het volgende:
Selby was die snookeraar. Zo te zien valt MaJo op jongensachtige, ietwat sullige nerds. Ik vind Chuck (van de serie) daar ook wel wat van hebben.![]()
Van Vettel snap ik het overigens wel, Federer, v Persie en Selby niet zo.
Waarom zou ik Van Persie weten? Ik kijk nauwelijks voetbal, dus er zijn er genoeg die ik niet zou herkennenquote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van Persie weet je toch wel? Federer ook lijkt meSelby is inderdaad de snookerspeler
Je kijkt ook nooit als oranje speelt?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou ik Van Persie weten? Ik kijk nauwelijks voetbal, dus er zijn er genoeg die ik niet zou herkennen
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kijkt ook nooit als oranje speelt?Leek me dat de meesten het nationale team wel (her)kennen
Maar je ziet ze toch wel eens voorbij komen op tv ofzo? Kan me gewoon niet voorstellen dat je Van Persie niet kentquote:
Meestal is het andersom hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen kunnen raar zijnGebeurt vaak zat dat je nooit meer iets van ze hoort
Zelf nooit meegemaakt overigens
Jij sowieso want je hebt gekeken in Haachtquote:
Dus dan moet ik alle spelers maar herkennen? Nee dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij sowieso want je hebt gekeken in Haacht
Vind het gewoon apartquote:Op zondag 19 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus dan moet ik alle spelers maar herkennen? Nee dus.
Ik herken spelers meestal niet. Vind ik ook niet zo interessant
Maar bedoel je nu kennen of herkennen? Dat is natuurlijk wel een verschilquote:Op zondag 19 februari 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het gewoon apartEr zijn zat sporten die ik niet interessant vind maar de bekendste wel van ken, gewoon door studio sport en dergelijke. Nu wordt hier ook wel heel veel sport gekeken dus dan krijg je er ook wel veel van mee
Jawel hoor, maar eigenlijk alleen bij EK's en WK's. Dus zie ik die lui eens in de twee jaar voorbij komen, en lang niet altijd in close-up. Van der Wiel zou ik ook niet herkennen denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kijkt ook nooit als oranje speelt?Leek me dat de meesten het nationale team wel (her)kennen
Andere voetballers zie ik vaker langskomen. Van Nistelrooij, Van der Vaart en Kuit zou ik waarschijnlijk eerder herkennenquote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je ziet ze toch wel eens voorbij komen op tv ofzo? Kan me gewoon niet voorstellen dat je Van Persie niet kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Herkennen sowieso en de grootste sporters ook wel kennenquote:Op zondag 19 februari 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar bedoel je nu kennen of herkennen? Dat is natuurlijk wel een verschil
Familie kijkt nauwelijks sport, dus ben niet opgegroeid met Studio Sport. Ik kijk het ook bijna nooit, dus die tronies zie ik niet heel vaak de revue passeren.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het gewoon apartEr zijn zat sporten die ik niet interessant vind maar de bekendste wel van ken, gewoon door studio sport en dergelijke. Nu wordt hier ook wel heel veel sport gekeken dus dan krijg je er ook wel veel van mee
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar eigenlijk alleen bij EK's en WK's. Dus zie ik die lui eens in de twee jaar voorbij komen, en lang niet altijd in close-up. Van der Wiel zou ik ook niet herkennen denk ik
[..]
Andere voetballers zie ik vaker langskomen. Van Nistelrooij, Van der Vaart en Kuit zou ik waarschijnlijk eerder herkennenHet is ook niet erg hoor (vleesfondue) maar vind het gewoon apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Als 'ie aan het spelen is wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkennen sowieso en de grootste sporters ook wel kennen
Herken je van Persie?
Ik vond het apart dat je niet wist wat vleesfondue is, jij vindt het apart dat ik niet weet hoe Van Persie eruit ziet. Verschillende mensen hebben verschillende kennisquote:Op zondag 19 februari 2012 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook niet erg hoor (vleesfondue) maar vind het gewoon apart
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens aankleden en mijn tas inpakken, we vliegen over 4,5 uur
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het apart dat je niet wist wat vleesfondue is, jij vindt het apart dat ik niet weet hoe Van Persie eruit ziet. Verschillende mensen hebben verschillende kennis
Waarom ik het vooral apart vind is omdat ik voordat ik G. kende ook echt nooit sport keek maar de voetballers wel altijd herkendequote:Op zondag 19 februari 2012 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het apart dat je niet wist wat vleesfondue is, jij vindt het apart dat ik niet weet hoe Van Persie eruit ziet. Verschillende mensen hebben verschillende kennis
I know, wilde er gewoon nog niet aan dat ik moet vliegenquote:
Dat is wel suf ja, ik vind het gewoon een goede reden als je welke sport dan ook wil kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind de status aparte die voetbal (en schaatsen deels ook) heeft soms wel irritant. Niet kunnen/willen afspreken omdat er voetbal op tv is is helemaal geaccepteerd, als formule 1 de reden is wordt je raar aangekeken
Dat had ik nou laatst met fondue...quote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je ziet ze toch wel eens voorbij komen op tv ofzo? Kan me gewoon niet voorstellen dat je Van Persie niet kent
Grappig, bij ons wordt er vandaag ook massaal mosselen geslacht. Ik krijg een schnitzel maargoed..de rest mosselenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik nou laatst met fondue...
Vandaag eens geen Ajax, ben dat even heel erg beu.
Straks naar Volendam en daar mosselen schransen...
Jij houdt niet van mosselen?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, bij ons wordt er vandaag ook massaal mosselen geslacht. Ik krijg een schnitzel maargoed..de rest mosselen
Ik hou doorgaans niet van dingen die uit het water komen. Zeker niet als het uit zout water komtquote:Op zondag 19 februari 2012 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij houdt niet van mosselen?
Heb ze al een tijd niet gegeten, dus vond ik dit wel een goed idee. Wisselvallig weer hier, in Volendam kan je op de Dijk overal schuilen...
Dat was inderdaad dezelfde verbazingquote:Op zondag 19 februari 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik nou laatst met fondue...
Vandaag eens geen Ajax, ben dat even heel erg beu.
Straks naar Volendam en daar mosselen schransen...
Dat is wel knapquote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonmoeder was verbaasd dat ik gisteren Guidetti van Feyenoord zo snel herkendeen ik kijk niet vaak voetbal.
Jij ook de pm's?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vettel was bij topgear wel erg leuk. Maar dan meer als: aardig, grappig, vrolijk.
Veel plezier!quote:
Ik zou dat juist een kutreden vinden om een afspraak af te zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:00 schreef MaJo het volgende:
ik vind het gewoon een goede reden als je welke sport dan ook wil kijken![]()
dat kan kloppen, hij was de binnenkant aan het doenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik heb niemand zn auto zien wassen toen ik vandaag in Amstelveen was
Stond toevallig aangegeven op de voorbeeldfoto.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je dan ook opgezocht wat een latei is?
Vasowattes? Bedoel je niet gewoon vaseline?:pquote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef wyccie het volgende:
Dan denk ik gelijk aan vasodilatatie en vasoconstrictie.
Ik was er 5 minuten ofzo, een vriendin had daar gratis dr auto geparkeerdquote:Op zondag 19 februari 2012 19:08 schreef iamredleader het volgende:
Je was in Amstelveen
Maar je hebt niks gezegd
nu ben ik verdrietig
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vasowattes? Bedoel je niet gewoon vaseline?:p
Een drempel werd vroeger ook dorpel genoemd. In elk geval door mijn ouders. (Maar die komen uit de Achterhoek: mogelijk is het streekgebonden.)quote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef wyccie het volgende:
Eem drempel is voor mij heel wat anders.
Toch algemeen, kennelijk. Zie o.a. punt 6 en 7.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef wyccie het volgende:
Eem drempel is voor mij heel wat anders.
quote:
Maarmaarmaar.... Je hebt òns mooie huisje niet gezienquote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was er 5 minuten ofzo, een vriendin had daar gratis dr auto geparkeerd
Maar wat een mooie huisjes heb ik gezien
Oeps, link vergeten: http://www.encyclo.nl/begrip/Dorpelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Etcie, hardloopschoenen zijn weliswaar een stuk goedkoper dan skates, maar ook niet heel goedkoop.
Wil je goede hebben, ben je toch al gauw meer dan 100 euro kwijt.
[..]
Ik was niet meteen van plan om er zoveel aan uit te gevenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Etcie, hardloopschoenen zijn weliswaar een stuk goedkoper dan skates, maar ook niet heel goedkoop.
Wil je goede hebben, ben je toch al gauw meer dan 100 euro kwijt.
[..]
Op zich is dat ook zo, maar als je slechte schoenen hebt, gaat het ook lastiger en vind je het minder leuk. En je hebt kans op blessures.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat als ik hardlopen ook niks vind, heb ik er alsnog een hoop geld aan uitgegeven
altijd jammer, visite die niet zelf weet wanneer de op dienen te hoepelenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Nu tijd om de visite naar huis te sturen en naar bed te gaan
marktplaats een optie?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Goed, besloten dat ik zwemmen te saai vind. Even bedacht om te gaan skeeleren, en toen zag ik de prijzen van skeelers. Ik zit te denken aan hardlopen, maar geen idee of ik dat wel leuk ga vinden
.
Ik ook. Als je zo erg van die sport houdt, dan weet je vantevoren ook al dat je die afspraak uberhaupt niet moet maken.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dat juist een kutreden vinden om een afspraak af te zeggen.![]()
1 of 2 tantes van mij noemen het ook "glasdinges"quote:Op zondag 19 februari 2012 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Heb vandaag de auto van binnen gepoetst. Babybillendoekjes maken je cockpit verdomd goed schoonen daarnaast de dorpels overal, en met glassex de ramen.
Ik lees drie keer de naam. Glas sex. Wtf
Jij hebt iemand op Facebook die me aan Bracha van Doesburg doet denken.quote:
wie? Jess?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt iemand op Facebook die me aan Bracha van Doesburg doet denken.
En dorpel ken ik wel hoor.
Daar heb ik gisteren even gekeken, maar werd ik ook niet heel vrolijk van eerlijk gezegd.quote:
Dat was ik wel van plan inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik zou met zo'n mp3-coach gaan rennen.Heb ik ook gedaan en dat was voor mij ook de enige manier om niet aan het eind van de straat af te haken.
Ik vond het 's morgens vroeg voor college echt zo fijn om te zwemmen. Heerlijk rustig wakker worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan inderdaadMoet alleen even kijken of ik oordopjes heb die niet uit m'n oren vallen tijdens het rennen
Ik zat te denken aan Evy, dat is ook meteen de enige die ik ken eigenlijk.
En alleen zwemmen vind ik saaiiedereen zwemt met z'n tweeën, en praat met elkaar, niks aan voor mij
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:11 schreef Soempie het volgende:
En zwemmen is leuk.Ik zwem altijd tussen de oudjes, dus dan heb je nog gesprekjes ook. In plaats van aan de snelle kant, waar je alleen maar gespat in je gezicht krijgt.
![]()
* slome zwemmer
Fixedquote:Op maandag 20 februari 2012 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]dat je aan die kant blijft
*snelle zwemmer
Ik vind zwemmen op zich, dus gewoon baantjes trekken, best fijn maar ik word er absoluut niet moe van heb ik het idee. En als ik ga sporten wil ik toch een beetje moe wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het 's morgens vroeg voor college echt zo fijn om te zwemmen. Heerlijk rustig wakker worden.![]()
En ik heb ook dat programma van Evy gebruikt.En op den duur wil ik ook wel weer beginnen, maar dan moet er echt eerst 10 kg af, anders gaan m'n gewrichten er denk ik aan.
![]()
Voor m'n verjaardag vraag ik een zwemkaart, zodat ik dan in het weekend lekker rustig in m'n uppie kan zwemmen. Even geen Sven en Mattís.![]()
snellere zwemmerquote:
dan zwem je niet hard/ lang genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen op zich, dus gewoon baantjes trekken, best fijn maar ik word er absoluut niet moe van heb ik het idee. En als ik ga sporten wil ik toch een beetje moe worden
Uur lang, redelijk aan een stuk door. En ik kan niet snellerquote:Op maandag 20 februari 2012 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zwem je niet hard/ lang genoeg
Hoeveel had je gedaan?
Hahaha, dan zouden we naast elkaar kunnen zwemmen. Tenminste, je zou water in m'n gezicht kunnen trappelen als je voorbij komt.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
snellere zwemmer
Kan niet echt mee met de wedstrijdzwemmers, zit een beetje op het grensvlak maar dan aan de snellere kant
Mits selectief...quote:Op maandag 20 februari 2012 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en doe mij maar bevroren water icm sport
Zeg dat tegen beFrisoquote:Op maandag 20 februari 2012 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet buiten de pistes gaan bij lawine-alarm level 4 bijvoorbeeld...
Ikke!! Maar ook weer niet heel vaak.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB is geloof ik meer van de watersporten met verdampend water (of gaan er hier meer regelmatig naar de sauna?)
Dat vind ik nog ergerquote:Op maandag 20 februari 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt ook gezamelijke kleedruimtes
Dat dus...quote:
Het is tot nu toe de enige grap die ik maak over Friso en ik moet direct naar ONZ?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> ONZ voor alle flauwe grappen over slawines, skiwi's en frisio's.
Neuh, jij niet, maar die grap welquote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef Etcetera het volgende:
Het is tot nu toe de enige grap die ik maak over Friso en ik moet direct naar ONZ?
Oh gelukkigquote:Op maandag 20 februari 2012 09:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, jij niet, maar die grap wel
WTFquote:Op maandag 20 februari 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Filevrij op mijn werk gearriveerd
Er zit hier een collega snoeihard op zijn toetsenbord te rammen en fak yoe te roepen. Die kerel is echt gefrustreerd om niks. Dat, of zijn computer loopt om de vijf minuten vast, iedere dag
ik was zelf al zo wijs, maar dank jequote:Op maandag 20 februari 2012 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is te laat, TM kan ik nog waarschuwen...
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Pff vandaag helemaal alleen op de afdeling... zo saai/stil. Het is ook nog eens rustig. Morgen nog een dagje werken en dan weekend!!
Vandaag ook hè? Ik ben vrijdag vrij en de dinsdag/woensdag heb ik deze week omgedraaid.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]dinsag werken, en dan weekend, doe je goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |