Schatje, ik durf er alles op te zetten dat je nog steeds jong en naïef bent en dat je wel weer eens smoorverliefd gaat wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.
Ik was jong, naief en zonder dat ik het doorhad was ik smoorverliefd op haar.
Waar dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar daar zit een Media Markt en kan je goede moksi meti halen.
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:06:41Gezellig zingen op de cd presentatie van Patrick vd Corput in Breda! http://t.co/cQS3fCdo reageer retweet
Ja dat wel, met alle liefde.quote:
Met dank aan wolfrolfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
dank aan Heloef voor het verwijderen van de Zeroes tag!
wattefak manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 23:06:41Gezellig zingen op de cd presentatie van Patrick vd Corput in Breda! http://t.co/cQS3fCdo reageer retweet
Komt vanzelf terug, je gaat wel weer voor de bijlquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, met alle liefde.
Nog een hele vreemde situatie en uitleg bij het BH rek.
Jong ja, naief niet zo en smoorverliefd dat ook nog wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schatje, ik durf er alles op te zetten dat je nog steeds jong en naïef bent en dat je wel weer eens smoorverliefd gaat worden
de verkoopster dacht dat de bh voor jou was?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, met alle liefde.
Nog een hele vreemde situatie en uitleg bij het BH rek.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Die rap van Jelmer in het nummer is wel tof.
wat lekker is duurt langquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
Duurt dat nummer nou eigenlijk zo lang?
ikmismijnpoesje@hotmail.com geloof ik...quote:
Nee zij ging van alles uitleggen, vond ze handig voor later.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de verkoopster dacht dat de bh voor jou was?
ikbenmijnpoesjekwijt@hotmail.comquote:
Dus tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ikbenmijnpoesjekwijt@hotmail.com
nja, kan nog van pas komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zij ging van alles uitleggen, vond ze handig voor later.
Nah, ik kwam er achter hoe goedgevuld die wonderbra's niet zijn en wat voor types er allemaal waren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Hij staat nog niet, op Youtube, ik wou hem meteen nog een keer horen.
Mijn searchkwaliteiten zijn niet goed.quote:
hier de mp3 http://www.powned.tv/images/other/IKMISMIJNPOESJE.mp3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn searchkwaliteiten zijn niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |