Printscreen, in paint opslaan en uploaden op tinypic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe doe ik een screenshot van een banner? Rofl!
http://nl.tinypic.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Uploaden.![]()
* krakkemieke zoekt naar een cursus.
Gewoon bladeren in je documenten uploaden en de link plaatsen? Zo moeilijk is het niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt. Ooit ga ik het durven!
Bellefleurquote:
En intussen geen enkele aandacht voor ander belangrijk nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
Wat leuteren alle Clavans van de wereld toch in de praatprogramma's ...
Afwachten toch en vingers crossed op goede afloop voor Friso.
quote:
Ja, ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En intussen geen enkele aandacht voor ander belangrijk nieuws.
quote:De openingsceremonie van het carnaval
in Maastricht wordt morgen versoberd in
verband met het ongeluk van de prins.De
symbolische sleuteloverdracht waarbij
burgemeester Hoes Maastricht overdraagt
aan prins Carnaval draagt "een poverder
karakter".Enkele ministers die erbij
zouden zijn,hebben afgezegd.
Neem je pillen in en ga slapen!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
![]()
B. vond de film geloof ik een beetje eng. Ze ging net met alle lichten aan en met de deur open plassen en ik moest erbij blijven.
Ik ook niet, want wie wil Federer nou zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ieder jaar zeggen alle grote namen af voor het ABN tennistoernooi en nu is dit jaar toch Federer gekomen en hebben een paar tennisvrienden hem gezien. Ik ben niet jaloers
Wen er maar aan. Je bent nog jong en ik hoop dat je alleen maar moet wennen aan oude mensen die doodgaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Hakt er toch in als een semi-bekende Velsenaar er tussenuit piept.. Nog geen zeventig, twee kleinkinderen, gezond maar dan besluit het hart toch er mee op te houden. Zijn uitvaart was vandaag.
Ja Boor, dan is het ineens heel dichtbijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Hakt er toch in als een semi-bekende Velsenaar er tussenuit piept.. Nog geen zeventig, twee kleinkinderen, gezond maar dan besluit het hart toch er mee op te houden. Zijn uitvaart was vandaag.
Vooral een van de zoons heb ik beter leren kennen dit jaar.
Ja, maar dit was weer een gevalletje veel te vroeg en helemaal niet verwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je bent nog jong en ik hoop dat je alleen maar moet wennen aan oude mensen die doodgaan.
Dat was een betere reactie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Boor, dan is het ineens heel dichtbij
Jamaar... dat kan allemaal zomaar gebeuren en zo verongelukte mijn zus ook zomaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar dit was weer een gevalletje veel te vroeg en helemaal niet verwacht.
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Paar jaar geleden, toen ik 'alleen' woonde (in de week dat de jongetjes bij hun vader waren) keek ik ook geen enge dingen.. en dan nog leed ik aan achtervolgingswaanzin en moesten vaak alle lichten aan als ik naar boven ging of zo. Heel irritant als je dat hebt
Wat ik dan niet eng vond is snachts na het stappen in mn eentje naar huis fietsen of lopen door een donker stuk buurt/park (nog steeds niet)
Denk eens na, het zijn films! Het is niet waar hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb hetzelfde
Maar ik hoef alleen maar te denken dat er een eng figuur uit een film op de hoek staat en ik durf al niet meer daar naartoe, zo irritant. Ik onthou het dus te erg... voor het meisje uit The Ring ben ik doodsbang.
Alsjeblieft nu niet iemand een plaatje gaan posten van dat meisje want ik slaap de eerste nachten echt niet meer en das niet leuk.
Helpt niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Denk eens na, het zijn films! Het is niet waar hoor!
Klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helpt niet!
Welterusten Krak! Ik ben nog ff 'de Pfaffs' aan het kijken
En eindelijk een duidelijke (en lieve) mail teruggekregen betreft Roland Garros. Ik heb er nu weer helemaal zin in.
Woensdag om 17u met de TGV naar Parijs, met de metro naar hotel.
Donderdag een dag op de 'buitenbanen' van Roland Garros.
Vrijdag een dag op de 'buitenbanen' + een kaartje voor Suzanne Lenglen (hoofdstadion).
Zaterdag een dagje Parijs en eind van de middag terug naar Schiphol.
En nu kan ze de eerste uren niet meer slapen omdat jullie haar wakker hebben gemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef Sarabi het volgende:
Oops toen stonden we zonder sleutel voor de deur.
Dus mijn moeder is nu ook wakker........
Toch altijd wel leuk om sleutels nog af te geven aan moeders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef Sarabi het volgende:
Oops toen stonden we zonder sleutel voor de deur.
Dus mijn moeder is nu ook wakker........
Dat weet ik nog niet, precieze data weet ik alsnog niet. Net voor Pasenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt best leuk.
Op welke vrijdag is dat? De eerste of de tweede vrijdag?
Ik kreeg alleen mailtjes met rekeningen van kaartjes die waren betaald en ik kon zelf niet uitvogelen wat het was want ik ben nog nooit daar geweest en de rest wel. Ik vond het stom dat de 'regelteef' van de club, aan wie ik meermalen heb aangegeven een uurtje af te willen spreken, telkens niet kon en ik wel ondertussen mailtjes bleef krijgen tot ik het bos niet meer zag. Dus toen een ietwat geirriteerde mail uitgegooid en een lieve mail teruggekregenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef Bluezz het volgende:
SaarIs ze 'not amused' je moeder?
Nou dat klinkt beter dan het eerdere mailtje qua tennis FFT.
quote:
Kan opzich wel begrijpen dat ie voor of tijdens zn solli's nog niets wil vertellen. Solliciteert hij voor een functie wel bij jullie?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Het is allemaal about communicatie
Vandaag ook.... er is een flinke re-reorganisatie gaande in de lagen boven mijn functie.
De hele week hoor ik geouwehoer in de wandelgangen. Ik gooi er 1 mailtje uit vanmiddag naar 1 van onze 2 zorgmanagers die ook moesten solliciteren op een nieuwe functie.
Uurtje later komt ie het nieuws melden waar iedereen op zat te wachten.... je kan wel wachten tot het nieuws naar jou toe komt, maar ik zit er tegenwoordig net ff iets eerder bovenop en dat werkt veel beter merk ik.
Ik moet toch ergens mijn reservesleutel laten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch altijd wel leuk om sleutels nog af te geven aan moeders.
In mijn geval was het altijd andersom: kinderen kregen sleutels van ouderhuizen.
Lekker handig idd ja....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Als je bij ons niet aan de bel trekt, hoor je iets toevallig of gewoon een week of 2 naderhand via andere poli's die er geen reet mee te maken hebben
Ja hij is aangenomen in een soortgelijke functie bij ons, maar met andere taken en een heel andere poli erbij.
Ik ben ook vrij en rolde om 7:10 uit bedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:09 schreef MissHobje het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhh
Alweer ffkes aan het werk, saai enzo en bummer want ik was dus vrijnouja morgen nog 1 daggie vrij
hehe dat sucks helemaal maar dan heb je de hele dag nog voor leuke dingenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij en rolde om 7:10 uit bed
Goedemorgen dan maar!
Misschien bezig met de hoge energie prijzenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:00 schreef Stereotomy het volgende:
Moggeuh
Ik droomde dat ik op een druk busstation in een Centraak Europees land de weg naar het vliegveld aan het vragen was![]()
Ik moest een bus hebben die op LPG reed, die gingen allemaal naar het vliegveld.
ff douchen
Vanaf 12uquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe laat ook alweer (baal nu helemaal)
CITROEN TIJM CAKEquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ga vanavond naar vrienden. Wat zal ik maken? Een citroen-tijm-cake of een chocolade-guinness-taart?
Citroen tijm cake it is!quote:
lekker, enne receptje gaarnequote:
Ojee? hoop dat er niets aan de hand is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Even wachten tot Anna uit de MRI is (wist niet dat ze die op zaterdag deden) en dan maar door naar Groningen.
Wat doet ze daarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Even wachten tot Anna uit de MRI is (wist niet dat ze die op zaterdag deden) en dan maar door naar Groningen.
quote:
Tintelende handen. Niets kunnen vinden door de neuroloog. Zenuwen waren ok. Dus ze wilde dit ook nog weten, om er achter te komen.quote:
Check je Facebookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker, enne receptje gaarneik wil ook maken straks
dem zo;n trek in nu
Welke was dat? Die nieuwe Ratklip?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
![]()
B. vond de film geloof ik een beetje eng. Ze ging net met alle lichten aan en met de deur open plassen en ik moest erbij blijven.
Tja, voor nieuws moet je nu echt niet meer bij het Journaal zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En intussen geen enkele aandacht voor ander belangrijk nieuws.
Wanneer wel danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, voor nieuws moet je nu echt niet meer bij het Journaal zijn
Ja. Ik ben nu wel een beetje klaar met die plaatjes-onzin op Facebook en zoquote:
Jawel! En voor veel mensen een hele zure helaas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker handig idd ja....
Reorganisatie is dus geen bezuiniging bij jullie? Gelukkig maar.
Ik scroll ze altijd heul snel door hier en kijk vaak niet eensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu wel een beetje klaar met die plaatjes-onzin op Facebook en zo
Mijn favoriet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef LieLie het volgende:
Zo, tweede taart in de oven, straks de LLMP nog maken
Gezellig feessie voor zo julliequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik scroll ze altijd heul snel door hier en kijk vaak niet eens
Dat spel van Isa laat ik maar ffEn Hobbs, werken als je vrij bent
Zo ff douchen, boskippies en richting Rijswijk, de verjaardagen vieren van L & F met een WiFikado voor hun nieuwe TV
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:48 schreef LieLie het volgende:
Zo, tweede taart in de oven, straks de LLMP nog maken
Nee! Koffie met de krantquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef MissHobje het volgende:
Iedereen aan het bakken geslagen!
Picsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:30 schreef LieLie het volgende:
Mijn appel-mascarponetaart is echt een beauty
Ja, tof he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow, het is een enorme roos geworden![]()
Cadeaujacht geslaagd btw
Ja ik hoop dat je het leuk vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, tof he?zonde om hem morgen aan te snijden
Oeh, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
What een beauty.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet deze even delen; een kennis van me post een plaatje van zijn carnavalspak.
Spoiler want best ranzig hahaGadver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gigantisch gebrek aan goede smaak.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Gelukkig blijft het een Nederlandse commerciële sport en worden de sponsorbelangen daarvan goed door de (Nederlandse) juryvoorzitter beschermd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:44 schreef borisz het volgende:
Nou het schaatsen blijft nog spannend dit weekend. Gelukkig geen DSQ voor Kramer.
Spoiler want best ranzig hahaHad je niet hoeven delen, niet eens leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat je het leuk vindtAnders neem ik het weer mee, vind het zelf best leuk namelijk
Wat denk je dan met carnaval te zien? Allemaal bloemen en tiara's?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Gadver!
Wat een gigantisch gebrek aan goede smaak.
1 van de vele redenen waar om carnaval niet aan mij besteed is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis echt Brabants/Limburgs en verbaas me ieder jaar weer over de nieuwste 'creaties'.
Maar ja, daar is het carnaval en hier niet.
Komt vast goed!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar het is wel meer iets voor jou hoor, dus ik hoop gewoon maar dat het niet mee terug hoeft![]()
Er zijn gewoon ook leuke outfits hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Stelletje zuurpruimen, het staat in een spoiler. Je hóeft er niet naar te kijken.
Maar ja, ik vind het wel lollig. Heeft niks met smaak te maken.
Met carnaval serieus doen is het foutste wat er is.
Dat vind ik wel een goeiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt vast goed!
M'n moeder smste al 'je hebt niks bedacht, dus nu bedenken we zelf iets. En dan morgen niet zeggen dat je het niet wilt hebben!'
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Stelletje zuurpruimen, het staat in een spoiler. Je hóeft er niet naar te kijken.
Maar ja, ik vind het wel lollig. Heeft niks met smaak te maken.
Met carnaval serieus doen is het foutste wat er is.
Hear hearquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het heeft alles met smaak te maken juist, maar goed. Dat smaken verschillen wisten we al..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef borisz het volgende:
In goed overleg besloten om iedere week naar de slager te gaan.Dan maar een stukje fietsen of bussen
. maar qua vleeswaar ga je er zo op vooruit
. Ook voor normaal vlees trouwens
. Dan maar iets minder vlees, maar kwalitatief is het echt een stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat vind mijn vriend dan weer niet zo leuk
Definieer "jullie"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:27 schreef borisz het volgende:
Maar bij jullie is de WDR ook de best bekeken zender.
Spoiler want best ranzig hahaDat is niet die vriend van je zelf toch? Dit is al een heel oud plaatje namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom weet ik dat?![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga meer voor dit soort kostuumsVolgens mij staat dat jou echt enig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat vind mijn vriend dan weer niet zo leuk
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou reuzequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat jou echt enig!
Fantastisch, heel mooiquote:
ik blijf ook binnen de komende dagen nouja heen en weer naar werkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder mij is het helemaal niet leuk
Blokker!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef AnneX het volgende:
Waár halen jullie de bakjes om in te vriezen en evt. ontdooien in de magnetron?
Bij de chineesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:51 schreef AnneX het volgende:
Het idee van pompoensoep heb ik laten varen, want de pastinaak blijkt veel.
En de vriezer is vol en bakjes te weinig.
Waár halen jullie de bakjes om in te vriezen en evt. ontdooien in de magnetron?
Dan val ik terug op dear old Kay http://www.kayotic.nl/blog/kays-pumpkin-curry
Overigens is het seizoen pastinaak en pompoen nog hooguit twee weken,
hoorde ik in de landwinkel gister.
Steerke!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder mij is het helemaal niet leuk
Wow, Lie! Prachtige taart zegquote:
Ja, dat ziet er smakelijk uit. Ik heb net volop boodschappen gedaan; markt slager slijter en bakker. Nu nog even naar de supermarche voor de rest. Maar ik ga pas als dat stomme carnaval hier voorbij getrokken is.quote:
dit is Rory, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is niet die vriend van je zelf toch? Dit is al een heel oud plaatje namelijk.
Waarom weet ik dat?
Volgende keer voor noodgevalllen én je mag bijna naar huisquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef minilot het volgende:
Meeeeeh. Ik stik van de honger en ik zit op kantoor en ik heb niks bij me en er zit niks in de koelkast en ik heb geen geld bij me om iets te bestellen! Meeeeeeeh.
Bij schoonoudersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, stoofvlees staat in de ovenen door de noeste arbeid in de keuken heb ik het eindelijk warm gekregen. Mezelf net ook nog eens 2 chuncks voor mijn armband cadeau gedaan
beetje zelf-verwennerij moet toch kunnen
Wat eten jullie?
Om zeven uur pas.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgende keer voor noodgevalllen én je mag bijna naar huis
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef LieLie het volgende:
Bij mijn oma's langsgeweest trouwens, en bij de schoonopa (daar waren heul veul lammetjes).
Van mijn niet zo aardige oma niks gekregen, ze zei: 'als je je diploma hebt kom je nog maar een keertje langs'. Staaltje emotionele gijzeling
Ze wil gewoon dat ik nog een keer kom. Als ze nou een beetje aardig en gezellig was deed ik dat misschien ook vakerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]want je bent morgen niet jarig?? Wat raar zeg..
Gezelligquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ik nog een keer kom. Als ze nou een beetje aardig en gezellig was deed ik dat misschien ook vakerZe was mij aan het uitfoeteren omdat m'n vader al zo'n tijd niet was geweest
Ik belde hem daarna om te zeggen dat ie uit de gratie was: " Ach, een grote erfenis is er toch niet te halen".quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik belde hem daarna om te zeggen dat ie uit de gratie was: " Ach, een grote erfenis is er toch niet te halen".
[..]
Ik belde hem daarna om te zeggen dat ie uit de gratie was: " Ach, een grote erfenis is er toch niet te halen".
[..]
Dat is zuurquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef minilot het volgende:
Meeeeeh. Ik stik van de honger en ik zit op kantoor en ik heb niks bij me en er zit niks in de koelkast en ik heb geen geld bij me om iets te bestellen! Meeeeeeeh.
Doordachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat ik nog een keer kom. Als ze nou een beetje aardig en gezellig was deed ik dat misschien ook vakerZe was mij aan het uitfoeteren omdat m'n vader al zo'n tijd niet was geweest
[..]
Ehm, maakt dat wat uit dan? Nooit gemerkt iigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Giet je er een scheutje olijfolie bij?
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom kookt mijn pasta ál-tijd over?
Fabeltje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Giet je er een scheutje olijfolie bij?
Ik beweer maar gewoon altijd dat het dan lekkerder wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Al beken ik ook dat het soms mis gaat.
de hittebron eerder temperen (gas lager) of minder water in de pan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom kookt mijn pasta ál-tijd over?
Zag ik bij Born2Cookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm, maakt dat wat uit dan? Nooit gemerkt iigEn nee, inmiddels doe ik dat niet meer aangezien het niet zo veel nut heeft verder. Voor ik dat wist wel, toen kookte het ook altijd over
Ik neem het me altijd voor, maar het gaat toch iedere keer weer misquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:56 schreef z80 het volgende:
[..]
de hittebron eerder temperen (gas lager) of minder water in de pan.
Ik kan je wel helpen morgen he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef LieLie het volgende:
Zalm/avocado-wraps: nu al maken of morgen? Morgen niet zoveel tijd voor, maar het moet ook niet bruin en snutterig worden
Dealquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen morgen he..Ik zou het op het laatst doen iig.
Djahé, ketoembar, laos, beetje kurkuma voor de kleur.. vers pepertje of wat sambal. Dat zijn denk ik wel de belangrijkste kruidenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
*binnentuimelt
Iemand tips qua nasikruiden? Mijn geheugen laat me in de steek
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat dietisten niet perse heel slank zijn, maar als ik naar de dietist zou moeten die nu bij Kassa is zou ik toch wel heel erg aan haar advies gaan twijfelen.....
Die aan tafel in de studio???? Die is toch niet dik?? Of was er nog een in beeld?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat dietisten niet perse heel slank zijn, maar als ik naar de dietist zou moeten die nu bij Kassa is zou ik toch wel heel erg aan haar advies gaan twijfelen.....
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die aan tafel in de studio???? Die is toch niet dik?? Of was er nog een in beeld?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Djahé, ketoembar, laos, beetje kurkuma voor de kleur.. vers pepertje of wat sambal. Dat zijn denk ik wel de belangrijkste kruiden
Oh en als je het hebt: trassi!
Nee niet die aan tafel nuquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die aan tafel in de studio???? Die is toch niet dik?? Of was er nog een in beeld?
Ah, ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee niet die aan tafel nu
Net in het filmpje die had echt eerder maat 52 dan 42
Dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]thanks, ben de ketoembar dus vergeten Trassi heb ik dan weer wel.
Niet goed opgelet dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee niet die aan tafel nu
Net in het filmpje die had echt eerder maat 52 dan 42
quote:
En volgens de italianen totale onzin!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een man die durft te zeggen dat het lekkerder is uit een pakje
Gelukkig zegt hij dat verder nergens over.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een kookboekje voor hem besteld.
"Koken met Karin" zonder pakjes en zakjes.
quote:
Volgens de Duitsers Quatschquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volgens de italianen totale onzin!
Jup en supersimpel qua lezen dus prima voor hemquote:
Ook leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Den som draeber is op, nu door met Varg Veum![]()
Heb je alle Wallanders al af?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook leuk.![]()
We hebben alle Scandi-series wel al gehad en wachten op nieuwe.
Yups.Wallander, Winter, Varg Veum, Irene Huss.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je alle Wallanders al af?
Wij zijn ook een heel eind ja, nog een paar Winters en Van Veeteren liggen te wachten.
Is niet de beste serie door de setting (geen bestaande stad, beelden komen uit meerdere steden, oa Amsterdam), maar de verhalen zitten wel goed in elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, Van Veeteren nog niet. Even kijken of ik die kan binnenhalen.
Sherlockquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:19 schreef borisz het volgende:
Dat was Merlin S4. Toch redelijk snel alle vier de seizoenen er doorheen gejast.
Nu verder met de tweede ep van Sherlock
Ohja Huss moeten we ook nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.Wallander, Winter, Varg Veum, Irene Huss.
Btw: hebben jullie alle afleveringen Wallander gezien?? 26 stuks oid?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.Wallander, Winter, Varg Veum, Irene Huss.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Btw: hebben jullie alle afleveringen Wallander gezien?? 26 stuks oid?
Wat???quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je alle Wallanders al af?
Wij zijn ook een heel eind ja, nog een paar Winters en Van Veeteren liggen te wachten.
Ja, heb ik gezien, maar zo vaak heb ik B&G niet over wallanders gehoord, dus ik vroeg me af of ze ze idd wel allemaal gezien hebben. Er is nl ook een BBC versie, dat zijn er maar 6 geloof ik.quote:
BBC versie en daarna de Scandinavische versie allemaal gezien. Alle 26.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:25 schreef TAV74 het volgende:
Ja, heb ik gezien, maar zo vaak heb ik B&G niet over wallanders gehoord, dus ik vroeg me af of ze ze idd wel allemaal gezien hebben. Er is nl ook een BBC versie, dat zijn er maar 6 geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
BBC versie en daarna de Scandinavische versie allemaal gezien. Alle 26.
Heb net op MP een bod uitgebracht op de originele box van Van Veeteren. Kijken of ze happen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
dan ben je idd aardig klaar afgezien van Van Veeteren.
Laatste 3 minuten gezien en daar spatte de liefde wel af zegquote:
Ja Ik Vertrek was weer hilarischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vertrek was weer leuk
En wat is het dieettopic toch ergEigenlijk ook leuk
![]()
Oh je moet hem echt ffies een keer terugkijken, het gonste werkelijk van liefdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laatste 3 minuten gezien en daar spatte de liefde wel af zeg
Weet nog niet of ik dat wel aan kanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh je moet hem echt ffies een keer terugkijken, het gonste werkelijk van liefde
Zo, daar kun je even mee vooruitquote:
Kunnen we tenminste even langs om te proeven zonder dat het direct op isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef TAV74 het volgende:
q0
[..]
Zo, daar kun je even mee vooruit
Hoeft niet vandaagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik dat wel aan kan
Zo. Je bent wat van planquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
Paar whiskietjes besteld:
Glenfarclas 105 Liter 60,0 %
The Glenlivet 16 yrs Nadurra Cask Strenght 53,0%
Glencadam 10 yrs 46,0 %
Daar was ik al achterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
De fles heet zo:
http://www.whiskysite.nl/nl/Glenfarclas/Glenfarclas-105-Liter
Als er teveel van dat soort eetstoornissen rondlopen besluit ik altijd maar weer een tijdje weg te blijven, want om nu constant op mijn handen te gaan zitten is ook zo watquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vertrek was weer leuk
En wat is het dieettopic toch ergEigenlijk ook leuk
![]()
Ik heb er weinig van meegekregen, maar wat ik heb gelezen geeft mij het idee dat mevrouw al die aandacht wel lekker opwindend vindt, maar van enige integriteit is totaal geen sprake. Verder heeft dat echtpaar volgens mij nog nooit van 'medisch beroepsgeheim' gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef AnneX het volgende:
Vanavond ook weer gekeken naar ik vertrek.
Nag -nag-nag.
Verder ben ik best benieuwd naar de mening van Dude over de suffe
redenatie van Jannie Koelewijn in de nrc. om zich vrij te pleiten.
"Ik ben journalist en moet alles kunnen melden wat ik belangrijk vind dat men dat weet."
Linkhttp://www.bnr.nl/?servic(...)5558&audioId=1445563
Meneer was hgl Neuro dus je mag aannemen van welquote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van meegekregen, maar wat ik heb gelezen geeft mij het idee dat mevrouw al die aandacht wel lekker opwindend vindt, maar van enige integriteit is totaal geen sprake. Verder heeft dat echtpaar volgens mij nog nooit van 'medisch beroepsgeheim' gehoord
Ik weet ook niet alles, maar de dingen die ik daar lees en hoe ze over elkaar heen vallen met viva-wijsheden, heb ik mn buik alweer overvolquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Als er teveel van dat soort eetstoornissen rondlopen besluit ik altijd maar weer een tijdje weg te blijven, want om nu constant op mijn handen te gaan zitten is ook zo watZe luisteren toch niet en inzien dat ze verkeerd bezig zijn doen ze toch niet op een internetforum; dat moet hun omgeving proberen duidelijk te maken. Maar goed, die ene dame heeft een vriend die volgens mij het liefst heeft dat ze op een appeltje en peentje de dag doorkomt.
Ik vind het dat topic een héle slechte omgeving om jezelf een nieuw eetpatroon aan te leren, eigenlijk. Zit echt soms te tandenknarsenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er teveel van dat soort eetstoornissen rondlopen besluit ik altijd maar weer een tijdje weg te blijven, want om nu constant op mijn handen te gaan zitten is ook zo watZe luisteren toch niet en inzien dat ze verkeerd bezig zijn doen ze toch niet op een internetforum; dat moet hun omgeving proberen duidelijk te maken. Maar goed, die ene dame heeft een vriend die volgens mij het liefst heeft dat ze op een appeltje en peentje de dag doorkomt.
Ik weet niet in hoeverre een echtgenoot van een medicus ook onder beroepsgeheim valt?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Verder heeft dat echtpaar volgens mij nog nooit van 'medisch beroepsgeheim' gehoord
Je neemt aan dat het binnenshuis blijft.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een echtgenoot van een medicus ook onder beroepsgeheim valt?
Ik hoor van B. regelmatig bepaalde zaken waarvan ik denk dat ik ze maar beter niet kan openbaar maken, maar zelfs B. heeft volgens mij geen beroepsgeheim.
Gisteren nog een verhaal m.b.t. de zelfdoding van Anil Ramdas wat ze van een arts hoorde.
Is B. dan fout het mij te melden of is die arts eigenlijk fout om het haar te vertellen?
Vanavond nog even langsgereden omdat de reclame ervoor overal nog hangt. Blijkt dus gewoon echt nog steeds dicht te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef borisz het volgende:
Mr tapas in de haven.
Nou ja niet meer dus
Website is inmiddels wel uit de lucht.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond nog even langsgereden omdat de reclame ervoor overal nog hangt. Blijkt dus gewoon echt nog steeds dicht te zijn.
Goed van jullie, maar idd die taxi toestanden zijn overall vreselijk geregeldquote:Op zondag 19 februari 2012 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Nog veel plezier dan FFT!![]()
Ik moet even stoom afblazen hoor! Partner van een mevrouw in een scootmobiel moet naar de spoedhulp en dan wil je wel mee. Het is verdorie je man. Maar dan moet je thuis dus eerst 2 uur wachten op de enige taximaatschappij met busjes. Twee uur!!! Uiteindelijk dus aangekomen, man lag al opgenomen en dus kan ze alleen weer naar huis terug. Ik bel de betreffende taxi-centrale: nee sorry, wij rijden maar tot 1 uur. Nog een prettige nacht![]()
Diverse andere bedrijven gebeld: geen van allen kan een scootmobiel meenemen. Ja, sorry, daaaag!![]()
Enige inzet is nergens te bespeurenUiteindelijk hebben we hier een kamer + bed voor mevrouw geregeld; je moet toch wat hè.
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 02:03 schreef golfer het volgende:
Maar Isa? Heb jij een beroepsgeheim moeten ondertekenen?
Goedkoopste aanbieder krijgt contract; kwaliteit maakt niets uit; mensen zijn er van afhankelijk en op service wordt het bedrijf toch niet afgerekend want goedkoop en mensen blijven toch wel komen, want er van afhankelijk etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Goed van jullie, maar idd die taxi toestanden zijn overall vreselijk geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In de eerste plaats volgens mij is de laatste niet juist bezig.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een echtgenoot van een medicus ook onder beroepsgeheim valt?
Ik hoor van B. regelmatig bepaalde zaken waarvan ik denk dat ik ze maar beter niet kan openbaar maken, maar zelfs B. heeft volgens mij geen beroepsgeheim.
Gisteren nog een verhaal m.b.t. de zelfdoding van Anil Ramdas wat ze van een arts hoorde.
Is B. dan fout het mij te melden of is die arts eigenlijk fout om het haar te vertellen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat ongelooflijk bot en een narigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat het ziekenhuis - julie dus- dit kon regelen.
Jij bent echt alles geweest Annequote:Op zondag 19 februari 2012 08:35 schreef AnneX het volgende:
Oók toen ik in eerste instantie medisch secretaresse was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |