Printscreen, in paint opslaan en uploaden op tinypic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe doe ik een screenshot van een banner? Rofl!
http://nl.tinypic.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Uploaden.![]()
* krakkemieke zoekt naar een cursus.
Gewoon bladeren in je documenten uploaden en de link plaatsen? Zo moeilijk is het niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt. Ooit ga ik het durven!
Bellefleurquote:
En intussen geen enkele aandacht voor ander belangrijk nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:47 schreef AnneX het volgende:
Wat leuteren alle Clavans van de wereld toch in de praatprogramma's ...
Afwachten toch en vingers crossed op goede afloop voor Friso.
quote:
Ja, ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En intussen geen enkele aandacht voor ander belangrijk nieuws.
quote:De openingsceremonie van het carnaval
in Maastricht wordt morgen versoberd in
verband met het ongeluk van de prins.De
symbolische sleuteloverdracht waarbij
burgemeester Hoes Maastricht overdraagt
aan prins Carnaval draagt "een poverder
karakter".Enkele ministers die erbij
zouden zijn,hebben afgezegd.
Neem je pillen in en ga slapen!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
![]()
B. vond de film geloof ik een beetje eng. Ze ging net met alle lichten aan en met de deur open plassen en ik moest erbij blijven.
Ik ook niet, want wie wil Federer nou zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ieder jaar zeggen alle grote namen af voor het ABN tennistoernooi en nu is dit jaar toch Federer gekomen en hebben een paar tennisvrienden hem gezien. Ik ben niet jaloers
Wen er maar aan. Je bent nog jong en ik hoop dat je alleen maar moet wennen aan oude mensen die doodgaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Hakt er toch in als een semi-bekende Velsenaar er tussenuit piept.. Nog geen zeventig, twee kleinkinderen, gezond maar dan besluit het hart toch er mee op te houden. Zijn uitvaart was vandaag.
Ja Boor, dan is het ineens heel dichtbijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Hakt er toch in als een semi-bekende Velsenaar er tussenuit piept.. Nog geen zeventig, twee kleinkinderen, gezond maar dan besluit het hart toch er mee op te houden. Zijn uitvaart was vandaag.
Vooral een van de zoons heb ik beter leren kennen dit jaar.
Ja, maar dit was weer een gevalletje veel te vroeg en helemaal niet verwachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je bent nog jong en ik hoop dat je alleen maar moet wennen aan oude mensen die doodgaan.
Dat was een betere reactie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Boor, dan is het ineens heel dichtbij
Jamaar... dat kan allemaal zomaar gebeuren en zo verongelukte mijn zus ook zomaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar dit was weer een gevalletje veel te vroeg en helemaal niet verwacht.
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Paar jaar geleden, toen ik 'alleen' woonde (in de week dat de jongetjes bij hun vader waren) keek ik ook geen enge dingen.. en dan nog leed ik aan achtervolgingswaanzin en moesten vaak alle lichten aan als ik naar boven ging of zo. Heel irritant als je dat hebt
Wat ik dan niet eng vond is snachts na het stappen in mn eentje naar huis fietsen of lopen door een donker stuk buurt/park (nog steeds niet)
Denk eens na, het zijn films! Het is niet waar hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb hetzelfde
Maar ik hoef alleen maar te denken dat er een eng figuur uit een film op de hoek staat en ik durf al niet meer daar naartoe, zo irritant. Ik onthou het dus te erg... voor het meisje uit The Ring ben ik doodsbang.
Alsjeblieft nu niet iemand een plaatje gaan posten van dat meisje want ik slaap de eerste nachten echt niet meer en das niet leuk.
Helpt niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Denk eens na, het zijn films! Het is niet waar hoor!
Klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helpt niet!
Welterusten Krak! Ik ben nog ff 'de Pfaffs' aan het kijken
En eindelijk een duidelijke (en lieve) mail teruggekregen betreft Roland Garros. Ik heb er nu weer helemaal zin in.
Woensdag om 17u met de TGV naar Parijs, met de metro naar hotel.
Donderdag een dag op de 'buitenbanen' van Roland Garros.
Vrijdag een dag op de 'buitenbanen' + een kaartje voor Suzanne Lenglen (hoofdstadion).
Zaterdag een dagje Parijs en eind van de middag terug naar Schiphol.
En nu kan ze de eerste uren niet meer slapen omdat jullie haar wakker hebben gemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef Sarabi het volgende:
Oops toen stonden we zonder sleutel voor de deur.
Dus mijn moeder is nu ook wakker........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |