Schatje, ik durf er alles op te zetten dat je nog steeds jong en naïef bent en dat je wel weer eens smoorverliefd gaat wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.
Ik was jong, naief en zonder dat ik het doorhad was ik smoorverliefd op haar.
Waar dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar daar zit een Media Markt en kan je goede moksi meti halen.
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:06:41Gezellig zingen op de cd presentatie van Patrick vd Corput in Breda! http://t.co/cQS3fCdo reageer retweet
Ja dat wel, met alle liefde.quote:
Met dank aan wolfrolfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
dank aan Heloef voor het verwijderen van de Zeroes tag!
wattefak manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:06:41Gezellig zingen op de cd presentatie van Patrick vd Corput in Breda! http://t.co/cQS3fCdo reageer retweet
Komt vanzelf terug, je gaat wel weer voor de bijlquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, met alle liefde.
Nog een hele vreemde situatie en uitleg bij het BH rek.
Jong ja, naief niet zo en smoorverliefd dat ook nog wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schatje, ik durf er alles op te zetten dat je nog steeds jong en naïef bent en dat je wel weer eens smoorverliefd gaat worden
de verkoopster dacht dat de bh voor jou was?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, met alle liefde.
Nog een hele vreemde situatie en uitleg bij het BH rek.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Die rap van Jelmer in het nummer is wel tof.
wat lekker is duurt langquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Duurt dat nummer nou eigenlijk zo lang?
ikmismijnpoesje@hotmail.com geloof ik...quote:
Nee zij ging van alles uitleggen, vond ze handig voor later.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de verkoopster dacht dat de bh voor jou was?
ikbenmijnpoesjekwijt@hotmail.comquote:
Dus tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ikbenmijnpoesjekwijt@hotmail.com
nja, kan nog van pas komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij ging van alles uitleggen, vond ze handig voor later.
Nah, ik kwam er achter hoe goedgevuld die wonderbra's niet zijn en wat voor types er allemaal waren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Hij staat nog niet, op Youtube, ik wou hem meteen nog een keer horen.
Mijn searchkwaliteiten zijn niet goed.quote:
hier de mp3 http://www.powned.tv/images/other/IKMISMIJNPOESJE.mp3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn searchkwaliteiten zijn niet goed.
Dank u, dank u.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier de mp3 http://www.powned.tv/images/other/IKMISMIJNPOESJE.mp3
SPOILER: vrijdag de 13 17-02-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind het weer een hoop blablablabla, neeeeeext please.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
het geleuter over voetbal is nu wel komisch.
niet zo zuur doen jij!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het weer een hoop blablablabla, neeeeeext please.
Neu... Ik heb ook niets met carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
zitten we al klaar voor Prins Freek den Erste?
Stiekem hoop ik dat ze zo lang door lullen dat er geen tijd meer voor is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
zitten we al klaar voor Prins Freek den Erste?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Ik heb ook niets met carnaval
Mevr Zuurtje en Mevr Pruimpje zijn ook binnen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze zo lang door lullen dat er geen tijd meer voor is.
Nee, of jij zo'n carnavalsbeest bentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Mevr Zuurtje en Mevr Pruimpje zijn ook binnen hoor![]()
Neh, gewoon mutenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Mevr Zuurtje en Mevr Pruimpje zijn ook binnen hoor![]()
IQ'tje denk ik....quote:
geen carnavalsbeest, maar verder wel een beest hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, of jij zo'n carnavalsbeest bent
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
IQ'tje denk ik....
[..]
geen carnavalsbeest, maar verder wel een beest hoor
vind je het gek met zo'n slechte, niet-lopende tekst?quote:
Dan hoef je toc hniet zo slecht te schreeuwen in de mic?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind je het gek met zo'n slechte, niet-lopende tekst?
dat hebben ze van Mariah, Aretha, en God hebbe haar ziel Whitneyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan hoef je toc hniet zo slecht te schreeuwen in de mic?
Och natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hebben ze van Mariah, Aretha, en God hebbe haar ziel Whitney
Elvis presley, Elvis Corstello, Extince, Eros Ramasotti, Etta James... Noem nog eens een paar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga me weer opgeven, kijken of het lukt.
Eric Clapton, Example, Eric Prydz, E-Street Bandquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elvis presley, Elvis Corstello, Extince, Eros Ramasotti, Etta James... Noem nog eens een paar.
Top!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Eric Clapton, Example, Eric Prydz, E-Street Band
vergeet Extince en Eminem niet! en Eefje de Visser en Elske de Wall!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Eric Clapton, Example, Eric Prydz, E-Street Band
Extince was al genoemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet Extince en Eminem niet! en Eefje de Visser en Elske de Wall!
die Smirnof hakt er behoorlijk inquote:
En Eels en Evanesence!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet Extince en Eminem niet! en Eefje de Visser en Elske de Wall!
en electric eel shock!quote:
Lil' Louis - French Kiss (original mix)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
tis wel een lesbische avond...Melissa Etheridge, De Dijk...
ik wist niet dat de kreunster al een hit heeft gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lil' Louis - French Kiss (original mix)
die dus.
Mocht je hem niet kennen, check vooral 1:53 en verder.
Is een van de meest genante platen om aan te hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist niet dat de kreunster al een hit heeft gehad
Dat heb ik lang niet gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lil' Louis - French Kiss (original mix)
die dus.
Mocht je hem niet kennen, check vooral 1:53 en verder.
Dat was de eerste, dit is Sexy Bitch volgens mij...quote:
wehehehe, ik bewaar die plaat. denken de buren ook eens dat ik een lief hebquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Is een van de meest genante platen om aan te hebben
Hij was bij mij alweer afgezakt naar de diepste krochten van mijn geheugen, vond en vind er niets aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, ik bewaar die plaat. denken de buren ook eens dat ik een lief heb
ik kende het nummer amperquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij was bij mij alweer afgezakt naar de diepste krochten van mijn geheugen, vond en vind er niets aan![]()
Ah, het origineel... Beter!
Hij mag ook best voor mij komen zingenquote:
vind ik meestal wel...alleen de 60svraag weet ik zelden.quote:
Heb ik met de 70's.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik meestal wel...alleen de 60svraag weet ik zelden.
Iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, dat schakelen met die camera...hapert de webcamstream iedere keer
dido...
ze moeten steeds schakelen naar een andere "workspace" je kan de camera's niet gewoon schakelen, omdat het in de andere studio isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, dat schakelen met die camera...hapert de webcamstream iedere keer
dido...
Venemaquote:
helderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze moeten steeds schakelen naar een andere "workspace" je kan de camera's niet gewoon schakelen, omdat het in de andere studio is
Komt er imo mee weg...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
Danny doet Whitney. what the heck? ben benieuwd!
imho ook niet slechtquote:
Ja.quote:
iddquote:
*duimt mee*quote:
is toch van Earth Wind and Fire?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga tandenpoetsen enzo en dan mijn bedje opzoeken. Freak met Venema en Ekdom lijkt me vet, maar mijn bedje lonkt iets harder
Trustenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
Nog even voor de tv hangen, moet vroeg weer op voor m'n werk![]()
Truste
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ben zeker alleen nu nog in 't topic?
welnee schatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ben zeker alleen nu nog in 't topic?
Jeuj! Ik zou eigenlijk naar bed om 1 uur, maar guess what, ik word nu weer wakkerquote:
pimping!quote:
moet wij dit interpreteren dat je al een tijd onder de lakens aanwezig was en nu pas gaat slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Hoi
Ik heb een superavond gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dus nu helemaal kapot.
Bij jullie ook alles goed?
Ik ga slapen, dag
daar wordt jij ongemakkelijk van?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Oh, tsjonge, die meid vind het dus he-le-maal niet erg dat ze omringd wordt door een bende hitsige mannen
Vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar wordt jij ongemakkelijk van?
haai haaiquote:
en daar kwam nooit een antwoord opquote:
Soort van jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet wij dit interpreteren dat je al een tijd onder de lakens aanwezig was en nu pas gaat slapen.
ach, zolang je je handjes maar boven de dekens hebt gehouden....quote:
Uhm....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zolang je je handjes maar boven de dekens hebt gehouden....
foei pino! dat mag pas na het huwelijk!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik zit klaar voor onze huisjosties!
ik verheug me meer op Flirt je Stijfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd met welke Mama Appelsap ze nu mee op de proppen komen!
volgens mij is hij 24/7 een typetje...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Ramon eigenlijk een saaie lul als hij geen typetje speelt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:14 schreef JaneDoe het volgende:
tiiimur en ráaamooooooooooooooooonn...oooopen raaaadioooo!!
Hey 3rdrockquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is hij 24/7 een typetje...
DIE LUCHT!quote:
nja, ik heb nooit zo'n last van dergelijke sentimenten. was wel ee nfijne chaos van ome Gilliam weerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hey 3rdrock
Ik vond Parnassus trouwens een toffe film!! Lekker vage Gilliam productie weerIk kreeg alleen echt een beetje wrang gevoel bij de scenes waarbij Tony ineens transformeerde naar Depp/Law/Farrell.
En ik kreeg natte ogen toen de Doctor zo op straat lag te bedelen
11/10
Bartje Arens heeft ooit iets 23 dagen op rijd gemaakt. hij verving 3wk Rabbering.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
dag 8 op de radio voor timur!
and counting...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bartje Arens heeft ooit iets 23 dagen op rijd gemaakt. hij verving 3wk Rabbering.
ja, ik heb er ook weinig van gehoordquote:
gezondheid!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
hoe zou je reageren als er een hand uit de wc zou komen? WTF!!!
maar het ligt eraan...als die hand lekker mijn ballen masseert vind ik het best...
let op! politiek incorrecte opmerking:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef JaneDoe het volgende:
toen die ma hoorde dat t om een jongen ging was t gelijk nee
goedemiddagquote:
ik denk dat die gekke Ramon Thieves en Chiefs verwartquote:
die uitleg volgde daarna jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat die gekke Ramon Thieves en Chiefs verwart
dat wil je toch wel? hij vervangt Giel ten slotte!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef Paul het volgende:
Timur had me nog gepmed of ik in de uitzending wou
ik kreeg het niet helemaal mee, maar het ging over bh's in films of series? wat een geneuzel zeg...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef CindieY het volgende:
Wat een gast, die heeft volgens mij geen idee waar ie 't over heeft
Ik ben al te vaak in z'n show geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wil je toch wel? hij vervangt Giel ten slotte!
Celine Dion!
Hij beweerde te kunnen zien wanneer een vrouw geen bh aan heeft, maar hij kwam echt met totaal onnozele dingenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kreeg het niet helemaal mee, maar het ging over bh's in films of series? wat een geneuzel zeg...
ik kan dat altijd heel goed zien!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij beweerde te kunnen zien wanneer een vrouw geen bh aan heeft, maar hij kwam echt met totaal onnozele dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan dat altijd heel goed zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
testen?quote:
shit....quote:
die vind ik best leuk eigenlijkquote:
huh? hoe luister jij dan? ik via de socialmediasite...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij ligt echt enorm voor op mij.
fijne dag!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er vandoor, hopelijk vanavond nog wat mensen tijdens Club Ajouad. Fijne dag!
Heel misschien...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er vandoor, hopelijk vanavond nog wat mensen tijdens Club Ajouad. Fijne dag!
oh, reken maar niet op mij. ik denk dat ik studio sport ga kijken en daarna komt er een goede film op Canvas: Tropa de Elitequote:
tis echt te idioot voor woorden. en toch moet ik er om lachen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:32 schreef minthy het volgende:
Ik blijf dit een dom onderdeel vinden...
Zou best willen, maar ik heb m'n handen al vol aan m'n werk...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand die piemel helpen? Volgens t Vogeltje is dat nodig...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef borisz het volgende:
http://www.musicfrom.nl/m(...)edelde-babyprak.html
Ik ben wel eens zuur over 3FM maar die column
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef borisz het volgende:
quote:Kom uit het land van Pipo de clown en Mama Loe
Het land van IOS en Go Back To The Zoo
Kom uit het land van toppertje en breezer ananas
Het land van een van rotzooi vergeven Noorderslag-tas
Kom uit het land waar Miss Montreal je oren kapot gilt
Die klinkt alsof er een speenvarken levend wordt gevild
Kom uit het land van de kwijlebabbels bij 3FM
Zij bepalen wat er scoort en noemen het creme de la creme
Kom uit het land van zenderbazen en netwerken
Het land waar we onze eigen cultuur beperken
Het land waar Bettie ooit Serveerde
Het land waar Lisa Lois Hallelujah molesteerde
Kom uit het land van, het land van Urban Dance Squad
Een band die vet was maar die 3FM vergat
Kom uit het land waar ik in 1975 geboren ben
Waar ik mijn vertrouwen in de radio verloren ben
Het land dat mee probeert te doen met de rest
Schaamteloze rip-offs gedijen hier het best
Het land van Giel Beelen - zijn grillen zijn de norm
En iedereen kruipt voor die vent als een worm
Het land waar je als gitaarband nooit scoort
maar wanneer je een softe cover speelt er helemaal bij hoort
Op het songfestival eindigen we steevast onderaan
en bands met internationale allure laten we in de kou staan
Het land waar we elke dag hopen op wat betere artiesten
Maar waar de Toppers met kutmuziek in je brievenbus piesten
Het land dat gevangen zit in 'Doe Maar Normaal'
Leer twee akkoorden en je bent hier muzikaal - allemaal
Kom uit het land waar naar Noord-Koreaans voorbeeld
de Staatsradio bepaalt wie er op de festivals speelt
Kom uit het land waar men roept dat Anouk een fenomeen is
Maar nooit van haar leven exportprodukt nummer 1 is
Kom uit het land waar Andre Hazes
Over 100 jaar in elk café nog steeds de baas is
Kom uit het land waar zelfs de arbeidsvitaminen
moesten verdwijnen, het is toch om te grienen
Kom uit het land waar al het mooie wordt verwoest
Waar godverdomme Kink FM ook weg moest
Het land dat al jaren haar credibility ziet dalen
Het land waar we alles zien verschralen
Het land waar prostitutie op de radio gewoon mag
Het land van domme housebeats op koninginnedag
Dit is het land waar ik verloren heb, bedrogen ben
Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben
Je hoort het, ik flow net zo slecht als Lange Frans
Dus waarschijnlijk krijg ik op 3FM ook wel een kans
Het is ook een heel slecht rijmpje, enig in zijn soort
Dikke kans dat je het binnenkort op de radio hoort
Ik deel mijn land met Kane, Trijntje en Di-rect
Die via de radio door de staat worden gespekt
En we houden die troep lekker zelf in stand
Want we eten dagelijks uit Wilbert Mutsaers' hand
En 's zomers staat 3FM op alle festivals
Waar een gitaarband de tent platspeelt als een stoomwals
Maar dat draaien ze niet, want dan gaat men zappen
Dus gaan ze de luisteraar liever met kleuter-hiphop neppen
Intussen staat Peter Pan Speedrock een tent te slopen
maar denk je dat die door 3FM één CD verkopen?
Dit is voor 3FM, ik hoop dat het ooit beter wordt
Man o man, wat doen jullie echt talent te kort
Ik heb zojuist waardevolle minuten van mijn leven verspild. Ik begrijp zure mensen niet, hoe kun je zo door het leven gaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef borisz het volgende:
paul, je wordt ook gementioned!!quote:Het land van Giel Beelen - zijn grillen zijn de norm
En iedereen kruipt voor die vent als een worm
Dat wel ja, maar dat optreden was gewoon epischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef themauster het volgende:
Vind het wel een lekker nummer hoor dat Hangover
Ow ik kijk niet naar The voice zou het dus niet wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dat optreden was gewoon episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |