Baasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Laurent zijn escapades zijn anders wel de moeite hoor...
Ze hebben echt niets te melden als ze 85000 foto's van een ziekenhuisgevel maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
hier nog wat foto materiaal van reuters http://news.daylife.com/s(...)site=daylife&q=friso
Bedoel je daar mij mee? Waarom doe je zo gemeen? Ben ik niet zo gewoon van jou...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
Hahahahahaha en die dansmarieke 3.0 doet vrolijk mee?
Petje af dat je met de jeugd mee gaat met je haten op. Komop man, dat zeiden we in 1963 toch niet yvonnequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]Ik kan meelezen achter de schermen en zie dat ze hard aan het werk zijn en ook afhankelijk zijn van andere bronnen, dus niet haten op de FP
Mijn idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze hebben echt niets te melden als ze 85000 foto's van een ziekenhuisgevel maken.
Neuh. Jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ben jij in een narrige bui vandaag?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Jij?
Ik vind het een bak dat de grootste zuurtjes over de Nederlandse politiek gewoon een stel Vlaamse potten blijken te zijn die zich helemaal niks interesseren voor Belgie. En dan ook meteen benoemde helden zijn op een Nederlands forum alleen al omdat ze het nieuws over Friso volgen.
Mag ik lachen? Mag het?!
en zo hoort het.Lekker belangrijk dat 1 of andere vent wat overkomt tijdens de wintersport. Shit gebeurt iedere dag bij normale mensen en daar hoor je niks over. En dat rutte zegt dat nederland mee leeft... bitch pleasequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
neuh, niet echt
http://www.nytimes.com/
Heeft nog niets op de voorpagina
www.cnn.com vindt de mislukte aanslag op het congres en basketbal belangrijker
www.granma.cu
op cuba vinden ze het vn debat over syrie en de 500 Taserdoden brekend nieuws
http://www.faz.net/
heeft het over het terugtreden van de Bundespresident
Die drugs van jou is niet goed hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Jij?
Ik vind het een bak dat de grootste zuurtjes over de Nederlandse politiek gewoon een stel Vlaamse potten blijken te zijn die zich helemaal niks interesseren voor Belgie. En dan ook meteen benoemde helden zijn op een Nederlands forum alleen al omdat ze het nieuws over Friso volgen.
Mag ik lachen? Mag het?!
Marie30 komt nooit in POL en NWS zo te zien, Supertuxxxx ook niet en is dat wel een Belg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Jij?
Mag ik lachen? Mag het?!
Ik ben helemaal geen Belg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Marie30 komt nooit in POL en NWS zo te zien, Supertuxxxx ook niet en is dat wel een Belg?
Ah, dus het boeit je wel?quote:
couldn't -.-quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:32 schreef Re.active het volgende:
[..]
en zo hoort het.Lekker belangrijk dat 1 of andere vent wat overkomt tijdens de wintersport. Shit gebeurt iedere dag bij normale mensen en daar hoor je niks over. En dat rutte zegt dat nederland mee leeft... bitch please
i could care less...
Ja dat dus. Ik vrees dat Staal een sherrietje teveel op heeft.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik vrees dat Staal een sherrietje teveel op heeft.
Nee hoor. Het viel me gewoon op. En Marieke is wel Vlaams.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik vrees dat Staal een sherrietje teveel op heeft.
Verwar jij me niet met iemand anders? Want ik kom meestal alleen bij grote gebeurtenissen meeposten in nws. Ik heb verschillende accounts op Belgische sites waar ik het nieuws volg, vandaar... En ik denk niet dat ik al ooit 1 comment in POL geplaatst heb. En hoezo held? Ik snap hier echt niets van... En Vlaamse pot, bedoel je daar lesbienne mee? Ik snap hier werkelijk niets van... Leg uit aub.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh. Jij?
Mag ik lachen? Mag het?!
david mitchellquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef oompaloompa het volgende:
omdat ik te laat was een leuke rant over mensen die could care less zeggen
Ja ik ben Vlaams, heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. En nu? Leg het eens uit. Te veel drugs, booze of ben je gewoon een zeikstraal?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee hoor. Het viel me gewoon op. En Marieke is wel Vlaams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |